Визначення основних шляхів інтегрування змісту випереджаючої освіти для сталого розвитку у навчально-виховний процес



Дата конвертації08.06.2016
Розмір445 b.





визначення основних шляхів інтегрування змісту випереджаючої освіти для сталого розвитку у навчально-виховний процес,

  • визначення основних шляхів інтегрування змісту випереджаючої освіти для сталого розвитку у навчально-виховний процес,

  • розробка показників ефективності засвоєння змісту випереджаючої освіти учасниками проекту,

  • створення та впровадження моделі школи сприяння сталого розвитку та інтегрованого розвивального освітнього середовища на засадах випереджаючої освіти,

  • формування ціннісних орієнтацій та стійких моделей поведінки в інтересах сталого розвитку,

  • розвиток соціально-відповідальної особистості громадянського суспільства.



- Аналіз наукової літератури з проблеми, визначення о основних шляхів інтегрування змісту випереджаючої освіти для сталого розвитку у навчально-виховний процес.

  • - Аналіз наукової літератури з проблеми, визначення о основних шляхів інтегрування змісту випереджаючої освіти для сталого розвитку у навчально-виховний процес.

  • Відбір пакету методів та методик діагностики ефективності засвоєння змісту випереджаючої освіти учасниками проекту.

  • Створення «банку інформації» відповідно до теми та завдань дослідження.

  • Запровадження гнучкої системи організації навчального процесу, що відповідає сучасним тенденціям розвитку освітньої галузі та науково обґрунтованим концепціям освіти для сталого розвитку.



- Розробка та впровадження моделі школи сприяння сталого розвитку та інтегрованого розвивального освітнього середовища на засадах випереджаючої освіти, що сприяє формуванню ціннісних орієнтацій та стійких моделей поведінки в інтересах сталого розвитку, розвитку соціально-відповідальної особистості громадянського суспільства.

  • - Розробка та впровадження моделі школи сприяння сталого розвитку та інтегрованого розвивального освітнього середовища на засадах випереджаючої освіти, що сприяє формуванню ціннісних орієнтацій та стійких моделей поведінки в інтересах сталого розвитку, розвитку соціально-відповідальної особистості громадянського суспільства.

  • Підготовка педагогів області до запровадження основних ідей проекту через удосконалення системи курсової підготовки, введення додаткових тематичних курсів інноваційної освітньої діяльності на засадах випереджаючої освіти для сталого розвитку та активізацію методичної роботи у регіоні.

  • Розробка рекомендацій, спрямованих на розвиток соціальних компетенцій в інтересах сталого розвитку, відповідальної поведінки, створення можливостей для особистісного та професійного зростання педагогічних працівників у процесі роботи над проектом.



Поширення шкільних практик освіти для сталого розвитку, соціального партнерства, взаємодії з громадськістю, створення позитивного іміджа освіти, навчального закладу, конкретного педагога;

        • Поширення шкільних практик освіти для сталого розвитку, соціального партнерства, взаємодії з громадськістю, створення позитивного іміджа освіти, навчального закладу, конкретного педагога;
        • підвищення рівня просвіти в інтересах сталого розвитку учасників освітнього процесу, забезпечення діагностики зміни ціннісних орієнтацій в інтересах сталого розвитку, рівня соціальної відповідальності особистості;
        • створення інтегрованого розвивального освітнього простору навчального закладу на засадах випереджаючої освіти для сталого розвитку, перетворення шкіл у регіональні центри сталого розвитку своєї громади як рушійної сили становлення громадянського суспільства;
        • використання інноваційних освітніх технологій випереджаючої освіти для формування цілісного світогляду, соціальної компетентності та громадської активності учасників проекту;


впровадження нових методів контролю знань та оцінювання з метою формування навичок рефлексії та розвитку оцінної складової самовідповідальності учасників проекту;

        • впровадження нових методів контролю знань та оцінювання з метою формування навичок рефлексії та розвитку оцінної складової самовідповідальності учасників проекту;
        • розширення рольового простору кожної дитини за рахунок її включення у систему суспільно корисних справ, шкільного самоврядування, педагогічно вмотивованих доручень;
        • актуалізацію підготовки учнів до свідомого вибору життєвих перспектив, позитивних моделей майбутнього, соціально-відповідальної поведінки;
        • .використання методів педагогічної корекції для вирішення актуальних проблем виховання та реалізації індивідуального підходу до учнів;
        • гуманізації міжособистісних стосунків, створення позитивного мікроклімату у дитячих колективах;
        • аналізу, узагальнення та впровадження педагогічного досвіду, накопиченого у процесі роботи над проектом.













База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка