Впровадження



Дата конвертації02.06.2016
Розмір445 b.



Впровадження



Головним є не предмет,

  • Головним є не предмет,

  • якому я навчаю, а

  • особистість, яку я

  • формую. Не предмет

  • формує особистість, а

  • вчитель своєю

  • діяльністю, пов'язаною з

  • вивченням предмета.



Вимагати від дітей тільки те, що вмієш і робиш сам.

  • Вимагати від дітей тільки те, що вмієш і робиш сам.

  • Пам’ятати, що не помиляється тільки той, хто нічого не робить.

  • Не забувати, що дитина має право на власну думку.

  • Бути об’єктивною завжди.

  • Постійно вдосконалюватися.

  • Любити й поважати дітей.



Кожне нове покоління

  • Кожне нове покоління

  • приносить людству нові

  • докази загострення

  • протиріч між

  • суспільством і природою.

  • Тому визначальним є

  • формування екологічної

  • свідомості кожної

  • особистості.



Алгоритмізація еколого-виховної роботи зі школярами на синтезі інтелектуальних,

  • Алгоритмізація еколого-виховної роботи зі школярами на синтезі інтелектуальних,

  • моральних, естетичних цінностей як регуляторів ставлення до природи.



Алгоритм екологічної

  • Алгоритм екологічної

  • культури в дії:

  • Крок 1. Досліджую (знаннєвий компонент)

  • Крок 2. Дивуюся (емоційно-чуттєвий компонент)

  • Крок 3. Допомагаю (практично-діяльний компонент)



Робота з першоджерелами, лекції, бесіди, екскурсії,

  • Робота з першоджерелами, лекції, бесіди, екскурсії,

  • групова робота за методом проектів. Екологічні

  • проекти за такими напрямками:

  • Естетична своєрідність природи (Театр флори – «Квіти – символи України)

  • Природа скарбниця знань («Лісова аптека», «Харчові рослини в медицині», «Первоцвіти»)

  • Природні об’єкти – друзі природи («Пташина хатка», «Знайомтесь: Ялинка»)



Організація

  • Організація

  • безпосереднього

  • емоційно-чуттєвого

  • контакту дітей з природою

  • (уроки-екскурсії) та

  • відтворення природи у

  • мистецтві (малюнки,

  • плакати, листівки,

  • присвячені первоцвітам,

  • птахам, охороні природи),

  • складання казок про

  • захист ялинок.



Практичні проекти та

  • Практичні проекти та

  • екологічні справи:

  • «Пташина хатка»,

  • «Пташина їдальня»,

  • «Мурашник», «Чистий

  • двір», «Збережемо

  • первоцвіти», «Замість

  • ялинки – зимовий букет».





Розвиває навички ведення дослідницької роботи: спостереження, порівняння, ведення записів, збір даних, вміння робити висновки, передбачення.

  • Розвиває навички ведення дослідницької роботи: спостереження, порівняння, ведення записів, збір даних, вміння робити висновки, передбачення.

  • Активізує природоохоронну діяльність серед учнівської молоді.

  • Створюється база знань для розуміння деяких фундаментальних ідей.

  • Надає дітям можливість висловлювати своє індивідуальне ставлення до речей і подій, навчає творчо підходити до розв’язання проблем.




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка