Вимоги до обсягу необхідної інформації, яку має засвоїти дитина, є обов’язковими для виконання всіма учасниками освітнього процесу у дошкільних навчальних закладах вимоги



Дата конвертації17.06.2016
Розмір444 b.


Базовий компонент дошкільної освіти є Державним стандартом дошкільної освіти України, який реалізується програмами та навчально-методичним забезпеченням, що затверджуються МОН, молоді та спорту України. У ньому зведено норми і положення, що визначають державні вимоги до рівня освіченості, розвиненості та вихованості дитини 6 (7) років; подано сумарний кінцевий показник набутих дитиною компетенцій перед її вступом до школи, які підлягають перегляду, осучасненню не рідше одного разу на десять років.

  • Базовий компонент дошкільної освіти є Державним стандартом дошкільної освіти України, який реалізується програмами та навчально-методичним забезпеченням, що затверджуються МОН, молоді та спорту України. У ньому зведено норми і положення, що визначають державні вимоги до рівня освіченості, розвиненості та вихованості дитини 6 (7) років; подано сумарний кінцевий показник набутих дитиною компетенцій перед її вступом до школи, які підлягають перегляду, осучасненню не рідше одного разу на десять років.


вимоги до обсягу необхідної інформації, яку має засвоїти дитина, є обов’язковими для виконання всіма учасниками освітнього процесу у дошкільних навчальних закладах.

  • вимоги до обсягу необхідної інформації, яку має засвоїти дитина, є обов’язковими для виконання всіма учасниками освітнього процесу у дошкільних навчальних закладах.





Психологічна готовність:

  • Психологічна готовність:

  • мотиваційна

  • емоційно-вольова

  • комунікативна

  • інтелектуальна

  • фізична



Мотиваційний компонент, тобто наявність бажання вчитися, позитивне ставлення до школи.

  • Мотиваційний компонент, тобто наявність бажання вчитися, позитивне ставлення до школи.

  • Емоційно-вольовий компонент, тобто вміння регулювати своєю поведінкою в залежності від ситуації, здатність виконувати інструкції дорослих.

  • Комунікативний компонент – передбачає вміння спілкуватися та працювати в колективі. Це, перш за все, уважно слухати не перебиваючи дорослого, не втручатися в розмову дорослих, бути люб’язним з товаришами. Якщо дитина не вміє поважати інших, їй буде складніше встановити дружні стосунки з дітьми, увійти в шкільний колектив.



Інтелектуальна готовність

  • Інтелектуальна готовність

  • На момент вступу до школи дитина повинна мати здібності знаходити спільні та відмінні ознаки предметів явищ. В неї повинно бути достатньо розвинуте мовлення, увага, пам’ять.

  •  Фізична готовність

  • Якщо дитина часто хворіє, присвятіть час, який залишився до школи, фізичному розвитку, загартуванню, укріпленню здоров’я.



У «портреті» представлено основні показники. Що характеризують найістотніші сторони розвитку старшого дошкільника, певною мірою засвідчують повноту й цілісність його розвитку – фізичного, психічного, соціального. Він має бути орієнтиром для всіх дорослих, причетних до розвитку, виховання і навчання дітей. Через цілеспрямовані спостереження можна скласти загальне уявлення про те, наскільки дитина оволоділа основними способами розумових дій, як розвинулися різні види діяльності, сформувалися базові якості, зрілість різних форм активності, компетентність у освітніх лініях Базового компонента.

  • У «портреті» представлено основні показники. Що характеризують найістотніші сторони розвитку старшого дошкільника, певною мірою засвідчують повноту й цілісність його розвитку – фізичного, психічного, соціального. Він має бути орієнтиром для всіх дорослих, причетних до розвитку, виховання і навчання дітей. Через цілеспрямовані спостереження можна скласти загальне уявлення про те, наскільки дитина оволоділа основними способами розумових дій, як розвинулися різні види діяльності, сформувалися базові якості, зрілість різних форм активності, компетентність у освітніх лініях Базового компонента.



Зауважимо: по-перше, досконалих людей не існує, тож сприйматимемо «портрет» як ідеальну, недосяжну, проте бажану модель, до якої прагнемо. Таким чином, більшість дошкільників характеризуватимуться різним набором оцінок кожного з показників. Це не погано чи добре, а так, як є за даних обставин і умов життя. Отже, «портрет» має орієнтувати педагога у сильних і слабких сторонах розвитку кожної дитини, доборі засобів оптимізації цього процесу, шляхів індивідуальної роботи з нею. Оскільки «портрети» індивідуальні, суб’єктивно забарвлені, не варто їх порівнювати між собою, виносити оцінки-вердикти, ранжувати дітей. Вони важливі для внутрішнього використання, не розраховані на оприлюднення, є для педагога підказкою, на що він не звернув належної уваги.

  • Зауважимо: по-перше, досконалих людей не існує, тож сприйматимемо «портрет» як ідеальну, недосяжну, проте бажану модель, до якої прагнемо. Таким чином, більшість дошкільників характеризуватимуться різним набором оцінок кожного з показників. Це не погано чи добре, а так, як є за даних обставин і умов життя. Отже, «портрет» має орієнтувати педагога у сильних і слабких сторонах розвитку кожної дитини, доборі засобів оптимізації цього процесу, шляхів індивідуальної роботи з нею. Оскільки «портрети» індивідуальні, суб’єктивно забарвлені, не варто їх порівнювати між собою, виносити оцінки-вердикти, ранжувати дітей. Вони важливі для внутрішнього використання, не розраховані на оприлюднення, є для педагога підказкою, на що він не звернув належної уваги.






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка