Я. А. Коменський Урок засвоєння нових знань



Дата конвертації02.06.2016
Розмір500 b.



Не так важливо, чого навчають у школі, а важливо інше, як саме навчають. Одне положення, яке учень справді зрозумів, має більшу цінність, ніж десять формул, які він вивчив напам’ять і навіть вміє застосовувати, але не зрозумів їхнього справжнього сенсу.

  • Не так важливо, чого навчають у школі, а важливо інше, як саме навчають. Одне положення, яке учень справді зрозумів, має більшу цінність, ніж десять формул, які він вивчив напам’ять і навіть вміє застосовувати, але не зрозумів їхнього справжнього сенсу.

  • Макс Планк



Усі сучасні технології успішно реалізуються, якщо педагог здійснює планування навчального змісту на весь навчальний рік, виділяючи при цьому стрижневі лінії

  • Усі сучасні технології успішно реалізуються, якщо педагог здійснює планування навчального змісту на весь навчальний рік, виділяючи при цьому стрижневі лінії







Потрібно, щоб усі учні вже із самого початку ясно бачили мету з усіма проміжними ланками й прагнули досягти її.

  • Потрібно, щоб усі учні вже із самого початку ясно бачили мету з усіма проміжними ланками й прагнули досягти її.

  • Я.А. Коменський



Урок засвоєння нових знань

  • Урок засвоєння нових знань

  • Урок формування та вдосконалення вмінь і навичок

  • Уроки закріплення (застосування) знань, умінь і навичок(уроки повторення)

  • Урок систематизації й узагальнення знань

  • Уроки перевірки та коригування знань, умінь і навичок

  • Комбінований урок



це витвір мистецтва, в якому присутні і краса і натхнення думки, і радість пошуків, створені спільними зусиллями учня і вчителя.

  • це витвір мистецтва, в якому присутні і краса і натхнення думки, і радість пошуків, створені спільними зусиллями учня і вчителя.

  • Урок – час інтенсивного духовного спілкування педагога з вихованцями



Урок - лекція

  • Урок - лекція

  • Семінарське заняття

  • Урок - конференція

  • Урок-диспут

  • Урок-залік

  • Практичне заняття

  • Інтегрований урок

  • Урок-ділова гра

  • Урок-гра тощо











Це винятково важливий компонент не лише навчання, але й будь-якої людської діяльності. Є мотив - є бажання виконувати й доводити до завершення цю діяльність

  • Це винятково важливий компонент не лише навчання, але й будь-якої людської діяльності. Є мотив - є бажання виконувати й доводити до завершення цю діяльність



Робота вчителя на уроці без мотивації учнів та без їх особистісних потреб – рівноцінна роботі в порожній аудиторії

  • Робота вчителя на уроці без мотивації учнів та без їх особистісних потреб – рівноцінна роботі в порожній аудиторії









Певний обсяг роботи пропонується виконати всім, а більш складні творчі завдання - бажаючим

  • Певний обсяг роботи пропонується виконати всім, а більш складні творчі завдання - бажаючим



Скласти до вивченої теми певну кількість репродуктивних запитань і творчих завдань;

  • Скласти до вивченої теми певну кількість репродуктивних запитань і творчих завдань;

  • Підготуватися до конкурсу “шпаргалок” з вивченої теми



Найбільш сильним учням пропонується підготуватися за темами, які будуть вивчатися. На уроках такі учні можуть виступати в ролі консультантів

  • Найбільш сильним учням пропонується підготуватися за темами, які будуть вивчатися. На уроках такі учні можуть виступати в ролі консультантів



Раціональний вибір мети і завдань уроку, його змісту і структури.

  • Раціональний вибір мети і завдань уроку, його змісту і структури.

  • Застосування методів і прийомів активного навчання учнів.

  • Вміле поєднання колективних, групових та індивідуальних форм навчання на основі диференціації.

  • Систематичне використання різних видів самостійної роботи учнів.

  • Зв’язок теоретичного матеріалу і задач. Посилення прикладної спрямованості.

  • Використання сучасних засобів навчання.

  • Удосконалення міжпредметних зв’язків.

  • Удосконалення форм і методів контролю навчальних досягнень школярів.



Роздавальний матеріал. Зошити з друкованою основою.

  • Роздавальний матеріал. Зошити з друкованою основою.

  • Таблиці, опорні конспекти, мнемонічні правила.

  • Використання шаблонів, графіків, фігур .

  • Робота за готовими рисунками.

  • Планування завдань уроку.

  • Раціональне поєднання кількох окремих тем при вивченні.

  • Використання математичних символів, скороченого запису при розв’язуванні задач.

  • Застосування тестового контролю на проміжних етапах уроку

  • Використання ІКТ, інноваційних методів.



Поведінка вчителя має бути виваженою та передбачуваною.

  • Поведінка вчителя має бути виваженою та передбачуваною.

  • Позитивна атмосфера уроку.

  • Формування навичок спілкування у навчальній діяльності.

  • Розвиток математичного доказового мовлення.

  • Розвиток сприйняття математики як частини культури людства, розвитку суспільства.

  • Створення позитивної навчальної мотивації.

  • Формування в учнів позитивного навчального досвіду незалежно від рівня успішності.



Підвищує інтерес до вивчення предмету.

  • Підвищує інтерес до вивчення предмету.

  • Стимулює потяг до наукової творчості.

  • Пробуджує критичне ставлення до фактів.

  • Формує уявлення про математику як складову загальнолюдської культури.

  • Орієнтація на національні вартості, зокрема використання на уроці відомостей про життєвий та творчий шлях українських учених-математиків, веде до відновлення й оздоровлення духовного коріння людини.



Сприяння зацікавленості кожного учня в роботі класу.

  • Сприяння зацікавленості кожного учня в роботі класу.

  • Використання різних форм та методів організації навчальної діяльності учнів.

  • Створення педагогічних ситуацій, в яких кожен учень проявляє самостійність та ініціативу.

  • Використання різних видів пізнавальної активності.

  • Оцінювання діяльності учня не лише за кінцевим результатом, а й у процесі роботи.



Стародавні римляни вважали, що корінь навчання – гіркий, проте спокуса отримати солодкі плоди спонукає рухатись учня вперед, особливо, коли вчитель є його союзником.

  • Стародавні римляни вважали, що корінь навчання – гіркий, проте спокуса отримати солодкі плоди спонукає рухатись учня вперед, особливо, коли вчитель є його союзником.



За час своєї професійної діяльності учитель дає ( в середньому ) більше 25 тисяч уроків. Ці уроки повинні бути добре підготовлені, повинні сприяти розвитку учнів, виховувати потребу і здатність до навчання упродовж всього життя.

  • За час своєї професійної діяльності учитель дає ( в середньому ) більше 25 тисяч уроків. Ці уроки повинні бути добре підготовлені, повинні сприяти розвитку учнів, виховувати потребу і здатність до навчання упродовж всього життя.

  • Крім того, кожен урок повинен у той же час приносити успіх учителю, даруючи йому почуття радості, задоволення своєю професією.



Підсумок

  • Підсумок

  • Учитель і учень ростуть разом. Немає нічого , що не долалось би працею.




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка