Візьми промінь світла



Дата конвертації03.06.2016
Розмір445 b.







Візьми промінь світла

  • Візьми промінь світла

  • І спрямуй його туди,

  • Де панує темрява...

  • Візьми усмішку

  • І подаруй її тому,

  • Хто так її потребує.

  • Візьми доброту

  • І яви її тому, хто сам

  • Не вміє віддавати.

  • Візьми віру

  • І віддай кожному,

  • Хто не має її.

  • Візьми любов

  • і неси її всьому світові.











  • Створення мультимедійних презентацій при викладанні шкільних предметів за допомогою програми Microsoft Power Point.

  • Особливості використання комп’ютерних програм при викладанні шкільних предметів учням початкової та середньої ланки.

  • Використання комп’ютерних технологій при вивченні шкільних предметів в 7-9 класах.

  • Застосування комп’ютерних технологій при вивченні шкільних предметів в 10-11 класах.

  • Використання комп’ютерних технологій при викладанні шкільних предметів учням середньої та старшої ланки.

  • Застосування методу проектів при викладанні шкільних предметів в старшій школі.



План роботи творчої групи

  • План роботи творчої групи

  • Склад творчої групи.

  • Визначення основних задач обраної проблеми.

  • Тематика засідань творчих груп.

  • Детальне планування роботи кожного засідання.

  • Жовтень 2011 р.

  • 1. Створення мультимедійних презентацій при викладанні шкільних предметів за допомогою програми Microsoft Power Point.

  • 2. Використання в процесі викладання предметів нових інформаційних технологій /вчителі початкової школи/.

  • 3. Використання інформаційно-комунікаційних технологій при викладанні предметів гуманітарного циклу.

  • 4. Застосування методу проектів при викладанні шкільних предметів в старшій школі.

  • Січень 2012 р.



1. Застосування комп’ютерних технологій при вивченні шкільних предметів в 10-11 класах.

  • 1. Застосування комп’ютерних технологій при вивченні шкільних предметів в 10-11 класах.

  • 2. Особливості використання комп’ютерних програм при викладанні шкільних предметів учням початкової та середньої ланки.

  • 3. Використання інтерактивних технологій навчання при вивченні математики в старшій школі

  • Березень 2012р.

  • 1. Використання комп’ютерних технологій при викладанні шкільних предметів учням середньої та старшої ланки.

  • 2. Впровадження комп’ютерних технологій на уроках /вчителі природничого циклу/.

  • 3. Систематизація зібраного матеріалу.

  • 4. Підведення підсумків роботи.

  • Травень 2012 р.







ІІІ. Організація роботи:

  • ІІІ. Організація роботи:

    • проблемну (або творчу) групу очолює вчитель, обізнаний з даною темою;
    • проблемна (або творча) група працює за планом;
    • засідання проводяться раз на 2 місяці (4 засідання).
  • ІV. Документація і звітність:

    • план групи (засідання протоколюються);
    • аналіз про діяльність групи;
    • керівники груп звітують про свою діяльність на засіданнях творчих груп.


  • Проблема:

  • Використання в процесі викладання предметів нових інформаційних технологій





Склад творчої групи.

  • Склад творчої групи.

  • Затвердження методичної проблеми.

  • Визначення основних задач щодо вирішення обраної проблеми.

  • Детальне планування роботи кожного засідання.

  • Жовтень 2011 р.

  • Використання в процесі викладання предметів у початкових класах нових інформаційних технологій.

  • Теоретична частина. Ознайомлення з існуючими матеріалами з даної проблеми.

  • Практична частина. Презентація власних матеріалів з даної проблеми.

  • Січень 2012 р.

  • Особливості використання комп’ютерних програм при викладанні шкільних предметів учням початкових класів.

  • Теоретична частина. Ознайомлення з існуючими матеріалами з даної проблеми.

  • Практична частина. Презентація власних матеріалів з даної проблеми.

  • Квітень 2012 р.

  • 1. Систематизація зібраного матеріалу.

  • 2. Підведення підсумків роботи.

  • Травень 2012 р.







Склад творчої групи.

  • Склад творчої групи.

  • Затвердження методичної проблеми.

  • Визначення основних задач щодо вирішення обраної проблеми.

  • Детальне планування роботи кожного засідання.

  • Жовтень 2011 р.

  • Використання інформаційно-комунікаційних технологій при викладанні предметів гуманітарного циклу.

  • Теоретична частина. Ознайомлення з існуючими матеріалами з даної проблеми.

  • Практична частина. Презентація власних матеріалів з даної проблеми.

  • Січень 2012 р.

  • Індивідуальний підхід до організації роботи зі здібними учнями.

  • Огляд методичних новинок з питання організації роботи зі здібними учнями.

  • Цікаві практичні пропозиції членів групи з даного питання.

  • Квітень 2012 р.

  • 1. Систематизація зібраного матеріалу.

  • 2. Підведення підсумків роботи.

  • Травень 2012 р.







Склад творчої групи.

  • Склад творчої групи.

  • Затвердження методичної проблеми.

  • Визначення основних задач щодо вирішення обраної проблеми.

  • Детальне планування роботи кожного засідання.

  • Жовтень 2011 р.

  • Впровадження комп’ютерних технологій на уроках.

  • Теоретична частина. Ознайомлення з існуючими матеріалами з даної проблеми.

  • Практична частина. Презентація власних матеріалів з даної проблеми.

  • Січень 2012 р.

  • Індивідуальний підхід до організації роботи на уроках.

  • Огляд методичних новинок з питання організації індивідуальної роботи з учнями.

  • Цікаві практичні пропозиції членів групи з даного питання.

  • Квітень 2012 р.

  • 1. Систематизація зібраного матеріалу.

  • 2. Підведення підсумків роботи.

  • Травень 2012 р.







Склад творчої групи.

  • Склад творчої групи.

  • Затвердження методичної проблеми.

  • Визначення основних задач щодо вирішення обраної проблеми.

  • Детальне планування роботи кожного засідання.

  • Жовтень 2011 р.

  • Використання інтерактивних технологій навчання при вивченні математики в старшій школі.

  • Теоретична частина. Ознайомлення з існуючими матеріалами з даної проблеми.

  • Практична частина. Презентація власних матеріалів з даної проблеми.

  • Січень 2012 р.

  • Використання інтерактивних технологій навчання при вивченні математики в середній школі.

  • Теоретична частина. Ознайомлення з існуючими матеріалами з даної проблеми.

  • Практична частина. Презентація власних матеріалів з даної проблеми.

  • Квітень 2012 р.

  • 1. Систематизація зібраного матеріалу.

  • 2. Підведення підсумків роботи.

  • Травень 2012 р.













Найбільшою у світі благодійною програмою для вчителів шкіл є проект „Intel @. Навчання для майбутнього”, який здійснюється у 30 країнах світу. У 2004 році до них приєдналася Україна.

  • Найбільшою у світі благодійною програмою для вчителів шкіл є проект „Intel @. Навчання для майбутнього”, який здійснюється у 30 країнах світу. У 2004 році до них приєдналася Україна.

  • Очевидно, що найважливішою складовою процесу навчання є не комп’ютери, а вчителі, озброєні методиками застосування комп’ютерних технологій.

  • Інноваційна освітня програма Intel сприяє підготовці вчителя сучасного типу, вчить його повною мірою використовувати потенціал комп’ютерних технологій у навчальному процесі, роблячи урок дійсно сучасним, інформаційно насиченим і цікавим для дітей.



Вчитель живе, поки вчиться,






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка