Вихователь нво №33



Дата конвертації27.12.2016
Розмір445 b.



Вихователь НВО № 33

  • Вихователь НВО № 33

  • Освіта: КДПУ ім.

  • В.Винниченка 2014 (бакалавр)



“ Даруйте себе дітям! Будьте терплячим в чеканні дива і будь готовим до зустрічі з ним в дитинстві. ”

  • “ Даруйте себе дітям! Будьте терплячим в чеканні дива і будь готовим до зустрічі з ним в дитинстві. ”

  • Ш.О. Амонашвілі



Звичайно ж, майбутнє своє я уявляю світлим, хорошим. Варто лиш вірити у свої сили, в себе. Та недаремно в народі кажуть, що людина — коваль свого щастя, вона сама будує власне життя. Тому і свою професію я уявляю привітною, цікавою, захопливою.

  • Звичайно ж, майбутнє своє я уявляю світлим, хорошим. Варто лиш вірити у свої сили, в себе. Та недаремно в народі кажуть, що людина — коваль свого щастя, вона сама будує власне життя. Тому і свою професію я уявляю привітною, цікавою, захопливою.

  • Професія вчителя – це найгуманніша професія на землі, вчителя поважають у кожній країні світу, в кожному куточку землі.



Методи формування свідомості

  • Методи формування свідомості

  • Роз'яснення: За його допомогою я як вихователь впливаю на свідомість учнів, прищеплюю їм моральні норми і правила поведінки. Особливо ефективні вони під час засвоєння правил поведінки, режимних вимог закладу, правових норм. Такі роз'яснення підсилюю

  • показом, наочним демонструванням.

  • Бесіда: Використовую її для з'ясування,

  • а також цілеспрямованого формування

  • психологічних особливостей, переконань,

  • інтересів особистості. З огляду на особливості

  • проведення бесіда може бути фронтальною

  • або індивідуальною. Щоб фронтальна бесіда дала

  • позитивний результат, обґрунтувую її як життєво важливу, а не надуману, так і формулюю питання, щоб вони спонукали до розмови, спрямовувати її в конструктивне русло. 

  • Пояснення. Діалог. Приклад. Навіювання.



Методи організації навчально

  • Методи організації навчально

  • пізнавальної діяльності

  • Словесні методи: Головними елементами цих методів є слово, усна розповідь учителя. До них належать пояснення, інструктаж, розповідь, лекція, бесіда, самостійна робота з підручником.

  • Наочні методи: Особливість цих

  • методів навчання полягає у

  • використанні зображень об'єктів

  • і явищ, конкретних образів,

  • які безпосередньо сприймають учні.

  • До таких методів належить ілюстрування,

  • демонстрування, самостійне спостереження.

  • Практичні методи: Ці методи

  • передбачають різні види діяльності

  • учнів і вчителя, але потребують великої

  • самостійності учнів у навчанні. До них належать вправи, а також лабораторні, практичні, графічні, дослідні роботи.



Інтерактивні методи навчання

  • Інтерактивні методи навчання

  • Інтерактивні методи навчання, на відміну від традиційних, базуються на активній взаємодії учасників навчального процесу, при цьому основна вага надається взаємодії слухачів між собою. Такий підхід дозволяє активізувати навчальний процес, зробити його більш цікавим та менш втомлюваним для учасників.

  • Застосовую:

  • Мікрофон;

  • Мозковий штурм;

  • Робота в парах;

  • Асоціативний кущ;

  • Велике коло;

  • Незакінчене речення;



Головною метою національного виховання є формування свідомого громадянина — патріота української держави, активного провідника національної ідеї, представника української національної еліти через набуття молодим поколінням національної свідомості, активної громадянської позиції, високих моральних якостей та духовних запитів.

  • Головною метою національного виховання є формування свідомого громадянина — патріота української держави, активного провідника національної ідеї, представника української національної еліти через набуття молодим поколінням національної свідомості, активної громадянської позиції, високих моральних якостей та духовних запитів.

  • У дітей з розвиненою національною свідомістю формуються стійкі мотиви приналежності: користь народу, нації.

  • У них підвищується громадська

  • відповідальність за свої вчинки.

  • У цьому процесі формується і справжня

  • любов до інших народів, культур.

  • Істинними поборниками дружби між

  • народами, як свідчить світова історія,

  • є люди, які палко люблять свій народ, і, отже, творити добро для інших народів може лише той, хто навчився творити його для рідного народу.



Завдяки національному вихованню в молоді найповніше реалізуються природні нахили, формується національний склад мислення, психіки, національний характер і світогляд. Отже, йдеться про необхідність систематичного і цілеспрямованого виховання національного типу особистості, формування в неї національної свідомості та самосвідомості, чим досягається духовна єдність поколінь, наступність національної культури і безсмертя нації.

  • Завдяки національному вихованню в молоді найповніше реалізуються природні нахили, формується національний склад мислення, психіки, національний характер і світогляд. Отже, йдеться про необхідність систематичного і цілеспрямованого виховання національного типу особистості, формування в неї національної свідомості та самосвідомості, чим досягається духовна єдність поколінь, наступність національної культури і безсмертя нації.

  •  Сьогодні, як ніколи, люди почали

  • усвідомлювати, що без культури не

  • може бути інших функціональних

  • атрибутів цивілізованого суспільства

  • включно з демократією та нормативним

  • політичним і економічним життям.

  •  Національна гідність і самоповага – це

  • атрибути національної свідомості,

  • тобто осмисленого, «когнітивного»

  • ставлення до себе, до свого народу,

  • своєї держави, історії, культури, мови.



Сьогодні важливо відтворити в українському суспільстві почуття істинного патріотизму як духовно-моральної та соціальної цінності, сформувати у молоді громадянсько активні,соціально значущі якості, які вона зможе проявити в усіх видах діяльності,і, перш за все, пов’язаних із захистом інтересів своєї родини, рідного краю, народу та Батьківщини,реалізації особистого потенціалу на благо української держави.

  • Сьогодні важливо відтворити в українському суспільстві почуття істинного патріотизму як духовно-моральної та соціальної цінності, сформувати у молоді громадянсько активні,соціально значущі якості, які вона зможе проявити в усіх видах діяльності,і, перш за все, пов’язаних із захистом інтересів своєї родини, рідного краю, народу та Батьківщини,реалізації особистого потенціалу на благо української держави.

  • У різні часи та епохи, в усіх

  • цивілізованих державах сім’я,

  • школа,суспільство ставили перед

  • собою завдання – виховати громадянина,

  • патріота своєї країни.

  • Як результат ефективного

  • патріотичного виховання у дітей чітко

  • формується патріотизм. Патріотизм

  • виявляється в практичній діяльності,

  • спрямованій на всебічний розвиток своєї країни, захист її інтересів. 



Патріотичне виховання - це виховання, яке передбачає виховання патріотичних почуттів, означає вироблення високого ідеалу служіння народові,готовності у будь-який час стати на захист Батьківщини, вивчати бойові традиції та героїчні сторінки українського народу.

  • Патріотичне виховання - це виховання, яке передбачає виховання патріотичних почуттів, означає вироблення високого ідеалу служіння народові,готовності у будь-який час стати на захист Батьківщини, вивчати бойові традиції та героїчні сторінки українського народу.

  • Національна свідомість - основа патріотичного виховання, це глибинне усвідомлення своєї етнічної

  • належності та своєрідності історичної

  • долі, невід’ємним атрибутом кожної нації.

  • Вона свідчить про зрілість народу як

  • самочинного суб’єкта історичного

  • процесу, є показником морального

  • здоров’я, духовних та інтелектуального

  • потенціалу особистості.



“Подорож до країни Добра та Дружби”;

  • “Подорож до країни Добра та Дружби”;

  • “Мандрівка казковими

  • стежинами”;

  • “Весна – красуня завітала

  • до праці всіх людей позвала”;

  • “Благородна праця хлібороба”;



Бесіди:

  • Бесіди:

  • “Світ професій”;

  • “Що таке толерантність”;

  • “Зимові свята”;

  • “День працівника

  • пожежної безпеки”

  • “День народження

  • Т.Г.Шевченка”;

  • “Моя сім’я”.








База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка