Виявлення особистісного рівня професійної компетенції на підставі самодіагностики



Дата конвертації01.01.2017
Розмір445 b.









Виявлення особистісного рівня професійної компетенції на підставі самодіагностики

  • Виявлення особистісного рівня професійної компетенції на підставі самодіагностики

  • Раціональне планування самоосвітньої діяльності з урахуванням основних напрямків розвитку освіти

  • Досконала організація самоосвітньої діяльності та участь у різноманітних формах методичної роботи

  • Проведення моніторингу професійного зростання

  • Узагальнення досвіду роботи за результатами роботи над самоосвітньою темою



Підготовчий

  • Підготовчий

  • Діагностико-аналітичний

  • Мотиваційно-цільовий

  • Планово-прогностичний

  • Результативно-узагальнюючий



Вибір теми з самоосвіти

  • Вибір теми з самоосвіти

  • Планування самоосвітньої діяльності

  • Самоаналіз



Кожна група учасників семінару має відпрацювати один з компонентів, а також отримати уяву про інші два.

  • Кожна група учасників семінару має відпрацювати один з компонентів, а також отримати уяву про інші два.

  • Увазі данній групі пропонується майстер-клас з вибору теми.

  • Завдання майстер-класу:

  • - навчитися обирати проблемну тему самоосвіти, формулювати мету та завдання.



Анкетування

  • Анкетування

  • Визначення проблем, над якими хотів би працювати

  • Вивчення шляхів вибору теми

  • Формулювання теми

  • Формулювання мети і завдань

  • Презентація обраної теми, мети і завдань

  • Презентація алгоритму роботи над вибором теми з самоосвіти



Завдання групам

  • 1-й крок- кожна група отримує анкету для самодіагностики і заповнює її;

  • 2-й крок- група обирає і формулює тему, визначає мету і завдання;

  • 3-й крок- кожна група презентує свою роботу(оголошує тему, мету і завдання);

  • 4-й крок- обговорення презентації на загал, вибір відповідального.



Алгоритм:

  • Алгоритм:

  • 1.1 Мотивація

  • 1.2 Самодіагностика

  • 1.3 Аналіз результатів

  • 1.4 Визначення напрямку дослідження (цікаво, потрібно)

  • 1.5 Формулювання теми (з урахуванням теми закладу і МО)

  • 1.6 Визначення мети (кінцевий результат)

  • 1.7 Формулювання завдань



Тобто навіщо потрібно вивчати незвідану поки область, напрямок. Добре, якщо причиною підвищення рівня стали не адміністративна вказівка, а особисті бажання

  • Тобто навіщо потрібно вивчати незвідану поки область, напрямок. Добре, якщо причиною підвищення рівня стали не адміністративна вказівка, а особисті бажання



Визначення рівня теоретичних і практичних знань і вмінь (анкетування)

  • Визначення рівня теоретичних і практичних знань і вмінь (анкетування)



Пошук вже наявних напрацювань (результати анкети) у потенційно обраних напрямках.

  • Пошук вже наявних напрацювань (результати анкети) у потенційно обраних напрямках.

  • Зіставити всі напрямки і вибрати найцікавіше для особистості, яка займається самоосвітою.



Не можна вибирати тему самоосвіти за принципом:

  • Не можна вибирати тему самоосвіти за принципом:

  • “Я хочу як він, тільки краще”. Заздрість – поганий двигун прогресу



Добре, якщо досвід роботи десь і якось запротокольовано, не треба згадувати, де і коли ви мали результати по різних напрямах

  • Добре, якщо досвід роботи десь і якось запротокольовано, не треба згадувати, де і коли ви мали результати по різних напрямах

  • Не треба соромитися спиратися на досвід старших товаришів, колег по службі, друзів. Головне – дотримуватися авторських прав. Без фундаменту будинок не побудувати



Актуальність полягає у теоретичному обгрунтуванні проектованого результату, який планується досягти.

  • Актуальність полягає у теоретичному обгрунтуванні проектованого результату, який планується досягти.

  • Новизна може полягати в оригінальному вирішенні питань, використанні регіональних особливостей



“Розвиток профільного навчання в умовах соціально-педагогічного комплексу”

  • “Розвиток профільного навчання в умовах соціально-педагогічного комплексу”



Як правильно формулювати тему(варіант1)



“Організація проблемно-пошукової роботи та дослідницької діяльності на уроках історії України”

  • “Організація проблемно-пошукової роботи та дослідницької діяльності на уроках історії України”



Формулювання теми за схемою

  • Формулювання теми за схемою



Метою самоосвіти може бути:





“Забезпечити позитивну динаміку пізнавальної активності з метою підвищення результативності навчально-виховного процесу”

  • “Забезпечити позитивну динаміку пізнавальної активності з метою підвищення результативності навчально-виховного процесу”

  • “Формувати навички науково-дослідницької діяльності з метою поглиблення знань з історії та підвищення результативності рівня знань”





Тема самоосвіти:

  • Тема самоосвіти:

  • “Використання інтерактивних технологій як засіб розвитку пізнавальної активності учнів.”

  • Мета:

  • “Забезпечити позитивну динаміку пізнавальної активності з метою підвищення результативності навчально-виховного процесу”

  • Завдання:

  • «Дослідити фактори, які впливають на розвиток пізнавальної активності,апробувати їх в процесі вивчення курсу історії»



План самоосвіти вчителя повинен включати:

  • План самоосвіти вчителя повинен включати:

  • Перелік літератури, яку планується вивчати

  • Форми самоосвіти

  • Термін завершення роботи

  • Передбачувані результати (підготовка доповіді, виступ на засіданні МО, поурочне планування, опис досвіду роботи, оформлення результатів у вигляді звіту…)





План звіту підсумків самоосвітньої роботи:

  • План звіту підсумків самоосвітньої роботи:

    • обґрунтування добору індивідуальної теми;
    • короткий аналіз літератури з теми;
    • опис особистого досвіду в межах теми;
    • вплив роботи над темою на результати освітньої роботи;
    • висновки.


“Хто не знає, в яку гавань пливе, для того немає попутного вітру”.

  • “Хто не знає, в яку гавань пливе, для того немає попутного вітру”.

  • Сенека




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка