Високий рівень



Дата конвертації01.06.2016
Розмір445 b.









У результаті аналізу здобутих емпіричних даних було встановлено три рівні вихованості ціннісного ставлення до людини у дітей молодшого шкільного віку: високий, середній, низький. Високий рівень (1 – 2 Е ⁄ к – 11,8%, К ⁄ к – 10,9%; 3 – 4 Е ⁄ к – 12,3%, К ⁄ к – 11,9 %).

  • У результаті аналізу здобутих емпіричних даних було встановлено три рівні вихованості ціннісного ставлення до людини у дітей молодшого шкільного віку: високий, середній, низький. Високий рівень (1 – 2 Е ⁄ к – 11,8%, К ⁄ к – 10,9%; 3 – 4 Е ⁄ к – 12,3%, К ⁄ к – 11,9 %).

  • Середній рівень (1 – 2 Е ⁄ к – 64,1%, К ⁄ к –63,8 %; 3 – 4 Е ⁄ к – 64,0%, К ⁄ к – 64,9%).

  • Низький рівень (1 – 2 Е ⁄ к – 24,1%, К ⁄ к – 25,3%; 3 – 4 Е ⁄ к –22,7%, К ⁄ к –23,2%.









Будяк Т.Д. Провела тренінг з першокласниками на тему: „Доброта – краса людської душі”

  • Будяк Т.Д. Провела тренінг з першокласниками на тему: „Доброта – краса людської душі”







Теоретичні засади виховання ціннісного ставлення до людини.

  • Теоретичні засади виховання ціннісного ставлення до людини.

  • Філософсько-методологічні основи виховання ціннісного ставлення до людини у дітей.

  • Психолого-педагогічні особливості молодших школярів для виховання ціннісного ставлення до людини.

  • Сутність та структура ціннісного ставлення до людини у молодших школярів.

  • Критерії та показники виховання ціннісного ставлення до людини у молодших школярів.





 Виховання ціннісного ставлення до людини у молодших школярів – процес складний і довготривалий, який потребує постійної уваги учителя.



Школяр має себе почувати захищеним від несправедливості та образ вчителя слід бачити його таким, яким він є, небайдужим учителю і однокласникам. Він має цінувати інтересами спільної справи, а це вимагає уміння допомагати своїм друзям та цінувати їх.

  • Школяр має себе почувати захищеним від несправедливості та образ вчителя слід бачити його таким, яким він є, небайдужим учителю і однокласникам. Він має цінувати інтересами спільної справи, а це вимагає уміння допомагати своїм друзям та цінувати їх.



Певне значення у вихованні ціннісного ставлення до людини у молодших школярів має особистий приклад учителя, його ставлення до дітей.

  • Певне значення у вихованні ціннісного ставлення до людини у молодших школярів має особистий приклад учителя, його ставлення до дітей.








База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка