Витяг: ч. 18 Розділу VI бку



Дата конвертації03.06.2016
Розмір445 b.



У бюджетному процесі програмно-цільовий метод застосовується на рівні державного бюджету та на рівні місцевих бюджетів (за рішенням Верховної Ради Автономної Республіки Крим, відповідної місцевої ради).

  • У бюджетному процесі програмно-цільовий метод застосовується на рівні державного бюджету та на рівні місцевих бюджетів (за рішенням Верховної Ради Автономної Республіки Крим, відповідної місцевої ради).

  • Витяг: ч.1 ст.20 БКУ

  • Установити, що програмно-цільовий метод у бюджетному процесі на рівні місцевих бюджетів, які мають взаємовідносини з державним бюджетом, застосовується, починаючи із складання проектів місцевих бюджетів на 2017 рік.

  • Витяг: ч.18 Розділу VI БКУ



Головний розпорядник бюджетних коштів розробляє та затверджує паспорти бюджетних програм і складає звіти про їх виконання, здійснює аналіз показників виконання бюджетних програм (у разі застосування програмно-цільового методу у бюджетному процесі), при цьому забезпечуючи:

  • Головний розпорядник бюджетних коштів розробляє та затверджує паспорти бюджетних програм і складає звіти про їх виконання, здійснює аналіз показників виконання бюджетних програм (у разі застосування програмно-цільового методу у бюджетному процесі), при цьому забезпечуючи:

  • своєчасність затвердження паспортів бюджетних програм, достовірність і повноту інформації, що в них міститься;

  • відповідність змісту паспортів бюджетних програм закону про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет) та/або розпису бюджету (крім випадків внесення змін до паспортів бюджетних програм у разі внесення змін до спеціального фонду кошторису бюджетної установи в частині власних надходжень бюджетних установ), порядкам використання бюджетних коштів і правилам складання паспортів бюджетних програм та звітів про їх виконання;

  • підтвердження результативних показників бюджетних програм офіційною державною статистичною, фінансовою та іншою звітністю, даними бухгалтерського, статистичного та внутрішньогосподарського (управлінського) обліку, запровадження форми внутрішньогосподарського (управлінського) обліку для збору такої інформації



Головні розпорядники коштів державного бюджету (місцевих бюджетів у разі застосування програмно-цільового методу у бюджетному процесі) до 15 березня року, що настає за звітним, здійснюють публічне представлення та публікацію інформації про бюджет за бюджетними програмами та показниками, бюджетні призначення щодо яких визначені їм законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), відповідно до вимог та за формою, встановленими центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної бюджетної політики, а також оприлюднюють паспорти бюджетних програм на поточний бюджетний період та звіти про виконання паспортів бюджетних програм за звітний бюджетний період.

  • Головні розпорядники коштів державного бюджету (місцевих бюджетів у разі застосування програмно-цільового методу у бюджетному процесі) до 15 березня року, що настає за звітним, здійснюють публічне представлення та публікацію інформації про бюджет за бюджетними програмами та показниками, бюджетні призначення щодо яких визначені їм законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), відповідно до вимог та за формою, встановленими центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної бюджетної політики, а також оприлюднюють паспорти бюджетних програм на поточний бюджетний період та звіти про виконання паспортів бюджетних програм за звітний бюджетний період.



Останні зміни нормативної бази ПЦМ

      • Останні зміни нормативної бази ПЦМ


Останні зміни нормативної бази ПЦМ (продовження)

      • Останні зміни нормативної бази ПЦМ (продовження)


Останні зміни нормативної бази ПЦМ (продовження)

      • Останні зміни нормативної бази ПЦМ (продовження)


Втратили чинність

      • Втратили чинність


Не зазнали змін

      • Не зазнали змін


Не зазнали змін (продовження)

      • Не зазнали змін (продовження)


Лист Міністерства фінансів України від 26.02.2015 року № 31-05110-14-8/6125

  • Лист Міністерства фінансів України від 26.02.2015 року № 31-05110-14-8/6125

  • Для здійснення моніторингу стану й результатів запровадження елементів ПЦМ на місцевому рівні та підготовки аналітичних матеріалів з даного питання необхідно надати інформацію:

  • станом на 01.04.2015 року – до 25 травня 2015 року;

  • станом на 01.07.2015 року – до 25 липня 2015 року;

  • станом на 01.01.2016 року – до 15 лютого 2016 року

  • Інформацію згідно з додатками необхідно надавати по всіх місцевих бюджетів, які застосовують елементи ПЦМ у 2015 році



Наказ Міністерства фінансів України від 26.08.0214р. №836

  • Наказ Міністерства фінансів України від 26.08.0214р. №836

  • Паспорти бюджетних програм (а також звіти про їх виконання) формуються без розбивки на півріччя – лише річні показники.

  • Протягом 30 днів після складання звіту про виконання паспорта бюджетної програми головні розпорядники бюджетних коштів подають до місцевого фінансового органу узагальнені результати аналізу ефективності бюджетних програм

  • Головні розпорядники бюджетних коштів передають до відповідного територіального органу Держказначейства один примірник спільного наказу про затвердження паспортів бюджетних програм



Наказ Міністерства фінансів України від 26.08.0214р. №836

  • Наказ Міністерства фінансів України від 26.08.0214р. №836

  • Головні розпорядники та фіноргани забезпечують відповідність змісту паспортів бюджетних програм рішенню про місцевий бюджет на відповідний бюджетний період, бюджетному розпису (крім випадків унесення змін до паспортів бюджетних програм у разі внесення змін до спеціального фонду кошторису бюджетної установи в частині власних надходжень бюджетних установ)

  • Зміни до паспортів бюджетних програм уносяться у разі «внесення змін до спеціального фонду кошторису бюджетної установи в частині власних надходжень бюджетних установ, що призводять до виникнення нових завдань бюджетної програми (підпрограми)



Програмна класифікація видатків та кредитування бюджету використовується у разі застосування програмно-цільового методу у бюджетному процесі.

  • Програмна класифікація видатків та кредитування бюджету використовується у разі застосування програмно-цільового методу у бюджетному процесі.

  • До застосування програмно-цільового методу у бюджетному процесі на рівні місцевих бюджетів використовується тимчасова класифікація видатків та кредитування місцевих бюджетів, яка затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної бюджетної політики.

  • Програмна класифікація видатків та кредитування місцевого бюджету формується місцевим фінансовим органом за пропозиціями, поданими головними розпорядниками бюджетних коштів під час складання проекту рішення про місцевий бюджет у бюджетних запитах.

  • Програмна класифікація видатків та кредитування місцевого бюджету формується з урахуванням типової програмної класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету, яка затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної бюджетної політики









Необхідно чітко відрізняти наступні поняття:

  • Необхідно чітко відрізняти наступні поняття:

  • Програмна класифікація видатків та кредитування місцевих бюджетівформується місцевим фінансовим органом за пропозиціями, поданими головними розпорядниками бюджетних коштів під час складання проекту рішення про місцевий бюджет у бюджетних запитах.

  • Структура коду затверджена наказом Мінфіну.

  • Код програмної класифікації (КПКВК) складається з 7 цифр.

  • Використовується при складанні та виконанні кожного місцевого бюджету, сформованого за ПЦМ

  • Типова програмна класифікація видатків і кредитування місцевих бюджетівзатверджується наказом Мінфіну.

  • Код Типової програмної класифікації видатків і кредитування місцевих бюджетів (КТПКВКМБ):

  • Складається з 4 цифр

  • Є складовою частиною коду програмної класифікації

  • Використовується для складання зведеної бюджетної звітності про виконання місцевих бюджетів

  • Тимчасова класифікація видатків та кредитування бюджетів місцевого самоврядування, які не застосовують ПЦМзатверджується наказом Мінфіну одночасно з Типовою програмною класифікацією видатків та кредитування місцевих бюджетів.

  • Код Тимчасової класифікації видатків та кредитування бюджетів місцевого самоврядування, які не застосовують ПЦМ (КТКВКБМС):

  • Складається з 4 цифр, які відповідають Типовій програмній класифікації

  • Використовується на всіх стадіях бюджетного процесу бюджетами місцевого самоврядування, які не застосовують ПЦМ (бюджети сіл, селищ, міст районного підпорядкування)







ІНСТИТУТ БЮДЖЕТУ ТА СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИХ

  • ІНСТИТУТ БЮДЖЕТУ ТА СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИХ

  • ДОСЛІДЖЕНЬ

  • вул. Борисоглібська 15-В, 2 поверх,

  • м. Київ, 04070, Україна

  • тел. (044) 353-58-68, 492-97-80, 492-97-81

  • факс (044) 492-97-83

  • www.ibser.org.ua

  • http://www.ibser.org.ua/news/544/ - задати запитання з ПЦМ

  • http://www.ibser.org.ua/news/539/ - відповіді на запитання з ПЦМ

  • http://www.ibser.org.ua/news/589/ - законодавство з ПЦМ




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка