Виступ методиста Полтавського районного Будинку дитячої та юнацької творчості Вікторії Герасименко



Дата конвертації08.06.2016
Розмір445 b.


Виступ методиста Полтавського районного Будинку дитячої та юнацької творчості Вікторії Герасименко

  • Виступ методиста Полтавського районного Будинку дитячої та юнацької творчості Вікторії Герасименко




1 етап - Діагностика. Теоретичне обґрунтування науково- методичної проблеми.

  • 1 етап - Діагностика. Теоретичне обґрунтування науково- методичної проблеми.

  • Ознайомлення з аспектами роботи щодо її реалізації.

  • Мета: реалізація нових підходів до особистісного розвитку вихованців у сучасному позашкіллі; розвиток у гуртківців творчих компетентностей; створення бази даних методик формування творчої особистості для життя в інформаційному суспільстві; вдосконалення професійної майстерності педагогів щодо використання активних методів навчання і виховання.



Завдання:

  • Завдання:

  • 1. Проаналізувати науково-методичну

  • літературу з даного питання.

  • 2. Встановити особливості інформаційного суспільства та вимоги до фахівців, які житимуть та працюватимуть у цьому суспільстві.

  • 3. Визначити психолого-педагогічні та фізіологічні особливості розвитку творчої особистості для життя в інформаційному суспільстві.

  • 4. Організувати роботу науково-практичного семінару «Організація розвитку творчої особистості для життя в інформаційному суспільстві».

  • 5. Проаналізувати нові інформаційні та педагогічні технології та розробити методичні рекомендації щодо використання активних методів у навчанні.

  • 6. Створити електронний каталог методик розвитку творчої особистості для життя в інформаційному суспільстві.

  • 7. Вироблення методичних рекомендацій для всіх учасників освітнього процесу, спрямованих на вирішення проблеми та отримання нової якості.





Учасники методоб’єднання педагогів хореографічного жанру працюють над такими

  • Учасники методоб’єднання педагогів хореографічного жанру працюють над такими

  • методичними проблемами:

  • – «Виховання дітей мистецтвом хореографії», керівник гуртка сучасного танцю «Усмішка»,

  • Зермакова Є.М.;

  • – «Вікові особливості розвитку дітей», керівник гуртка народного танцю «Сузір’я», Бараннік Ж.М.;

  • – «Концертні виступи і їх організація»,

  • керівник гуртка ансамблю танцю

  • «Калинка», Бондаревська О.І.

  • – «Репертуар в хореографічному колективі і основні вимоги до його формування»,

  • керівник ансамблю танцю “Гармонія”, Бєлікова Л.О..



Результативною формою методичної роботи Полтавського РБДЮТ

  • Результативною формою методичної роботи Полтавського РБДЮТ

  •  є Школа молодого педагога



1. Проводиться місячник роботи з молодими педагогами (вересень):

  • 1. Проводиться місячник роботи з молодими педагогами (вересень):

  • інструктивно-методичні наради по плануванню гурткової роботи (щовівторка);

  • порядок заповнення журналів планування та обліку гурткової роботи (щомісячно);

  • закріплення наставників за молодими педагогами (вересень);

  • діагностування молодих педагогів; (кінець вересня);

  • взаємовідвідування занять молодих спеціалістів і наставників (жовтень, листопад);

  • консультації по підготовці наочностей на заняттях гуртка (впродовж вересня);

  • 2. В методичному кабінеті оформлено куточок молодого керівника гуртка (жовтень).

  • 3. Участь молодих спеціалістів у виставці-ярмарку педагогічних ідей (березень).

  • 4. Заняття-тренінги для молодих керівників гуртків.



Система методичної роботи



Профілактика та подолання синдрому «професійного вигорання»



Атестація педагогічних працівників

          • Атестація педагогічних працівників




Основними критеріями оцінки професійної майстерності педагогів-позашкільників,є:






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка