Впровадження моделі



Дата конвертації16.06.2016
Розмір445 b.


Впровадження моделі

  • Впровадження моделі

  • превентивної

  • освіти


  • Держава, виховні інститути , здійснюють профілактику негативних проявів поведінки дітей та учнівської молоді , допомагають їм виробити імунітет до негативних впливів соціального середовища.

  • ( “ Основні орієнтири виховання ” )





  • Планування превентивної освіти



Учнів 1—4-х класів:

  • Учнів 1—4-х класів:

  • сформованість основ духовно-морального розвитку особистості: само оцінювання, самоконтролю, знання та навички ведення здорового способу життя, усвідомлення цінності власного життя і необхідності збереження здоров'я з раннього дитинства.



Учнів 8-9-х класів:

  • Учнів 8-9-х класів:

  • усвідомлення наслідків негативного впливу шкідливих звичок на здоров'я людини;

  • розуміння необхідності подолання стигматизації та дискримінації людей, що живуть з ВІЛ;

  • вміння визначати свій соціальний статус у соціальній групі, адаптуватися в різних життєвих ситуаціях та конструктивно впливати на них, регулювати власну поведінку;

  • розуміння особистістю своїх прав, свобод, обов'язків.



рівень загальної вихованості учнів школи;

  • рівень загальної вихованості учнів школи;

  • рівень самооцінки учнів;

  • орієнтація на здоровий спосіб життя, дотримання його норм в повсякденні;

  • наявність (відсутність) сформованих шкідливих звичок у дітей і підлітків;

  • наявність скоєних правопорушень,злочинів учнями школи , ступінь їх важкості;

  • показник кількості учнів , що знаходяться на обліку в школі, ВКМСД, ССД;

  • динаміка пропусків занять учнями без поважних причин.



реалізується засобами: 

  • реалізується засобами: 

  • аналіз рівня вихованості учнів школи;

  • виконання вимог «всеобучу»;

  • контроль відвідування занять учнями школи адміністрацією, його системний моніторинг;

  • контроль рівня обізнаності класних керівників з зазначеного питання;

  • відвідування тематичних класних годин;

  • щоквартальний аналіз роботи школи і прийняття управлінських рішень, динаміка розвитку.



























Бондаренко Людмила Олександрівна, спеціаліст вищої категорії

  • Бондаренко Людмила Олександрівна, спеціаліст вищої категорії

  • Курси КОІПОПК з методики викладання предмета “Основи здоров'я ”(2006, 2011 рік)

  • Синюк (Литвинчук) Леся Анатоліївна, спеціаліст вищої категорії

  • Курси КОІПОПК з методики викладання предмета “Основи здоров'я ”(2007, 2011 рік)

  • Брала участь у міжнародному семінарі на тему “Моральне виховання учнів і профілактика шкідливих звичок” яки проводився організацією “International School Project” м. Біла Церква 2007 рік

  • Писаренко Ірина Анатоліївна, спеціаліст вищої категорії

  • Курси КОІПОПК з методики викладання предмета “Основи здоров'я ”( 2012 рік)



Тренінгові заняття для 6 класу з основ здоров'я.(Автор: Бондаренко Л.О.)

  • Тренінгові заняття для 6 класу з основ здоров'я.(Автор: Бондаренко Л.О.)

  • Основи здоров'я в таблицях та схемах для 6 класу. (Автор: Бондаренко Л.О.)

  • Інноваційні технології у навчанні на уроках з основ здоров'я. (Автор: Бондаренко Л.О.)

  • Тренінгові заняття з основ здоров’я. На допомогу тренеру-початківцю 5 класу. (Автор: Синюк Л.А.)

  • Учись вчитись. Уроки тренінги для 5 класу.

  • (Автор: Писаренко І.А.)

  • Здоров'я і шкідливі звички. (Автор: Писаренко І.А.)

  • Все про тренінги. (Автор: Писаренко І.А.)

  • Тренінги для учнів “Мій клас” (Автор: Писаренко І.А.)



Розділ «Психічна та духовна складові здоров’я» містить інформацію щодо чинників, які впливають на емоційний, інтелектуальний та духовний розвиток учня. Профілактика шкідливих звичок розглядається в контексті розвитку позитивної самооцінки, навичок критичного мислення й уміння приймати виважені рішення.

  • Розділ «Психічна та духовна складові здоров’я» містить інформацію щодо чинників, які впливають на емоційний, інтелектуальний та духовний розвиток учня. Профілактика шкідливих звичок розглядається в контексті розвитку позитивної самооцінки, навичок критичного мислення й уміння приймати виважені рішення.

  • Розділ «Соціальна складова здоров’я» присвячено вивченню чинників, що впливають на соціальне благополуччя людини та правил безпечної поведінки у навколишньому середовищі. Профілактика шкідливих звичок розглядається в контексті формування в учнів навичок протидії негативним соціальним впливам.






















База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка