Викладач : Храбатин Олександра Ізидорівна



Дата конвертації04.06.2016
Розмір445 b.


  • Викладач : Храбатин Олександра Ізидорівна


Продзвенів уже дзвінок

  • Продзвенів уже дзвінок

  • Всі прийшли ми на урок.

  • Тому сіли всі рівненько,

  • Посміхнулися гарненько,

  • Настрій на урок взяли,

  • Працювати почали

  • Та перемогу здобули!





“ Гра не є пустою забавою, це зміст життя людини, її творча діяльність потрібна для її розвитку”

  • “ Гра не є пустою забавою, це зміст життя людини, її творча діяльність потрібна для її розвитку”

  • К.Ушинський.









Ми наш конкурс починаєм

  • Ми наш конкурс починаєм

  • І команди та журі вам представляєм

  • …………………………………….

  • Основне Вам друзі, розумом дерзати!

  • На всі питання відповіді давати!

  • Сміливість і дотепність хай бринить щораз.

  • Хай стане переможцем достойніший із Вас!



Закон поваги.

  • Закон поваги.

  • Закон часу.

  • Закон чіткості.



Кожна команда готує по два запитання команді суперника і варіанти відповіді на них.

  • Кожна команда готує по два запитання команді суперника і варіанти відповіді на них.

  • Кожна правильна відповідь – 2 бали.



Хто ні про що не запитує,

  • Хто ні про що не запитує,

  • той нічому не навчиться.

  • Томас Фуллер



Зачитуються твердження, команди повинні вибрати “ ТАК” або “ НІ”. Бажано, щоб пояснити свою позицію.

  • Зачитуються твердження, команди повинні вибрати “ ТАК” або “ НІ”. Бажано, щоб пояснити свою позицію.

  • Кількість тверджень – 10.

  • За одну правильну відповідь – 1 бал.

  • Максимальна кількість балів - 10



Випадок допомогає підготовленим

  • Випадок допомогає підготовленим

  • Л.Пастер



1. Термін реклама походить від латинського (гекlаmаге) і означає кричати, вигукувати?

  • 1. Термін реклама походить від латинського (гекlаmаге) і означає кричати, вигукувати?

  • 2. Реклама - це завжди інформація, але інформація - не завжди реклама?

  • 3. Створюючи рекламу потрібно пам’ятати, що реклама сама по собі може компенсувати низьку якість товару?

  • 4. Реклама ефективна в тому випадку, коли вона правдива, відповідає дійсності, вказує та виділяє тільки ті якості, якими даний товар володіє?

  • 5. Реклама - це ефективний засіб не поширення інформації про фірму, товар, місце і умови його продажу?

  • 6. Друкована реклама, це інформаційні листи, листівки тощо, які вручаються особисто?

  • 7. До зовнішнішньої реклами відносять : плакати, електрифіковане панно?

  • 8.До реклами на місці продажу відносять: вітрини магазинів; вивіски, знаки, плакати в торговому залі; упаковка (коробка, футляри, папір, клейка стрічка з написаними назвами, товарними знаками рекламодавця).

  • 9. Друкований рекламний засіб, який є, по суті, розширеним проспектом об’ємом не менше 20 сторінок, це каталог?

  • 10. Однією з функцій реклами є стимулювання попиту?



Єдиний шлях,

  • Єдиний шлях,

  • що веде до знання,

  • це діяльність.

  • Джордж Бернард Шоу



Командам буде поставлено 10 питань – за одну правильну відповідь – 2 бали.

  • Командам буде поставлено 10 питань – за одну правильну відповідь – 2 бали.

  • Час на обміркування відповіді на кожне питання – 5 секунд.

  • У кожної команди – картки з варіантами відповідей.

  • Після перегляду 1 питання в програмі Power- Point необхідно підняти вгору номер картки з правильною відповіддю;





Команда 1

  • Команда 1

  • Реклама – це основний засіб, за допомогою якого можна здійснювати вплив на споживача, сприяти дальшому розвитку торгівлі, формувати смаки (споживачів) покупців, виховувати не потрібні розумні смаки.

  • ________________________________________________________

  • Команда 2

  • Рекламна інформація насамперед необхідна конкуренту бо вона головна рушійна сила процесу продажу і від неї залежить чи відбудеться процес купівлі чи ні.

  • __________________________________________________________

  • Команда 3 Правильно організована реклама, яка може повідомляти населення про властивості і якості товарів, про місце і форму їх продажу, про нові відкриті магазини, сприяє зменшенню, зростанню товарообігу, прискоренню реалізації товарів, формуванню попиту населення, особливо на маловідомі товари

  • _________________________________________________________



Команда 1

  • Команда 1

  • Стимулювання збуту, як інструмент комунікативної політики – це форма просування товарів шляхом використання стимулів з метою заохочення споживачів до здійснення продажу.

  • ________________________________________________________

  • Команда 2

  • Рекламне звернення – засіб представлення інформації рекламодавця споживачеві, який не має конкретної форми (текстової, візуальної, звукової, символічної та ін.)

  • __________________________________________________________

  • Команда 3

  • Рекламна тема - це короткий лозунг або девіз, що відображає якість продуктів, обслуговування, напрямок діяльності фірми.

  • _________________________________________________________



Команда 1

  • Команда 1

  • Реклама на місці продажу - це комплекс заходів для доведення комерційної інформації до виробника безпосередньо на місці продажу.

  • ________________________________________________________

  • Команда 2.

  • Персональний продаж, як інструмент товарної політики це вид просування, який передбачає особистий контакт продавця з одним або кількома покупцями з метою продажу товару та налагодження тривалих стосунків з клієнтами.

  • ________________________________________________________

  • Команда 3

  • Пряма реклама - пошук нових клієнтів, торгових угод які здійснюються поштою, телебаченням, вкладенням проспектів у поштові скриньки, а також через пресу у вигляді відрізних купонів-замовлень для читачів ____________________________________________



“Призначення людини – в розумній діяльності” Арістотель

  • “Призначення людини – в розумній діяльності” Арістотель



І. До основних видів реклами відносять:

  • І. До основних видів реклами відносять:

  • 1.Інформативну рекламу;

  • 2.Друковану рекламу;

  • 3.Переконуючу рекламу;

  • 4.Нагадуючу рекламу;

  • 5.Підкріплюючу рекламу;

  • 6.Престижну рекламу;



2. До інструментів комунікативної політики відносять:

  • 2. До інструментів комунікативної політики відносять:

  • 1.Рекламу;

  • 2.Стимулювання збуту;

  • 3.Збутову політику;

  • 4.Персональний продаж;



3. Реклама виконує такі функції:

  • 3. Реклама виконує такі функції:

  • 1.Інформування клієнтів;

  • 2.Формування потенційних партнерів;

  • 3.Стимулювання попиту;

  • 4.Формує асортимент;

  • 5.Інформація про місце продажу;

  • 6.Створення іміджу фірми;

  • 7. Підтримання позитивних емоцій у осіб, що купили даний товар;



4. Стимулювання збуту здійснюється у таких напрямках:

  • 4. Стимулювання збуту здійснюється у таких напрямках:

  • 1.Стимулювання споживачів;

  • 2.Стимулювання посередників;

  • 3.Стимулювання торгового персоналу;

  • 4. Стимулювання конкурентів.



5. Основними засобами стимулювання збуту є:

  • 5. Основними засобами стимулювання збуту є:

  • 1. Зразки товарів, що пропонуються безкоштовно;

  • 2. Конкурси, лотереї;

  • 3.Дні відкритих дверей на підприємства;

  • 4.Премії;

  • 5. Акції



Через гру та творчість

  • Через гру та творчість

  • до пізнання!



1. До інструментів комунікативної політики відносять маркетингову діяльність підприємства

  • 1. До інструментів комунікативної політики відносять маркетингову діяльність підприємства

  • ТАК - Р НІ – П

  • 2. Діяльність, яка спрямована на створення позитивного образу, це паблік рілейшнз?

  • ТАК - Р НІ - А

  • 3. Усне представлення товару в ході бесіди з покупце, це стимулювання збуту?

  • ТАК - Д НІ – Я

  • 4. Вітрини, вивіски реклама на упаковці, це реклама на місці продажу?

  • ТАК - М НІ – І

  • 5. Рекламні щити вздовж доріг, на стінах будинків, це зовнішня реклама?

  • ТАК - О НІ - А



1. Реклама - це ефективний засіб поширення інформації про фірму, товар, місце і умови його продажу?

  • 1. Реклама - це ефективний засіб поширення інформації про фірму, товар, місце і умови його продажу?

  • ТАК - П НІ – П

  • 2. Слово реклама- американського походження «reklamare» в перекладі кричати, викрикувати?

  • ТАК - Р НІ - А

  • 3. Реклама виконує функцію формування потенційних конкурентів?

  • ТАК - О НІ – Б

  • 4. Методом збору інформації є експеримент?

  • ТАК - Л НІ – Д

  • 5. З латинської “market” – це ринок?

  • ТАК -А НІ – І

  • 6. Реклама повинна бути правдивою і об’єктивною, конкретною, виховувати художньо-естетичні смаки

  • ТАК - К НІ – Ж



Набув знань – пристосуй до діла,

  • Набув знань – пристосуй до діла,

  • знання без діла – тяжка ноша.



Командам пропонується методом жеребкування вибрати товар НТФ “ Смерічка”, який вони повинні прорекламувати.

  • Командам пропонується методом жеребкування вибрати товар НТФ “ Смерічка”, який вони повинні прорекламувати.

  • Час на виконання завдання - 5 хв.

  • Максимальна кількість балів – 10 балів.



Хто володіє інформацією – володіє світом

  • Хто володіє інформацією – володіє світом



Що користі в тім,

  • Що користі в тім,

  • що ти багато чого знав,

  • раз ти не вмів застосовувати

  • свої знання до своїх потреб.

  • Франческо Петрарка



Завдання:

  • Завдання:

  • Спираючись на власний життєвий досвід, наведіть приклади використання різних фірмових стилів виробниками. Проаналізуйте їх переваги та недоліки.

  • Час на виконання завдання - 3 хв.

  • Максимальна кількість балів – 10 балів.



товарний знак,

  • товарний знак,

  • фірмовий шрифтовий напис

  • (логотип),

  • фірмове гасло (слоган),

  • фірмовий колір (кольори),

  • фірмовий комплект шрифтів,





зелений колір заспокоює нервову систему, зменшує біль, знімає втому, нормалізує кров'яний тиск;

  • зелений колір заспокоює нервову систему, зменшує біль, знімає втому, нормалізує кров'яний тиск;

  • блакитний — знімає біль при невралгіях;

  • помаранчевий — стимулює почуття та прискорює серцебиття, підвищує кров'яний тиск, створює атмосферу благополуччя та веселого настрою;

  • жовтий — допомагає зосередитися, загострює сприйняття та сприяє вирішенню складних ситуацій, завдань і проблем;

  • червоний колір — теплий, але дратуючий, він стимулює мозок, поліпшує настрій;

  • фіолетовий — діє на серце та кровоносні судини.



Червоному кольору віддають перевагу люди, які часто закохують­ся та самі є сексуальними; зеленому — здібні та врівноважені; синьому — розчаровані; коричневому — консерватори, які не бажають нічого міняти; жовтому та помаранчевому — життєрадісні, що люблять імпровізувати; фіолетовому — люди з нестійким характером.

  • Червоному кольору віддають перевагу люди, які часто закохують­ся та самі є сексуальними; зеленому — здібні та врівноважені; синьому — розчаровані; коричневому — консерватори, які не бажають нічого міняти; жовтому та помаранчевому — життєрадісні, що люблять імпровізувати; фіолетовому — люди з нестійким характером.



Слід враховувати той факт, що кольори здійснюють символічний та асоціативний вплив на людину. Символами та асоціаціями червоного можуть бути: кров, вогонь, троянда, небезпека, любов, жовтого – лимон, сонце, світло, епідемія, синього – вода, лід, холод, відкритий простір, небо, мир, зеленого – трава, дерево, природа, безпека, надія, спокій.

  • Слід враховувати той факт, що кольори здійснюють символічний та асоціативний вплив на людину. Символами та асоціаціями червоного можуть бути: кров, вогонь, троянда, небезпека, любов, жовтого – лимон, сонце, світло, епідемія, синього – вода, лід, холод, відкритий простір, небо, мир, зеленого – трава, дерево, природа, безпека, надія, спокій.



Важливе значення має також поєднання кольорів. Найпростішим прикладом поєднання кольорів є негативне зображення (біле на чорному) деякої частини тексту або всього рекламного оголошення. Експериментально перевірені різні поєднання кольорів. По степені погіршення сприймання вони розміщуються наступним чином: - синій на білому; - чорний на жовтому; - зелений на білому; - чорний на білому; - зелений на червоному; - червоний на жовтому; - червоний на білому; - оранжевий на чорному; - чорний на червоному; - оранжевий на білому; - червоний на зеленому.

  • Важливе значення має також поєднання кольорів. Найпростішим прикладом поєднання кольорів є негативне зображення (біле на чорному) деякої частини тексту або всього рекламного оголошення. Експериментально перевірені різні поєднання кольорів. По степені погіршення сприймання вони розміщуються наступним чином: - синій на білому; - чорний на жовтому; - зелений на білому; - чорний на білому; - зелений на червоному; - червоний на жовтому; - червоний на білому; - оранжевий на чорному; - чорний на червоному; - оранжевий на білому; - червоний на зеленому.



сувенірна реклама фірми у вигляді авторучок, настільного обладнання, сувенірних листівок тощо;

  • сувенірна реклама фірми у вигляді авторучок, настільного обладнання, сувенірних листівок тощо;

  • засоби паблік рілейшнз (стенди, виставки тощо);

  • друкована продукція (листівки, буклети, календарі тощо);

  • елементи діловодства (фірмові бланки, папки, конверти, фірмові блоки паперу тощо);

  • документи та посвідчення (перепустки та посвідченйя працівників, значки, візитні картки);

  • елементи службових приміщень (настінні календарі, наклейки великого формату, панно тощо), які оформлюються у кольорах фірми;



  • Працюємо наполегливо,

  • Швидко, старанно,

  • Щоб кожна хвилина

  • Не втратилась марно.



Хто швидше дасть відповідь на питання.

  • Хто швидше дасть відповідь на питання.

  • Кожна правильна відповідь – 1 бал



1. Це неособиста форма комунікації, що здійснюється за допомогою платних засобів поширення інформації з чітко зазначеним джерелом фінансування

  • 1. Це неособиста форма комунікації, що здійснюється за допомогою платних засобів поширення інформації з чітко зазначеним джерелом фінансування

  • ( Реклама)

  • 2. Вид реклами, що повідомляє покупців про товари, їх види, призначення, якість, рівень цін, принципи дії. Особливо важлива на стадії впровадження з метою формування первісного попиту

  • ( Інформаційна)

  • 3. Будь-яка особа або група осіб, на яких спрямована реклама

  • ( Споживач реклами)

  • 4. У якому році був прийнятий Закон України « Про рекламу»?

  • ( 1996)

  • 5. Як називаються відомості, що включають чіткі дані про рекламодавця: фірмову назву, товарний знак, адрес, телефони та інші канали зв’язку

  • ( Довідкові).



6. Це планомірне, систематичне і економічно-ефективне встановлення зв’язків між фірмою і громадськістю з метою завоювання або зміцнення довіри, створення іміджу комерційно важливих новин через засоби масової інформації

  • 6. Це планомірне, систематичне і економічно-ефективне встановлення зв’язків між фірмою і громадськістю з метою завоювання або зміцнення довіри, створення іміджу комерційно важливих новин через засоби масової інформації

  • (Пропаганда)

  • 7.Це вид просування, який передбачає особистий контакт продавця з одним або кількома покупцями з метою продажу товару та налагодження тривалих стосунків з клієнтами

  • (Персональний продаж)

  • 8. Це заздалегідь запланована демонстрація експонатів, які представляють собою єдине ціле

  • (Виставка)

  • 9. До якої реклами належать усі заходи, пов’язані з розсиланням рекламно-інформаційних матеріалів по пошті, розповсюдження їх за принципом "у кожні двері", а також усна реклама

  • ( Пряма)

  • 10. Зброшуроване видання, присвячене всій номенклатурі товарів, реалізацію яких займається фірма

  • (Каталог)



Просто знати – це ще не все,

  • Просто знати – це ще не все,

  • знання потрібно використовувати.

  • Гете



Конкурс 10 “Презентація домашнього завдання”

  • Конкурс 10 “Презентація домашнього завдання”

  • Учні поділені команди та отримали

  • домашнє завдання:

  • Презентуйте ярмаркову документацію(запрошення, презентацію, каталог, ідентифікатори, рахунки, замовлення, договори) для Вашої фірми, яка займається:

  • І. команда реалізацією хутра;

  • ІІ. команда реалізацією книг

  • ІІІ. команда реалізацією вишивки;

  • Максимальна кількість балів за конкурс – 20 балів



Конкурс 10“Презентація домашнього завдання”

  • Конкурс 10“Презентація домашнього завдання”

  • Учні поділені команди та отримали

  • домашнє завдання:

  • І група

  • аналізує рекламно-інформаційну діяльність магазину « Метро»

  • ІІ группа

  • аналізує рекламно-інформаційну діяльність магазину « Велмарт»

  • ІІІ група

  • аналізує рекламно-інформаційну діяльність магазину « Сільпо»

  • Максимальна кількість балів за конкурс – 20 балів





Ключову роль у діяльності “ Метро” відіграють акції, спеціальні пропозиції для різних груп покупців, додаткові послуги, конкурси, розіграші призів та безкоштовні дегустації.

  • Ключову роль у діяльності “ Метро” відіграють акції, спеціальні пропозиції для різних груп покупців, додаткові послуги, конкурси, розіграші призів та безкоштовні дегустації.





Реклама на сайті METRO

  • Реклама на сайті METRO

  • Щоденно 5000 відвідувачів сайта отримують величезну кількість корисної інформації! І це у стандартний день, без промо акції або рекламної підтримки.

  • Зверніть увагу — рекламодавець отримує якісну аудиторію:

  • 1.Широке охоплення великого сегменту

  • 2.Серйозний і платоспроможний споживач, що робить конкретні покупки

  • 3.Клієнт, що знає, що йому треба, і готовий до покупки

  • Аудиторія сайта — це клієнти METRO Cash & Carry, що мають свій бізнес: готельний, ресторанний, кейтерінг, кафе, роздрібна торгівля, забезпечення офісів. Цю рекламу бачать і приватні особи — кінцеві споживачі товарів METRO, яких досить велика кількість.





Каталоги METRO пропонують найкращі пропозиції від провідних брендів. Що два тижні пропонується понад 300 пропозицій У каталогах METRO з непродовольчої групи товарів є товари провідних брендів, від товарів для дому та будівництва до електроніки, сезонних товарів та одягу.

  • Каталоги METRO пропонують найкращі пропозиції від провідних брендів. Що два тижні пропонується понад 300 пропозицій У каталогах METRO з непродовольчої групи товарів є товари провідних брендів, від товарів для дому та будівництва до електроніки, сезонних товарів та одягу.

  • Низькі ціни на товари групи «фреш», зокрема на м’ясо та рибу, а також на такі товари як пиво, вина та алкогольні напої, тютюн, побутова хімія і багато інших.



Знання – це скарб,

  • Знання – це скарб,

  • а вміння вчитись – ключ до нього.









Подивлюся залюбки,

  • Подивлюся залюбки,

  • Які ж це справжні ватажки?



Капітани команд повинні відповісти на найбільшу кількість питань

  • Капітани команд повинні відповісти на найбільшу кількість питань

  • за 1 хвилину.

  • Кожна правильна відповідь - 1 бал



Дам усім я вам пораду:

  • Дам усім я вам пораду:

  • Над питанням міркуйте хвилину,

  • Щоб відповідь Ваша

  • Зрозуміла була і чітка.



1. Дайте визначення реклами

  • 1. Дайте визначення реклами

  • 2. У скількох напрямках здійснюється стимулювання збуту

  • 3. Що таке рекламний слоган?

  • 4. Який перший елемент структури рекламного звернення?

  • 5. Комплекс заходів, щодо забезпечення інформованості споживачів, посередників про фірму або її товари з метою їх просування.

  • 6. Скільки етапів проведення ярмарок ?

  • 7. У чому суть прямої поштової реклами ?

  • 8. Як називається заключний етап проведення ярмарки?

  • 9. Назвіть один недолік телереклами.

  • 10. Переведіть дослівно “ Паблік рілейшнз”

  • 11. В якому році прийнятий Закон України “ Про рекламу”

  • 12. Назвіть два засоби сувенірної реклами.

  • 13. Який інструмент вважають королевою маркетингових комунікацій.

  • 14. Короткочасні спонукальні засоби заохочення споживачів

  • 15. До якої реклами відносять проспекти, каталоги, буклети, плакати



Ефективний засіб поширення інформації про фірму, товар, місце і умови його продажу

  • Ефективний засіб поширення інформації про фірму, товар, місце і умови його продажу

  • 2. Це планомірне, систематичне і економічно-ефективне встановлення зв’язків між фірмою і громадськістю з метою завоювання або зміцнення довіри, створення іміджу комерційно важливих новин через засоби масової інформації.

  • 3. Скільки типів розрізняють персонального продажу?

  • 4. Який термін в перекладі означає ринок?

  • 5. Як називають рекламу по почті (direct mail), інформаційні листи, листівки тощо, які вручаються особисто?

  • 6. Недоліком якої реклами є високі фінансові витрати, коротке життя.

  • 7. Реклама, яка створює імідж фірми, підкреслює її статус, надійність, стабільність

  • 8. Вид реклами, що характеризується високою гнучкістю, оперативністю, хорошим охопленням аудиторії та низькою вартістю

  • 9. Особа, яка з метою популяризації свого імені (назви), торгової марки матеріально підтримує будь-яку діяльність без одержання зиску

  • 10. Яка стаття Закону України «Про рекламу» дає визначення терміну «реклама»



Особа, яка є замовником реклами для її виробництва та розповсюдження;

  • Особа, яка є замовником реклами для її виробництва та розповсюдження;

  • До якої реклами відносять кіно; телебачення, слайд-проекцію

  • До якої реклами відносять рекламу в газетах, журналах, фірмових бюлетенях; довідкових телефонних книгах



Скінчився час випробувань,

  • Скінчився час випробувань,

  • Нам до душі ваш рівень знань.

  • Так, ще багато треба знати,

  • Щоб вдалу рекламу розробляти.

  • Ми врахували всі старання,

  • Ви гарно пройшли через випробування

  • Тож вас журі вітає,

  • Та кінцевий результат повідомляє.



  • Якщо запастися терпінням і виявити старання, то посіяні насіння знання неодмінно дадуть добрі сходи. Навчання корінь гіркий, так плід солодкий.

  • Леонардо да Вінчі



Капітани отриують пакети тестових завдань.





1)Під час уроку конкурсу я зрозумів ……………………………………………………………………

  • 1)Під час уроку конкурсу я зрозумів ……………………………………………………………………

  • 2) Найцікавішим було …………………………………………………………………….……..

  • 3 ) Раніше я не знав, що ……………………………………………………………………………

  • 4)Свої отримані знання я реалізую

  • ……………………………………………………………………………



Скласти словник термінів рекламно-інформаційноїх діяльності

  • Скласти словник термінів рекламно-інформаційноїх діяльності

  • Розробити структуру веб-сторінки для розміщення в мережі Інтернет для фірми, яка збирається прорекламувати свій основний продукт:

  • - кондитерські вироби;

  • - комп’ютери;

  • - косметичні послуги;

  • - освітні послуги;

  • - послуги телефонного зв’язку;

  • - телевізори;



Щоб відносити свої сили, поповнити запаси позитивної енергії вашої аури, я прошу взятися за руки не тільки команди, але й усіх присутніх в кабінеті, опустити очі загадати бажання і на рахунок “5” крикнути “ура”. Чим голосніше буде крик, ти швидше здійсниться бажання.

  • Щоб відносити свої сили, поповнити запаси позитивної енергії вашої аури, я прошу взятися за руки не тільки команди, але й усіх присутніх в кабінеті, опустити очі загадати бажання і на рахунок “5” крикнути “ура”. Чим голосніше буде крик, ти швидше здійсниться бажання.







Успіху прагне кожен,

  • Успіху прагне кожен,

  • То ж творімо його разом!

  • Наша робота буде успішною

  • Коли наші старання

  • Допоможуть роботі колективу!

  • ЗАВТРА ПОЧИНАЄТЬСЯ СЬОГОДНІ…




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка