Вимоги: Вимоги



Дата конвертації15.06.2016
Розмір445 b.



Вимоги:

  • Вимоги:

  • Організаційні (чітке визначення мети і завдань, раціональна структура, темп, ритм роботи, раціональне використання часу);

  • Дидактичні (чіткість навчальних завдань, раціональні методи, дотримання принципів навчання);



Психологічні вимоги (стимулювання навчальної діяльності, психологічні та вікові особливості);

  • Психологічні вимоги (стимулювання навчальної діяльності, психологічні та вікові особливості);

  • Етичні вимоги;

  • Санітарно-гігієнічні вимоги;

  • Дотримання правил з техніки безпеки;

  • Вимоги до організації домашнього завдання.



Засвоєння нових знань;

  • Засвоєння нових знань;

  • Формування умінь і навичок;

  • Застосування знань, умінь і навичок;

  • Узагальнення і систематизація знань;

  • Перевірка і корекція знань, умінь і навичок;

  • Комбінований урок.



Організаційна частина;

  • Організаційна частина;

  • Мотивація навчальної діяльності(тема, мета, завдання уроку);

  • Перевірка домашнього завдання;

  • Актуалізація опорних знань;

  • Стимулювання навчальної діяльності;



Пояснення нового матеріалу;

  • Пояснення нового матеріалу;

  • Діагностика правильності засвоєння учнями знань;

  • Закріплення нового матеріалу;

  • Підбиття підсумків уроку;

  • Повідомлення домашнього завдання.



спрямований на високі кінцеві результати, на підвищення рівня якості й ефективності навчання, на всебічний розвиток особистості;

  • спрямований на високі кінцеві результати, на підвищення рівня якості й ефективності навчання, на всебічний розвиток особистості;

  • це відносно самостійна ланка у системі навчання;

  • будується як цілісна система взаємодії учителя та учнів на основі співробітництва;



будується на основі:

  • будується на основі:

  • - програмних вимог;

  • - урахування вікових можливостей учнів;

  • - урахування можливостей вчителя, його творчого потенціалу;

  • має таке дидактичне призначення:

  • - засвоєння нових знань;

  • - формування умінь і навичок;

  • - контроль і оцінювання знань та ін.



На уроці комплексно розв'язуються завдання освіти, виховання та розвитку;

  • На уроці комплексно розв'язуються завдання освіти, виховання та розвитку;

  • Урок має раціональну структуру;

  • Зміст навчального матеріалу відповідає основним принципам: науковість, зв’язок із життям, системність, наступність;

  • Застосовуються різноманітні форми проведення уроку;



Використовуються нестандартні форми проведення уроку;

  • Використовуються нестандартні форми проведення уроку;

  • Здійснюється диференціація і індивідуалізація навчання;

  • Забезпечуються міжпредметні зв'язки;

  • Учитель розвиває навчальну, пізнавальну діяльність учнів і керує нею, здійснюючи стимулювання, організацію, контроль, оцінювання діяльності, озброює учнів прийомами самостійної роботи, формує навички самоконтролю;



Для проведення уроку створені необхідні умови: матеріальні, морально-психологічні, гігієнічні, естетичні;

  • Для проведення уроку створені необхідні умови: матеріальні, морально-психологічні, гігієнічні, естетичні;

  • Урок проводиться за планом – творчим робочим документом вчителя;

  • Проводячи урок за планом, учитель готовий переструктурувати його в разі потреби;



Висока результативність уроку;

  • Висока результативність уроку;

  • Учитель самоаналізує проведення і результати уроку.



Чи відповідає мій урок програмі?

  • Чи відповідає мій урок програмі?

  • Чи правильно мною були визначені і розв'язані на уроці навчальні, виховні і розвиваючі завдання?

  • Чи оптимально було визначено зміст уроку, чи відповідає він завданням?



Що було основним, найсуттєвішим на уроці? Чи зумів я акцентувати увагу учнів на його вивченні?

  • Що було основним, найсуттєвішим на уроці? Чи зумів я акцентувати увагу учнів на його вивченні?

  • Чи вдало визначена структура уроку?

  • Чи була організована на уроці робота з формування основних знань, умінь та навичок, інтересів учня?



Як здійснювались міжпредметні зв'язки?

  • Як здійснювались міжпредметні зв'язки?

  • Які методи і засоби навчання були використані на уроці? Чи вдалим був їх вибір і поєднання?

  • Які форми навчання (масові, групові, індивідуальні) домінували на уроці? Чи вдалим було їх поєднання?



Чи об'єктивно і відповідно до крітеріїв оцінені мною знання учнів?

  • Чи об'єктивно і відповідно до крітеріїв оцінені мною знання учнів?

  • Чи правильно здійснювався на уроці інструктаж, визначалися обсяг і складність домашнього завдання? Чи було воно диференційованим?

  • Що було зайвим у моїй діяльності та діяльності учнів?



Тип і структура уроку:

  • Тип і структура уроку:

    • Тип, структура уроку, його місце серед уроків з теми.
    • Мета уроку, дидактичні завдання окремих етапів.
    • Витрата часу.


    • Повнота та глибина перевірки.
    • Методика повторення, диференціація завдань.
    • Кількість задіяних перевіркою учнів.
    • Об'єктивність та аргументація оцінювання.


Вимоги програми.

  • Вимоги програми.

  • Науковість, зв'язок із життям, систематичні сть, доступність, співвідношення у матеріалі головного та другорядного.

  • Відповідність матеріалу цілям та завданням уроку.



- Оснащеність уроку наочними посібниками, дидактичними ма­теріалами.

  • - Оснащеність уроку наочними посібниками, дидактичними ма­теріалами.

  • - Обrрунтованість застосованих методів.

  • - Активізація пізнавальної діяльності.

  • - Використання методів проблемного навчання.

  • - Поєднання фронтальної, індивідуальної та групової форм роботи.

  • - Самостійна робота учнів.

  • - Методика контролю та обліку знань.



Добір матеріалу для формування умінь та навичок.

  • Добір матеріалу для формування умінь та навичок.

  • Самостійна робота під час закріплення.

  • Зворотній зв'язок. Оцінювання відповідей.



  • - Обсяг, характер і доступність матеріалу.

  • - Наявність та характер інструктажу.

  • - Наявність диференційованих завдань.

  • - Місце домашнього завдання на уроці.



- Рівень педагогічних вимог до роботи учнів, розвитку їхніх мови, мислення.

  • - Рівень педагогічних вимог до роботи учнів, розвитку їхніх мови, мислення.

  • - Мова вчителя та загальний стиль його поведінки. - Організаторська, управлінська діяльність вчителя. Робота з різними групами учнів.

  • - Діяльність вчителя як консультанта та координатора навчання.



  • - Самостійна робота. Робота в групах.

  • - Диференціація та індивідуалізація.

  • - Активність мислення.

  • - Розвиток психічної сфери учнів.



Підбиття підсумків.

  • Підбиття підсумків.

  • Виконання плану.

  • Рівень досягнення мети.

  • Рівень якості знань, умінь, навичок, виявлених на уроці.



  • 1. Відповідність теми уроку програмі.

  • 2. Відповідність змісту та структури поставленій меті.

  • 3. Науковість викладу вчителем програмового матеріалу, його політехнічна спрямованість.

  • 4. Здійснення зв'язку раніше вивченого матеріалу з новим (повторення, закріплення, узагальнення).

  • 5. Методи та засоби передачі матеріалу, постановка демонстраційного експерименту, розв'язування задач.



6. Ефективність використання технічних засобів навчання.

  • 6. Ефективність використання технічних засобів навчання.

  • 7. Застосування наочних посібників (таблиці, схеми, плакати).

  • 8. Використання на уроці різноманітних видів робіт та завдань, що вимагають застосування здобутих учнями теоретичних знань.

  • 9. Формування навичок самостійно здобувати та поглиблювати знання.

  • 10. Здійснення диференційованого навчання.



11. Контроль за рівнем якості засвоєння учнями, цілеспрямованість та планомірність його здійснення.

  • 11. Контроль за рівнем якості засвоєння учнями, цілеспрямованість та планомірність його здійснення.

  • 12. Обсяг, рівень, доступність, система перевірки домашніх завдань.

  • 13. Зацікавленість учнів темою, змістом та методами ведення уроку.

  • 14. Розвиток логічного мислення. Активізація розумової діяльності учнів.

  • 15. Досягнення мети, цілей та завдань уроку.




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка