Використання ігрової форми навчання при викладанні



Дата конвертації15.06.2016
Розмір445 b.


Використання ігрової форми навчання при викладанні

  • Використання ігрової форми навчання при викладанні

  • історії.

  • Горбенко Тамара Вікторівна

  • вчитель історії

  • Загальноосвітня школа І – ІІ ступенів міста Ржищева


Я вдячна долі й Богові

  • Я вдячна долі й Богові

  • за те,

  • Що дали дар мені –

  • дітей любити.

  • Плекаю я це почуття

  • святе,

  • Без школи й справді я

  • не можу жити.



  • … Потрібно не по - насильницьки викладати дітям науки, а через гру;

  • тоді ти краще побачиш, хто до чого схильний.

  • Платон



Розвиток пізнавальної діяльності учнів на уроках історії.

  • Розвиток пізнавальної діяльності учнів на уроках історії.



Учень – це не чаша, яку потрібно наповнити, а факел, який слід запалити.

  • Учень – це не чаша, яку потрібно наповнити, а факел, який слід запалити.

  • В кожній людині є сонце, тільки не потрібно його гасити.

  • За Сократом



Ігрові методи можна використати на різних рівнях: репродуктивному, рекон­структивному й творчому; такі завдання дають можливість формувати знання термінів, географічних назв та ін., тобто всіх складених елементів історичних знань школярів.

  • Ігрові методи можна використати на різних рівнях: репродуктивному, рекон­структивному й творчому; такі завдання дають можливість формувати знання термінів, географічних назв та ін., тобто всіх складених елементів історичних знань школярів.

  • Найбільш ефективні ігрові й дискусійні методи при застосуванні на повторювально-узагальнюючих уроках.

  • Це пояснюється тим, що для використання поставлених завдань учні повинні мати певний запас знань і володіти певними вміннями й навичками,

  • які формуються на уроках історії.

  • Ігрові й інтерактивні технології можна використати під час проведення уроків будь-яких типів.

  • Ігри допомагають урізноманітнити позаурочну діяльність.

  • Використання ігрових і дискусійних методів на уроках дає можливість істотно урізноманітнити методику викладання історії, підвищити рівень пізнавального інтересу учнів.







Проблемний діалог



  • Де жили половці? (У Причорноморських степах)

  • Коли відбулася перша битва русько-половецького війська з монголами?(1223р.)

  • Де відбулася битва монгольської орди з руськими князями і половцями в 1223 р.? (На річці Кальці?)

  • Що таке орда? (Назва монгольського війська)

  • Що таке Сарай? (Назва міста, яке було столицею Золотої орди)

  • Коли Бату наблизився до Києва? (Восени 1240 р.)

  • Коли Володимир мономах став великим князем київським?(1113р.)

  • Коли помер Володимир Мономах?(1125р.)



Зіставте дати і події:

  • Зіставте дати і події:

  • 1.1205 р. а)об'єднання Волинського й Галицького князівства

  • 2.1253 р. б)князь Роман зайняв Київ 3.1201 р. в)папа римський ІнокентійІV передав Данилові корону 4.1199 р. г)загибель Романа Мстиславича

  • 1-г; 2-в; 3-б; 4-а.ч



Учні пояснюють дати по хронології. Правильна відповідь — 1 бал.

  • Учні пояснюють дати по хронології. Правильна відповідь — 1 бал.

  • 988-989 pp. (Хрещення Русі князем Володимиром)

  • 1199 р. (Об'єднання Галицького і Волинського князівств)

  • 1241 р. (Загарбання татарами Галицьких та Волинських земель)

  • Битва на р. Альта. (1019 р.)

  • Поразка німецьких лицарів під Дорогочином. (1238 р.)

  • Роки правління князя Ігоря (912—945 pp.)

  • 968 р. (Облога печенігами Києва)

  • 1113 р. (Повстання в Києві проти бояр і лихварів)

  • 1253 р. (Коронація Данила Галицького)

  • Коли відбувся з'їзд князів у Витичеві? (1100 р.)

  • Перші перемоги русичів над монголо-татарами під керівництвом Данила Галицького. (1256—1257 pp.)

  • Роки правління Ярослава Осьмомисла (1153—1187 pp.)



В кожній людині – сонце.

  • В кожній людині – сонце.

  • Тільки дайте йому світити.

  • Сократ






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка