Виховувати турботливе ставлення одне до одного, до батьків, учителів,і людей похилого віку



Дата конвертації09.06.2016
Розмір445 b.









Виховувати турботливе ставлення одне до одного, до батьків, учителівлюдей похилого віку;

  • Виховувати турботливе ставлення одне до одного, до батьків, учителів,і людей похилого віку;

  • Виховувати творчі здібності, підтримувати ініціативні здібності та естетичні нахили в дітей;

  • Організовувати заходи з метою загартування організму й збереження здоров'я;

  • Підтримувати позитивний мікроклімат у колективі, на уроках, в позаурочний час;

  • Створювати умови для самосвідомості учнів, відповідальності за власні вчинки







Конституції України;

  • Конституції України;

  • Національної доктрини розвитку освіти

  • Концепції національного виховання;

  • Концепції виховання дітей та молоді національній системі освіти;

  • Концепції національного виховання ;

  • 6. Програми Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України”;

  • Національної програми «Діти України»;

  • Концепції загальної середньої освіти (12-річна школа);

  • 9. Національної програми «Освіта (Україна XXI століття)»

  • 10 . Концепції превентивного виховання дітей та молоді ;

  • 11 Концепції громадянського виховання особистості в умовах розвитку української державності;

  • 12. Концепції громадянської освіти у школах України;

  • 13 Закон України « Про освіту»



Ярник Руслана Романівна

  • Ярник Руслана Романівна

  • Високий професіоналізм – обернена на професію творчість.

  • Л. Гінзбург

  • Жити – означає змінюватися, змінюватися означає добрішати, а добрішати – означає завжди творити самого себе.

  • Анрі Бергсон





Ціннісне ставлення до себе

  • Ціннісне ставлення до себе

  • Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей

  • Ціннісне ставлення до праці

  • Ціннісне ставлення до природи

  • Ціннісне ставлення до культури і мистецтва

  • Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави









Бесіди “ Як розвивати пам’ять “, ” Твій вільний час” ,” Інфекційні хвороби” ,“ Як не захворіти на грип”, “Чистота запорука здоров'я “

  • Бесіди “ Як розвивати пам’ять “, ” Твій вільний час” ,” Інфекційні хвороби” ,“ Як не захворіти на грип”, “Чистота запорука здоров'я “

  • Створення індивідуальних карт спостережень учнів

  • Виховні години, диспути, тренінги

  • Зустрічі з психологом

  • Участь у благодійних акціях





Озеленення класу

  • Озеленення класу

  • Виховні години

  • Акція “ Не рубай ялинку”

  • Бесіди “ Рослини- барометри”

  • Свято квітів

  • Проект” Чиста школа, чистий клас”





Творчі звіти

  • Творчі звіти

  • Збір легенд, переказів, діалектів нашого краю

  • Виховні години

  • Ремонт шкільного приладдя





  • Політінформування

  • Виховні години

  • Акції



Дозвіллєвий

  • Дозвіллєвий



Ти здібний і сильний

  • Ти здібний і сильний

  • Вчися самостійно мислити. Тренуй пам’ять

  • Будь завжди уважним до самобуття, потреб, прагнень інших.

  • Навчись і умій дружити. Життя без друзів неможливе.

  • Проявляй миролюбність, толерантність і милосердя до оточуючих.

  • Конфлікти вирішуй з позиції розуму.

  • Пробачай тих, хто свідомо або несвідомо став причиною неприємностей.

  • Якщо хочеш, щоб поважали тебе, необхідно навчитись поважати інших.

  • Прислухайся до думок інших і рахуйся з ними.

  • Пізнай себе, можливості середовища, тих умов, що тебе оточують, і зроби правильний вибір, визнач свої цілі і зміст життя.





вивчення сімей учнів;

  • вивчення сімей учнів;

  • залучення батьків до життєдіяльності класного колективу;

  • здійснення педагогічного керівництва діяльністю батьківської ради;

  • індивідуальна робота з батьками;

  • педагогічна просвіта батьків;

  • інформування батьків про хід і результати навчання, виховання і розвитку учнів.







  • підвищується рівень самооцінки, самостійності;

  • діти більш ініціативні в мовленнєвому спілкуванні, підвищується рівень міжособистісної компетентності;

  • учні досягають більшої успішності в навчанні;

  • підвищується рівень соціальної компетентності;

  • підвищується рівень пізнавальної активності, розвитку пізнавальних процесів;

  • під впливом психологічного клімату у колективі знижується рівень шкільної тривожності, захворюваності учнів.
















База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка