Вивчити результати роботи педагогічного колективу над проблемною темою школи; Вивчити результати роботи педагогічного колективу над проблемною темою школи



Дата конвертації26.12.2016
Розмір445 b.


  • Що повинна зробити сучасна школа для розвитку і становлення компетентної особистості?




Вивчити результати роботи педагогічного колективу над проблемною темою школи;

  • Вивчити результати роботи педагогічного колективу над проблемною темою школи;

  • Сприяти популяризації педагогічних знахідок учителів (нові види та форми уроків), новаторські прийоми; розробити заходи з упровадження нетрадиційних, найефективніших форм уроків.



Урок – це форма організації навчальних занять, яка регламентує довершений обсяг навчального матеріалу для засвоєння його учнями.

  • Урок – це форма організації навчальних занять, яка регламентує довершений обсяг навчального матеріалу для засвоєння його учнями.

  • Урок – це те місце, де відбуваються основні процеси навчання, виховання й розвитку особистості.

  • Урок – це логічно закінчений, цілісний, обмежений певними рамками відрізок навчально-виховного процесу.

  • Урок – це дзеркало загальної та педагогічної культури вчителя, мірило його інтелектуального багатства, показник його кругозору, ерудиції.

  • В.О.Сухомлинський



Урок – це жива клітина навчально-виховного процесу.

  • Урок – це жива клітина навчально-виховного процесу.

  • Урок – не самоціль. Це лише інструмент виховання й розвитку особистості.

  • Урок – система соціальна, що може існувати лише за взаємодії вчителя з учнями та учнів одне з одним.

  • Сучасний урок – це урок спрямований на те, щоб кожна дитина збагнула себе як самодостатню особистість.

  • Сучасний урок – це твір мистецтва, де педагог уміло використовує всі можливості для розвитку особистості учня, його активного розумового зростання, глибокого й осмисленого засвоєння знань, формування його моральних основ.



Сучасний урок – це, перш за все, урок, на якому створено реальні умови для інтелектуального, соціального, морального становлення особистості учня, що дозволяє досягти високих результатів за визначеними метою і завданнями

  • Сучасний урок – це, перш за все, урок, на якому створено реальні умови для інтелектуального, соціального, морального становлення особистості учня, що дозволяє досягти високих результатів за визначеними метою і завданнями





Загальнопедагогічні вимоги до уроку:

  • Приоритет особистості учня

  • Триєдина мета уроку (освітні, виховні і розвиваючі завдання уроку)

  • Урахування вікових та індивідуальних особливостей учнів

  • Орієнтація на процес навчання

  • Емоційно-актуальний фон навчання

  • Педагогічний такт

  • Пізнавальна самостійність учнів



Дидактичні вимоги до уроку

  • Раціональне використання часу

  • Єдність словесних, наукових і практичних методів навчання

  • Використання активних методів навчання

  • Зв’язок з раніше вивченим матеріалом і досвідом, набутим учнем

  • Формування умінь учнів самостійно здобувати знання й застосовувати їх практично

  • Індивідуалізація, диференціація та інтенсифікація навчального процесу

  • Використання сценарних варіантів уроку



Створення умов для успішного навчання учнів

  • Створення умов для успішного навчання учнів

  • Чітке формулювання освітніх завдань і складових елементів

  • Максимальна самостійність учнів у навчанні

  • Реалізація на уроках всіх дидактичних принципів

  • Організоване закінчення уроку

  • Здійснення міжпредметних зв’язків



Підготовка до сучасного уроку

  • Врахувати 4 блоки вимог до уроку;

  • Обрати ефективну технологію навчання;

  • Дотримуватися сучасної структури уроку;

  • Визначити час для кожного етапу уроку;

  • Підготувати всі питання і можливі відповіді;

  • Дати завдання дітям для попередньої підготовки;

  • Виробити критерії ефективного оцінювання;

  • Мотивувати учнів до вивчення теми;

  • Оголосити очікувані результати (цілі) заняття, критерії оцінки роботи, план проведення уроку.











Продуманий, цікавий, змістовний;

  • Продуманий, цікавий, змістовний;

  • Пов‘язаний з раніше вивченим матеріалом, суб’єктним досвідом учнів;

  • Використовуються активні методи навчання;

  • Формуються вміння учнів самостійно здобувати знання і застосовувати їх на практиці;

  • Здійснюється індивідуальний підхід та орієнтація на особистісні досягнення учнів;

  • заохочується прагнення учнів знаходити свій спосіб роботи з навчальним матеріалом;

  • оцінюється та створюється ситуації успіху.








База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка