Використання наочності підручника на уроках етики Запутляєва А. Д



Дата конвертації09.06.2016
Розмір445 b.


Використання наочності підручника на уроках етики

  • Запутляєва А.Д.

  • вчитель історії та етики МЗОШ №52




 Види наочності, які використовуються у підручниках етики

  • Ілюстрації

  • Сюжетні малюнки

  • Етичні ситуації

  • Репродукції картин

  • Фотографії

  • Зображення православних ікон

  • Зображення скульптур

  • Зображення релігійних споруд

  • Таблиці



Дидактичні цілі використання засобів наочності

  • Відповідно до етапів уроків дидактичні цілі використовуються так:

  • І. Постановка мети і завдань уроку:

  • для  створення проблемної ситуації  щодо всього змісту теми;

  • для визначення назви теми і завдань уроку;

  • для загальної мотивації діяльності учнів.



Тема:У чому сила любові

  • Мотивація



ІІ. Засвоєння нових знань, умінь і навичок:

  • для  актуалізації опорних знань та вмінь;

  • для створення проблемної ситуації;

  • як джерело нових знань;

  • як основа осмислення способу діяльності (дій і послідовності їх виконання);

  • як основа для запам’ятовування і закріплення засвоєних знань;

  • як основа усвідомлення засвоєних знань і умінь у логічно завершеній частині змісту.



Тема: Моральні цінності

  • Види діяльності:

  • аналіз етичних ситуацій

  • робота в парах, групах

  • складання етичного портрету-характеристики героям сюжету

  • етичний твір на основі малюнків “Коли буденні справи стають обов’язком”…



ІІІ. Систематизація і узагальнення засвоєних знань, умінь і навичок:

  • для актуалізації засвоєних елементів знань;

  • як основа систематизації та їх узагальнення;

  • як основа осмислення внутрішньо поняттєвих і міжпоняттєвих взаємозв’язків між засвоєними елементами знань;

  • як основа усвідомлення сформованих знань, умінь і навичок у процесі оволодіння теми змісту.



Тема: Що означає бути справедливим

  • Види діяльності:



ІV. Застосування засвоєних знань та умінь:

  • для застосування знань шляхом виконання дій в матеріальній (матеріалізованій) і перцентивній формі;

  • для формування практичних умінь.



Тема: Як розуміють справедливість в сучасному світі

  • Написання твору - роздуму, есе “ Чому Феміда є символом справедливості та законного порядку ”

  • Складіть ланцюжок з етичних понять теми

  • Порадьтесь у парах, якою повинна бути судова влада у нашій країні

  • Проведіть спостереження від імені Феміди “ Хто, як і чому порушує моральні норми ”…



V. Перевірка засвоєних знань та умінь:

  • для актуалізації засвоєних знань;

  •  як основа для логічної, послідовної розповіді;

  • для виконання практичних завдань з метою перевірки уміння застосовувати знання у різних видах практичної діяльності та рівня сформованості практичних умінь.



Тема: Емоції та почуття в житті людини



VI. Рефлексія. Формування власної моделі поведінки



  • Тільки той спосіб викладання правильний, яким задоволені учні.                                                   Л. Толстой

  • Творення людини – це найвища напруга всіх духовних сил: це і життєва мудрість, і майстерність, і мистецтво.                                                   В.О. Сухомлинський




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка