Виявлення кращих форм і методів організації роботи з громадянами



Дата конвертації11.06.2016
Розмір444 b.



виявлення кращих форм і методів організації роботи з громадянами

    • виявлення кращих форм і методів організації роботи з громадянами
    • вивчення, узагальнення та поширення кращого досвіду з питань якості адміністративних послуг та своєчасності їх надання
    • заохочення, стимулювання державних органів, які працюють на високому професійному рівні
    • пропаганда та підняття престижу державної служби та державного службовця


філософія держави як надавача суспільно-корисних адміністративних послуг громадянам

    • філософія держави як надавача суспільно-корисних адміністративних послуг громадянам
    • соціальний діалог, своєчасне та ефективне реагування на законні очікування та потреби громадян
    • стратегічні завдання України щодо реформування державного управління, пов’язані з процесом євроінтеграції
    • досвід розвинених країн щодо реформування системи державно-управлінських відносин


налагодження ефективних взаємовідносин органів влади усіх рівнів з громадянами, реалізація конституційних прав і свобод громадян в отриманні якісних, зручних та своєчасних адміністративних послуг

    • налагодження ефективних взаємовідносин органів влади усіх рівнів з громадянами, реалізація конституційних прав і свобод громадян в отриманні якісних, зручних та своєчасних адміністративних послуг
    • cпрямування органів виконавчої влади на створення єдиного „електронного вікна” надання державних послуг


орієнтація на споживача послуг та його оцінювання роботи органу влади

    • орієнтація на споживача послуг та його оцінювання роботи органу влади
    • використання Реєстру адміністративних послуг
    • спрямування на створення „єдиного вікна” надання державних послуг
    • публічність та поширення узагальненого досвіду щодо кращих практик надання доступних, зручних, своєчасних та якісних адміністративних послуг громадянам
    • сталість результатів конкурсу


усі послуги надаються в повному обсязі та належної якості

    • усі послуги надаються в повному обсязі та належної якості
    • затверджені стандарти надання послуг
    • наявні та доступні для громадян інформаційні картки послуг
    • з метою поліпшення навичок спілкування з відвідувачами проводяться спеціалізовані тренінги для працівників, що безпосередньо надають послуги громадянам
    • створені належні умови для комфортного перебування відвідувачів в органі влади


додержання законодавства щодо переліку необхідних документів для отримання послуги, плати, строку її надання

    • додержання законодавства щодо переліку необхідних документів для отримання послуги, плати, строку її надання
    • оцінка споживачами якості та своєчасності наданих адміністративних послуг
    • аналіз доступності та повноти необхідної, а також довідкової інформації про діяльність органу влади та процедури надання ним послуг
    • задоволення обґрунтованих потреб щодо комфортності перебування відвідувачів
    • отримана інформація має бути вичерпною та співставною


веб-сайт конкурсу „Приязна адміністрація” у зрозумілій та цікавій формі відображатиме перебіг конкурсу

    • веб-сайт конкурсу „Приязна адміністрація” у зрозумілій та цікавій формі відображатиме перебіг конкурсу
    • фото та відеоматеріали, новини та аналітичні статті про учасників конкурсу
    • можливість висловитися громадянам чи заповнити он-лайн анкету споживача послуг
    • опитування та інші форми зворотного зв’язку
    • широкий доступ до кращих практик надання послуг громадянам, інноваційних форм і методів роботи органів влади





База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка