Якщо алгоритм призначено для виконання за допомогою комп'ютера, його записують спеціальною мовою, яка має бути йому «зрозумілою»



Дата конвертації08.06.2016
Розмір445 b.









Якщо алгоритм призначено для виконання за допомогою комп'ютера, його записують спеціальною мовою, яка має бути йому «зрозумілою».

  • Якщо алгоритм призначено для виконання за допомогою комп'ютера, його записують спеціальною мовою, яка має бути йому «зрозумілою».

  • Такий запис називають програмою.

  • Програ­ми створюють для опрацювання інформаційних даних за допомогою комп'ютера. Говорять, що виконавцем програм є комп'ютер



Комп'ютерне середовище виконання алгоритму — це спе­ціальна програма, яка дає змогу створювати і виконувати алгоритми для обраних виконавців з визначеною системою команд на комп'ютері.

  • Комп'ютерне середовище виконання алгоритму — це спе­ціальна програма, яка дає змогу створювати і виконувати алгоритми для обраних виконавців з визначеною системою команд на комп'ютері.



Вікно програми Скретч має складові, подібні до вікон програм, які ми вже вивчали: рядок заголовка, меню, кнопки управління вікном тощо

  • Вікно програми Скретч має складові, подібні до вікон програм, які ми вже вивчали: рядок заголовка, меню, кнопки управління вікном тощо





Програма, що виконується в середовищі Скретч, складається з команд, які можна обрати в контейнері. Вони реалізують команди із системи команд виконавця алгоритмів у середовищі, які об'єднані в групи:

  • Програма, що виконується в середовищі Скретч, складається з команд, які можна обрати в контейнері. Вони реалізують команди із системи команд виконавця алгоритмів у середовищі, які об'єднані в групи:

  • руху,

  • зміни вигляду,

  • малювання,

  • відтворення звуку тощо.



Зображення вигляду виконавця, фон сцени і програму мож­на зберегти у файлі. Файл, створений у середовищі Скретч, називають проектом.

  • Зображення вигляду виконавця, фон сцени і програму мож­на зберегти у файлі. Файл, створений у середовищі Скретч, називають проектом.





Під кнопками управління вікном середовища розміщено кноп­ки перемикання його режимів роботи

  • Під кнопками управління вікном середовища розміщено кноп­ки перемикання його режимів роботи



У режимі перегляду ми бачимо тільки сцену виконання алго­ритму, що займає весь екран. Вийти з нього можна, натиснувши кнопку повернення у верхньому правому кутку екрана Щоб виконавець алгоритму розпочав виконувати команди на сцені, натискають на зелений прапорець. Кнопка Зупинити все припиняє виконання алгоритму.

  • У режимі перегляду ми бачимо тільки сцену виконання алго­ритму, що займає весь екран. Вийти з нього можна, натиснувши кнопку повернення у верхньому правому кутку екрана Щоб виконавець алгоритму розпочав виконувати команди на сцені, натискають на зелений прапорець. Кнопка Зупинити все припиняє виконання алгоритму.



Режим Зменшений розмір

  • Режим Зменшений розмір



У режимах У зменшений розмір та У певний розмір відобра­жаються всі складові вікна програмного середовища, як пока­зано на попередньому слайді.

  • У режимах У зменшений розмір та У певний розмір відобра­жаються всі складові вікна програмного середовища, як пока­зано на попередньому слайді.

  • У першому режимі сцена зменшена.

  • У цих режимах алгоритм можна виконувати покомандно, групою або цілком.

  • Наприклад, якщо в наборі команд, що міститься у вкладці Скрипти, обрати одну команду та двічі клацнути на ній мишею, то на сцені відтворюватиметься подія, що відповідає цій команді.

  • Натискання на кнопку Зупинити все припиняє виконання алгоритму.



Завдання. Відкрий проект Кіт-музикант, що міститься в папці Навчальні проекти. Запусти на виконання програму, збережену в проекті.

  • Завдання. Відкрий проект Кіт-музикант, що міститься в папці Навчальні проекти. Запусти на виконання програму, збережену в проекті.

  • Завантаж середовище Скретч.

  • Відкрий проект Кіт-музикант. Для цього в меню Файл обери вказівку Відкрити. У вікні Відкрити проект обери вказівку Зразки. У списку папок, що відобразився в робочій області вікна, обери папку Навчальні проекти. На­тисни кнопку Гаразд. У вікні, що відкрилося, обери Кіт-музикант і натисни кнопку Гаразд.

  • Перевір, чи під'єднані до твого комп'ютера навушники або колонки.

  • Перейди в режим перегляду виконання алгоритму. Для цього натисни кнопку .

  • Натисни кнопку Запуск програми.

  • Обміркуй, які команди виконує виконавець -Кіт-музикант. З'ясуй, які події відбуваються на сцені після виконання кожна з команд. Дпя цьсго вийду з режиму перегляду.

  • Заверши роботу із середовищем Скретч.



Завдання. Відкрий та запусти на виконання проект Герб, що міститься в папці Навчальні проекти.

  • Завдання. Відкрий та запусти на виконання проект Герб, що міститься в папці Навчальні проекти.

  • Розглянь режими роботи середовища виконання алгоритмів Скретч



Завантаж середовище Скретч.

  • Завантаж середовище Скретч.

  • Відкрий проект Герб, що міститься в папці Навчальні проекти папки Зразки.

  • Зауваж, що виконавцем цього алгоритму є не Рудий кіт, а виконавець Олівець-малювець.

  • Перейди в режим Перегляду і запусти програму на виконання. Пе­реконайся, що виконавець побудував зображення, як на малюнку вгорі.

  • Розглянь команди, з яких складено програму для виконавця Олівця-малювця. У який режим потрібно для цього перейти? Які події відбува­ються на сцені при виконанні кожної з команд програми? Перевір свої здогадки.

  • Перейди на вкладку Образи. Переконайся, що спершу вигляд виконавця був одним, а після завершення став іншим.

  • Заверши роботу з проектом, не зберігаючи змін.







2. Остап для свого молодшого брата склав інструкцію «Як відкрити проект Метелики в середовищі Скретч».

  • 2. Остап для свого молодшого брата склав інструкцію «Як відкрити проект Метелики в середовищі Скретч».

  • Обговоріть, які речення мав використати хлопчик у цій інструкції. Сформулюйте їх одне одному.



Розглянь схему і поясни зв'язок між вказаними поняттями.

  • Розглянь схему і поясни зв'язок між вказаними поняттями.







Читати пункт 1.4

  • Читати пункт 1.4

  • Опрацювати контрольні запитання з рубрик «Обговорюємо» та «Оціни свої знання»




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка