Впровадження нового змісту художньо-естетичної освіти в загальноосвітніх школах, яким передбачено



Дата конвертації01.06.2016
Розмір445 b.



впровадження нового змісту художньо-естетичної освіти в загальноосвітніх школах, яким передбачено

  • впровадження нового змісту художньо-естетичної освіти в загальноосвітніх школах, яким передбачено

  • вивчення в 11 класі

  • курсу “Художня культура”

  • та

  • профільного курсу “Естетика”



(10-11 класи)

  • (10-11 класи)

  • профільна



  • суспільно-гуманітарний

  • філологічний

  • художньо-естетичний

  • природничо-математичний

  • технологічний

  • спортивний



У профільних загальноосвітніх навчальних закладах передбачається опанування змісту предметів на різних рівнях:

  • У профільних загальноосвітніх навчальних закладах передбачається опанування змісту предметів на різних рівнях:

  • Рівень стандарту

  • Академічний рівень

  • Профільний рівень





в 11 класі

  • в 11 класі

  • вивчає зарубіжну художню культуру, як складову світової культури, що є синтезом кращих зразків національних культур різних народів



ознайомлення з фундаментальними досягненнями світової культури, розкриття єдності та різноманітності культур світу, вивчення історичних етапів розвитку зарубіжної культури

  • ознайомлення з фундаментальними досягненнями світової культури, розкриття єдності та різноманітності культур світу, вивчення історичних етапів розвитку зарубіжної культури



  • Художня культура

  • (авт. Масол Л.М. , Миропольська Н.Є.)

  • Естетика (авт . Левчук Л.Т., Оніщенко О.І.)

  • Х.: вид-во “Оберіг” 2009 р.

  • www.mon.gov.ua



  • Навчально-методичне забезпечення художньої культури у 11 класі



рівень стандарту

  • рівень стандарту

  • 1. Художня культура 11 клас. Н.Миропольська, Л.Масол, Е.Бєлкіна, О.Гайдамака, вид-во «Ранок»;

  • 2. Художня культура 11 клас.

  • Назаренко Н.В., Ковальова І.О.,

  • Тулинова В.А., Мерзлікіна М.М., вид-во «Оберіг»



інтегрованого рівня (академічний+профільний)

  • інтегрованого рівня (академічний+профільний)

  • 1. Художня культура 11 клас. Н.Миропольська, Л.Масол, Е.Бєлкіна, О.Гайдамака, вид. «Ранок»

  • 2. Художня культура 11 клас. Л.Климова, вид. «ТОВ «Літера ЛТД»







  • вивчається у 11 класах художньо-естетичного напряму



  • осмислення і розвиток чуттєвої культури людини.

  • Викладання курсу естетики в профільних класах художньо-естетичного напряму дозволить учням усвідомити основні етапи розвитку цієї науки, навчить їх давати загальну характеристику основоположним теоретичним проблемам, ознайомить учнів із понятійно-категоріальним апаратом естетики.



  • сформоване вміння кожного учня реалізувати засвоєні знання у власній творчій діяльності та виявлення готовності до використання набутих предметних компетентностей у процесі творчої самореалізації



  • Здатність до сприйняття мистецтва і художнього пізнання не дається людині просто від природи, вона формується і розвивається внаслідок тривалого системного виховання й самовиховання





http://artclassic.edu.ru - колекція світової художньої культури, матеріали з методики викладання художньої культури, статті про види мистецтва, стилі, епохи, жанри.

  • http://artclassic.edu.ru - колекція світової художньої культури, матеріали з методики викладання художньої культури, статті про види мистецтва, стилі, епохи, жанри.

  • http://www.world-art.ru - класифікований, об'ємний каталог творів світового мистецтва (живопис, література, анімація, кіно, архітектура);

  • http://www.classic-music.ru - складається з розділів: композитори; виконавці; факти; афоризми; інструменти; словник; наші проекти;

  • WWW.google art project. com – віртуальні музеї.






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка