Вивчення особистості через психодіагностику; Вивчення особистості через психодіагностику



Дата конвертації08.06.2016
Розмір445 b.



Вивчення особистості через психодіагностику;

  • Вивчення особистості через психодіагностику;

  • Розвиток соціальної активності, самовдосконалення через учнівське самоврядування;

  • Реалізація внутрішніх ресурсів особистості через різноманітний зміст позаурочної і позакласної діяльності;

  • Формування позитивної мотивації на здоровий спосіб життя;

  • Формування в учнів правової свідомості, виховання громадянської відповідальності, культури поведінки та свідомої дисципліни;

  • Виховання любові до природи через включення в екологічну діяльність;

  • Розвиток гармонійної , самостійної, конкурентноспроможної особистості з адекватною самооцінкою

  • Вирішення поставлених завдань можливе лише в атмосфері доброзичливості, довіри, співробітництва, відповідальності на всіх рівнях гімназійного педагогічного простору .



національної спрямованості;

  • національної спрямованості;

  • культуровідповідності;

  • цілісності, науковості;

  • суб’єкт - суб’єктної взаємодії;

  • особистісної орієнтації;

  • превентивності;

  • технологізації;

  • адекватності виховання до психологічних умов розвитку особистості;





Навчально-пізнавальна,

  • Навчально-пізнавальна,

  • Науково-пошукова,

  • Соціально-комунікативна,

  • Ціннісно-орієнтаційна,

  • Спортивно-оздоровча,

  • Туристсько-краєзнавча,

  • Художньо-естетична,

  • Громадсько-корисна,

  • Еколого-натуралістична.



Ціннісне ставлення до суспільства і держави

  • Ціннісне ставлення до суспільства і держави







Інноваційна діяльність — це гарно організована,

  • Інноваційна діяльність — це гарно організована,

  • раціональна і систематична робота.   П. Друкер





Педагогічний колектив усвідомлює, що сучасна освіта має охоплювати не лише теоретичні знання, а й способи практичної діяльності, тому в гімназії існує така нетрадиційна форма організації навчально – виховного процесу , як екскурсії.

  • Педагогічний колектив усвідомлює, що сучасна освіта має охоплювати не лише теоретичні знання, а й способи практичної діяльності, тому в гімназії існує така нетрадиційна форма організації навчально – виховного процесу , як екскурсії.

  • В рамках реалізації проекту «Канікули на різних широтах» гімназисти мають можливість відвідати визначні місця національної культури та історії



До обов'язкових фізкультурно-оздоровчих заходів в навчальному закладі належать:

  • До обов'язкових фізкультурно-оздоровчих заходів в навчальному закладі належать:

  • - урок з фізичної культури;

  • - фізкультурні хвилинки, фізкультурні паузи під час навчального дня;

  • - заняття з дітьми, віднесеними за станом здоров'я до спеціальної медичної групи;

  • - "дні здоров'я і фізичної культури".



В практику педагогів увійшли форми роботи, які сприяють формуванню в учнів готовності до моральних вчинків на засадах гуманного ставлення до людей та доброчинної діяльності, навичок соціальної взаємодії та потреби допомагати іншим, реалізації активної та моральної життєвої позиції, серед яких:

  • В практику педагогів увійшли форми роботи, які сприяють формуванню в учнів готовності до моральних вчинків на засадах гуманного ставлення до людей та доброчинної діяльності, навичок соціальної взаємодії та потреби допомагати іншим, реалізації активної та моральної життєвої позиції, серед яких:

  • - акції “Діти - ветеранам”, “Допоможемо дитині разом”,

  • - благодійні концерти для вихованців школи-інтернату №4, НВК№34,

  • - благодійний ярмарок,

  • - уроки толерантності тощо



Формування екологічної культури гімназистів здійснюється як у навчальному процесі, так і у позакласній діяльності. Великі можливості для реалізації завдань екологічного виховання учнів має позакласна робота з її різноманітністю форм і видів проведення занять.

  • Формування екологічної культури гімназистів здійснюється як у навчальному процесі, так і у позакласній діяльності. Великі можливості для реалізації завдань екологічного виховання учнів має позакласна робота з її різноманітністю форм і видів проведення занять.







Одне із завдань виховної роботи в гімназії – зробити життя в гімназії цікавим, змістовним. Особливу увагу приділяємо розвитку творчих компетенцій особистості.

  • Одне із завдань виховної роботи в гімназії – зробити життя в гімназії цікавим, змістовним. Особливу увагу приділяємо розвитку творчих компетенцій особистості.

  • Чільне місце у виховній системі гімназії займає низка виховних заходів, спрямованих на прищеплення учням навичок сценічної майстерності, розвиток смаку та виховання любові до творчості.








База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка