Вплив інтегративно-діяльнісного підходів на формування та розвиток математично-природничих здібностей учнів на основі реалізації принципів



Дата конвертації26.12.2016
Розмір445 b.



«Вплив інтегративно-діяльнісного підходів на формування та розвиток математично-природничих здібностей учнів на основі реалізації принципів науково-педагогічного проекту «Росток»

  • «Вплив інтегративно-діяльнісного підходів на формування та розвиток математично-природничих здібностей учнів на основі реалізації принципів науково-педагогічного проекту «Росток»



керівник – Єрмак Інна Василівна, директор СЗШ № 213 І-ІІІ ступенів Деснянського району м. Києва;

  • керівник – Єрмак Інна Василівна, директор СЗШ № 213 І-ІІІ ступенів Деснянського району м. Києва;

  • науковий керівник – Пушкарьова Тамара Олексіївна, кандидат педагогічних наук, доцент, заступник директора Інституту інноваційних технологій і змісту освіти МОН України.



Підготовчий етап (червень-грудень 2009 року);

  • Підготовчий етап (червень-грудень 2009 року);

  • Діагностично-концептуальний етап (січень-червень 2010 року);

  • Оранізаційно-прогнозуючий етап (червень 2010 року -червень 2013 року)





гіпотезу Л.С. Виготського про співвідношення навчання і розвитку; про те, що джерелом розвитку може бути спеціально побудоване навчання;

  • гіпотезу Л.С. Виготського про співвідношення навчання і розвитку; про те, що джерелом розвитку може бути спеціально побудоване навчання;

  • теорію діяльності А.Н. Лєонт’єва, яка полягає в тому, що навчання розвивається в діяльних формах і з певним змістом;

  • теорію навчальної діяльності Д.Б. Ельконіна, В.В. Давидова, яка спирається на поняття проблеми та дії;

  • вікову періодизація Д.Б. Ельконіна;

  • теорію про типи мислення з теоретичним узагальненням В.В. Давидова;

  • теоретико-методологічні засади науково-педагогічного проекту «Росток» (під керівництвом Пушкарьової Т.О.).









«Розроблення моделі впровадження інтегративно-діяльнісного підходу на формування та розвиток математично-природничих здібностей учнів на основі реалізації принципів науково-педагогічним проектом «Росток» ґрунтується:

  • «Розроблення моделі впровадження інтегративно-діяльнісного підходу на формування та розвиток математично-природничих здібностей учнів на основі реалізації принципів науково-педагогічним проектом «Росток» ґрунтується:



на відповідно побудованому змісті освіти та адекватних йому формах та методах навчання і виховання на узгоджених науково-теоретичних засадах;

  • на відповідно побудованому змісті освіти та адекватних йому формах та методах навчання і виховання на узгоджених науково-теоретичних засадах;

  •  на впровадженні навчально-методичного забезпечення, що відповідає новому змісту і методам;

  •  на цілісній навчально-виховній системі, яка активно функціонує на основі запровадження сучасної особистісно-орієнтовної технології, спрямованої на раннє виявлення та педагогічну підтримку обдарованості;

  •  на організації цілеспрямованої багатоаспектної і всебічної діяльності учнів у контексті ціннісного самоусвідомлення особистості та розвитку її творчих можливостей;

  •  на забезпеченні співпраці, співтворчості учителів та учнів у процесі навчання та позаурочній діяльності;

  •  на реалізації цілісної програми з діагностики кожного учня згідно з існуючою типологією на основі сучасних методик та створенні для кожної дитини оптимальних умов для розвитку здібностей та таланту;

  •  на забезпеченні особистісно-орієнтованого підходу до творчої індивідуальності вчителя;

  •   на принципах системності освіти, яка забезпечує цілісність освіти як єдиного комплексу гуманітарних, природничих, технічних і суспільних наук;



 на принципі екологізації освіти, який полягає у необхідності побудови  змісту освіти, спрямованого на формування уявлень учнів про взаємозв’язки процесів і явищ у природі, про її  об’єктивну й універсальну цінність, місце людини в природі 

  •  на принципі екологізації освіти, який полягає у необхідності побудови  змісту освіти, спрямованого на формування уявлень учнів про взаємозв’язки процесів і явищ у природі, про її  об’єктивну й універсальну цінність, місце людини в природі;  

  • на принципі пріоритету розвиваючого навчання та виховання, який впливає на розвиток дитини та формування у неї нових здібностей, сприяє усвідомленню того, що знання та вміння, які закладаються в зміст освіти - це не тільки мета, але і засіб розвитку сприйняття, мислення, пам’яті, емоцій, уваги, уяви особистості;

  •   на принципі пріоритету творчої діяльності, який обумовлює необхідність використання технологій, методик навчання і виховання, побудованих на діяльнісному, творчому підході, які активізують пошукову активність і створюють максимальні умови для творчої діяльності учнів; 

  •  на принципі інтеграції, який поєднує всі попередні принципи з метою створення цілісної навчально-виховної системи, відображає глибокий взаємозв’язок гуманітарних, природничих, екологічних, загальнолюдських, національних, моральних аспектів розвитку, навчання та виховання дітей, передбачає реалізацію багаторівневої інтеграції змісту, технологій  та методів освіти у комплексній Програмі розвитку дітей "Росток". 













Здійснена комплексна психолого-педагогічна діагностика учнів 1-3 класів з метою подальшого вивчення впливу науково-педагогічного проекту «Росток» на розвиток особистості учня.

    • Здійснена комплексна психолого-педагогічна діагностика учнів 1-3 класів з метою подальшого вивчення впливу науково-педагогічного проекту «Росток» на розвиток особистості учня.







База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка