Всього класних керівників: 9



Дата конвертації29.06.2016
Розмір445 b.



Всього класних керівників: 9

  • Всього класних керівників: 9

  • Вихователів ГПД: 2

  • Педагог-організатор: 1

  • Психолог: 1

  • Бібліотекар: 1

  • З них:

  • Вища категорія: 1

  • Спеціалістів І категорії: 7

  • Спеціалістів ІІ категорії: 0

  • Спеціалістів : 5

  • Спеціалістів 9 тарифного розряду: 1



«Спільна робота вчителів та сім’ї по вихованню в учнів патріотизму, свідомої дисципліни, культури поведінки, духовності та милосердя»

  • «Спільна робота вчителів та сім’ї по вихованню в учнів патріотизму, свідомої дисципліни, культури поведінки, духовності та милосердя»

  • Класний керівник - це педагогічний працівник, який здійснює педагогічну діяльність з колективом учнів класу, окремими учнями, їх батьками, організацію і проведення позаурочної та культурно-масової роботи, сприяє взаємодії учасників навчально-виховного процесу в створенні належних умов для виконання завдань навчання і виховання, самореалізації та розвитку учнів (вихованців), їх соціального захисту.



Тема: «Методичне забезпечення організованого початку 2014 – 2015 навчального року» відбулося у вересні 2014 року.

  • Тема: «Методичне забезпечення організованого початку 2014 – 2015 навчального року» відбулося у вересні 2014 року.

  • Форма проведення: ІНСТРУКЦІЙНО-МЕТОДИЧНА НАРАДА.



1.Про результати виховної роботи у 2013 – 2014 навчальному році.

  • 1.Про результати виховної роботи у 2013 – 2014 навчальному році.

  • 2.Визначення основних напрямків методичної роботи на 2014 – 2015 навчальному році .

  • 3.Організація роботи щодо подання звітів класних колективів з соціального захисту дітей. Соціальний паспорт класу.

  • 4.Про розвиток творчих та інтелектуальних здібностей учнів, залучення дітей до діяльності гуртків та секцій за інтересами.

  • 5.Організація роботи над проблемним питанням «Спільна робота вчителів та сім’ї по вихованню в учнів патріотизму, свідомої дисципліни, культури поведінки, духовності та милосердя »



Засідання методоб’єднання класних керівників у формі семінару-практикуму на тему «Організація системи профілактики правопорушень серед дітей та підлітків на основі гуманізації сучасної школи»

  • Засідання методоб’єднання класних керівників у формі семінару-практикуму на тему «Організація системи профілактики правопорушень серед дітей та підлітків на основі гуманізації сучасної школи»



План ІІ засідання

  • План ІІ засідання

















Розпочато роботу над новим проблемним питанням «Спільна робота вчителів та сім’ї по вихованню в учнів патріотизму, свідомої дисципліни, культури поведінки, духовності та милосердя».

  • Розпочато роботу над новим проблемним питанням «Спільна робота вчителів та сім’ї по вихованню в учнів патріотизму, свідомої дисципліни, культури поведінки, духовності та милосердя».

  • Вивчено теоретичний аспект роботи над проблемним питанням – на ІІ засіданні Копич Т.В. проаналізувала новинки педагогічної преси.

  • Дві засідання з чотирьох були визначені патріотичному вихованню.

  • Здійснено 7 акцій Милосердя.



Урізноманітнено форми та методи морально-етичного виховання:

  • Урізноманітнено форми та методи морально-етичного виховання:

  • І засідання – методична конференція, навчальний семінар, діагностична робота.

  • ІІ засідання – cемінар-практикум.

  • ІІІ засідання – семінар-прктикум, презентація.

  • ІУ засідання – обмін досвідом, презентація.



Продовжити роботу щодо виховання в учнів патріотизму, свідомої дисципліни, культури поведінки, духовності та милосердя .

  • Продовжити роботу щодо виховання в учнів патріотизму, свідомої дисципліни, культури поведінки, духовності та милосердя .

  • Активізувати роботу по поповненню Банків ППД класних керівників області, району, України.

  • Продовжити розпочату роботу класних керівників з батьками через Щоденник. Ua

  • Активізувати діагностичну роботу з учнями.

  • Активізувати роботу з розвитку творчих здібностей учнів.



Посилити відповідальність кожного класного керівника за здійсненням педагогічного контролю за дотриманням учнями статуту і Правил внутрішнього трудового розпорядку , інших документів, що регламентують організацію навчально-виховного процесу; за інформування про стан виховного процесу в класі та рівень успішності учнів педагогічну раду, адміністрацію навчального закладу, батьків.

  • Посилити відповідальність кожного класного керівника за здійсненням педагогічного контролю за дотриманням учнями статуту і Правил внутрішнього трудового розпорядку , інших документів, що регламентують організацію навчально-виховного процесу; за інформування про стан виховного процесу в класі та рівень успішності учнів педагогічну раду, адміністрацію навчального закладу, батьків.



Дякую за увагу

  • Дякую за увагу




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка