Використання ікт на уроках фізики як складової особистісно орієнтованого навчання. З досвіду роботи Сажнєвої Євгенії Борисівни



Дата конвертації01.01.2017
Розмір445 b.


Використання ІКТ на уроках фізики як складової особистісно орієнтованого навчання.

  • З досвіду роботи Сажнєвої Євгенії Борисівни

  • вчителя фізики Березанської ЗОШ І – ІІІ ст.


Візитна картка вчителя

  • Сажнєва Євгенія Борисівна

  • Вчитель фізики Березанської ЗОШ

  • Спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії

  • Педагогічне звання – “Старший вчитель”

  • Педагогічний стаж: 25 років



Актуальність та ідея досвіду

  • Стрімкий перехід сучасного суспільства до ери глобальної комп’ютеризації не може не викликати змін у викладанні навчальних предметів, в тому числі і фізики. Поступово кількість і якість комп’ютерної техніки у школах зростає, а вчителі все ширше застосовують її в своїй роботі для реалізації освітніх, виховних і розвивальних цілей уроку.



Актуальність та ідея досвіду

  • Інформаційні технології – це сукупність методів, засобів і прийомів, що використовуються з метою збирання, зберігання, опрацювання, розповсюдження, відображення і використання різноманітних даних задля інтересів і потреб користувачів.

  • Інформаційно-комп’ютерні технології – це поєднання інформаційних технологій з комунікаційними для вирішення різноманітних задач сучасного освітньо-інформаційного процесу.



Актуальність та ідея досвіду

  • Для мене, як для вчителя, головними перевагами комп’ютерного навчання є такі:

  • * Полегшення праці вчителя.

  • * Індивідуалізація навчання.

  • * Збільшення швидкості одержання інформації.

  • * Можливість моделювання і демонстрації процесів, не доступних для спостереження в умовах школи.



Переваги для учнів



Основні напрями реалізації ідеї:

  • * Залучення учнів до самостійного пошуку інформації, синтез матеріалу з виходом на самостійні узагальнення й висновки; розвиток критичного мислення;

  • розвиток творчих здібностей;

  • розвиток особистості учня та його адаптація у світовому інформаційному просторі;

  • формування інформаційної культури учнів, забезпечення їх інформаційних потреб;

  • інтенсифікація навчання і виховання за рахунок використання ІКТ;

  • удосконалення науково - методичного забезпечення навчально - виховного процесу;

  • оптимізація освіти на основі використання інформаційно – комунікаційних технологій.



ІКТ на різних етапах уроку



Інтернет блог- як засіб спілкування

  • Сьогодні кожен вчитель повинен розуміти, що сучасній школі потрібні сучасні методи навчання. І я створила шкільний блог з метою налагодження спілкування засобами мережі з колегами, учнями та їхніми батьками; на якому розмістила матеріали для підготовки до контрольних робіт, конспекти уроків, кращі творчі роботи учнів, методичний і додатковий матеріал до уроків фізики і астрономії. Фізичний блог був створений також з метою допомоги учням у підготовці до уроків, координації самостійної навчальної діяльності учнів, виявлення обдарованих учнів.







Науково-практична конференція вчителів-природничників з проблеми «Акмеологічні засади динаміки майстерності вчителів-природничників». 24.11.2010

  • Робота “Використання сервісів глобальної мережі Internet для спілкування з учнями, батьками учнів та колегами”.



Забезпечення інтелектуальних запитів учнів у процесі навчання фізики







Використання ІКТ на уроках фізики як складової особистісно орієнтованого навчання.




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка