Я щоранку заходжу в клас. На дитячих обличчях – усміх



Дата конвертації17.06.2016
Розмір445 b.



  • Я щоранку заходжу в клас.

  • На дитячих обличчях – усміх.

  • Що я варта, діти, без вас?

  • Ви – натхнення моє, мій успіх.

  • За плечима сивіють роки,

  • Але й досвід прийшов з літами,

  • Що я варта без вас, малюки?

  • Я в безмежнім боргу перед вами.

  • Щоб любові вогонь не згас,

  • Щоб віддать дітям серце і душу,

  • Я щоранку заходжу в клас.

  • Я – учитель, я вчити мушу.



Плідним виявився у роботі такий вид діяльності як використання

  • Плідним виявився у роботі такий вид діяльності як використання

  • інформаційних технологій навчання

  • Результативність такого методичного підходу полягає у тому, що дітям подобається все нове і цікаве.

  • Саме одноманітність проведення уроків, не дає можливості дітям розкрити себе повністю, зупиняє розвиток творчого потенціалу навчання



Автоматизовані навчальні курси і комп'ютерні підручники

  • Автоматизовані навчальні курси і комп'ютерні підручники

  • Комп'ютерні довідники та енциклопедії

  • Програми штучного інтелекту

  • Тестові програми

  • Тренувальні програми

  • Навчальні ігри

  • Технології мультимедіа

  • Електронна пошта та Інтернет



розвиток інформаційної культури, творчих здібностей учнів;

  • розвиток інформаційної культури, творчих здібностей учнів;

  • забезпечення індивідуалізації навчального процесу;

  • підвищення наочності навчального процесу;

  • пошук потрібної інформації;

  • підвищення ефективності завдань, що вирішуються



Оптимізує процес викладання у школі. Це нова форма роботи, яка викликає зацікавленість і учнів, і вчителя.

  • Оптимізує процес викладання у школі. Це нова форма роботи, яка викликає зацікавленість і учнів, і вчителя.

  • Дозволяє за короткий проміжок часу донести до учнів більш об'ємний матеріал, поповнити теоретичні відомості фактами та подіями, підтримувати творчу реакцію дитини, активізувати її пізнавальні можливості, досягти органічного поєднання логічного та емоційно-образного компонентів у процесі пізнання.

  • Викликає інтерес учнів до вивчення теми тому, що використовуються яскраві малюнки, відеокліпи та голосовий супровід, що в свою чергу сприяє більш активному веденню дискусії , під час обговорення теми, ефективному засвоєнню навчального матеріалу.

  • Сприяє більш вираженому індивідуальному підходу до учня.

  • З'являється зацікавленість учнів, у яких не повністю сформовані навчальні навички і вони включаються в загальну дискусію

  • Відпрацьовується логіка мислення, формується вміння самостійно та творчо мислити , висловлювати власні думки.

  • Підвищується емоційний рівень уроку, новий розвиток отримують стосунки учень-учень, та учень – вчитель

  • Полегшується робота вчителя при підготовці до уроку.



До конкретного уроку :

  • До конкретного уроку :

  • складаю тимчасову структуру уроку, планую завдання і етапи для їх досягнення;

  • відбираю найбільш эфективні засоби, розглядаю доцільність їх застосування в порівнянні з традиційними;

  • відібрані матеріали оцінюю в часі: їх тривалість не має перевищувати санітарні норми; переглядаю і хронометрую всі матеріали, враховую інтерактивний характер матеріалу; планую резерв часу;

  • складаю тимчасову разгортку (похвилинний план) уроку;

  • при недостачі комп’ютерного іллюстрованого або програмного матеріалу проводжу пошук в бібліотеці, в Інтернет або складаю авторську презентацію;

  • із знайдених матеріалів (файлів) збираю презентаційну програму.

  • поетапно створюю базу мультимедійних засобів: презентацій, набору електронних слайдів, навчальних програм

  • Безумовно цей процес нелегкий, але це на початку роботи. З часом подібна підготовка до уроку займатиме все менше часу, а результативність буде все зростати.





  • Програма “Відмінник”

  • Програма “Таблиця множення”

  • Педагогічний програмний засіб «Математика, 4 клас»

  • Педагогічний програмний засіб "Природознавство, 3 клас«

  • Програмний комплекс "Сходинки до інформатики" (1-6 класи)(2006

  • Диктанти. Українська мова для учнів 2-3 класів

  • Дитяча колекція. Логіка (1,23-2 частина)

  • http://ditky.at.ua/load/igri/rozvivajuchi_igri/35-



Готуючись до уроків, вчителі мають змогу в комп'ютерних енциклопедіях знайти класифікований, змістовний, цікавий ілюстрований матеріал для уроку.

  • Готуючись до уроків, вчителі мають змогу в комп'ютерних енциклопедіях знайти класифікований, змістовний, цікавий ілюстрований матеріал для уроку.

  • А учні з вчителем в режимі реального часу можуть знайти потрібну інформацію у Всеукраїнській комп'ютерній енциклопедії ”Вікіпедія”. А пізніше, можливо , опублікують результати своїх наукових досліджень .





Використання аудіовізуальних засобів

  • Використання аудіовізуальних засобів

  • впливає на оціночно-мотиваціону сферу

  • особистості.

  • Якщо вони використовуються дуже рідко, то

  • кожне їх використання перетворюється в

  • надзвичайну подію і створює в учнів підвищене

  • емоційне збудження, яке заважає сприйняттю і

  • засвоєнню навчального матеріалу.

  • А також часте застосування ТЗН призводить

  • до втрати у учнів інтересу до них.






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка