Є четверо людей, яких звали Кожен, Хтось, Будь-хто та Ніхто. Мали вони важливу роботу, яку необхідно було виконати, і Кожного попросили її виконати



Дата конвертації17.06.2016
Розмір445 b.







Притча “Кожен чи ніхто”

  • Є четверо людей, яких звали Кожен, Хтось, Будь-хто та Ніхто. Мали вони важливу роботу, яку необхідно було виконати, і Кожного попросили її виконати.

  • Кожен був переконаний, що Хтось її може виконати. Будь-хто міг би її виконати, але не виконав Ніхто.

  • Хтось розсердився, бо це була робота Кожного. Ніхто не усвідомив, що кожен не зміг би цього зробити. Закінчилося все тим, що Кожен звинуватив Когось, коли Ніхто не зробив того, що міг би зробити Будь-хто.



система, що складається з набору правил і стандартів, які визначають взаємодію і консенсус членів колективу, управлінських ланок, структурних підрозділів і ключових факторів розвитку організації. Корпоративну культуру називають ще організаційною.

  • система, що складається з набору правил і стандартів, які визначають взаємодію і консенсус членів колективу, управлінських ланок, структурних підрозділів і ключових факторів розвитку організації. Корпоративну культуру називають ще організаційною.



усвідомлення кожним працівником свого місця в організації, групі, команді;

  • усвідомлення кожним працівником свого місця в організації, групі, команді;

  • технології спільної діяльності персоналу;

  • цінності і норми поводження;

  • звичаї та ділова практика діяльності;

  • комунікаційна система і культура спілкування;

  • критерії і правила розподілу повноважень і відповідальності, статусу і влади;

  • правила неформальних стосунків;

  • сформовані в організації звички і традиції;

  • взаємини між людьми;

  • діловий етикет,

  • правила корпоративної культури;

  • трудова і ділова етика.



Самоменеджмент – це послідовне і цілеспрямоване використання ефективних методів, прийомів і технологій самореалізації і саморозвитку творчого потенціалу.

  • Самоменеджмент – це послідовне і цілеспрямоване використання ефективних методів, прийомів і технологій самореалізації і саморозвитку творчого потенціалу.

  • Це використання випробуваних методів роботи в повсякденній педагогіці для того, щоб

  • оптимально і зі змістом організувати

  • свій час.



Самопізнання

  • Самопізнання

  • Самоврядування

  • Самовдосконалення

  • Самостворення

  • Самовизначення

  • Саморозвиток

  • Самоконтроль

  • Самооздоровлення



Виконання роботи з меншими витратами

  • Виконання роботи з меншими витратами

  • Кращі результати праці

  • Менше поспіху і стресу

  • Більше задоволення від роботи

  • Високий рівень мотивації праці

  • Зростання кваліфікації

  • Менша завантаженість роботою

  • Менше помилок

  • Досягнення професійних і особистісних цілей найкоротшим шляхом



Постановка цілей

  • Постановка цілей

  • Планування

  • Прийняття рішень

  • Реалізація і організація

  • Контроль

  • Інформація і комунікація



Оцінювання раціональності використання часу

  • Оберіть відповіді на запропоновані запитання, при цьому існують такі варіанти оцінювання:

  • „завжди"- 3 бали,

  • „часто" — 2 бали,

  • „іноді" — 1 бал,

  • „ніколи" — 0 балів"



Ключ

  • 0 – 15 балів: Ви не плануєте свій час і перебуваєте у полоні зовнішніх обставин, що негативно відображається на результатах роботи;

  • 16 - 20 балів: намагаєтесь опанувати свій час, але не завжди послідовні, щоб мати успіх;

  • 21 - 25 балів: Ви достатньо організовані, але обставини можуть швидко зруйнувати Ваші плани;

  • 26 - 30 балів: Ви приклад для наслідування у сфері раціонального використанні часу, такі люди в житті багато досягають.



управління собою за допомогою відповідних методик та механізмів організації часу, які сприятимуть діагностиці тимчасових проблем в управлінні часом та формуванню індивідуальної технології, що найбільше відповідає темпераменту, характеру, біологічним ритмам та роду занять людини.

  • управління собою за допомогою відповідних методик та механізмів організації часу, які сприятимуть діагностиці тимчасових проблем в управлінні часом та формуванню індивідуальної технології, що найбільше відповідає темпераменту, характеру, біологічним ритмам та роду занять людини.



безплановість у використанні робочого часу і слабке опрацювання ключових

  • безплановість у використанні робочого часу і слабке опрацювання ключових

  • сфер діяльності;

  • нервозність, поспішність і сумбурність у діях;

  • нетерплячість у прийнятті рішень і у відносинах з рівними за рангом та з підлеглими;

  • відсутність порядку на робочому місці;

  • надмірність і безсистемність роботи з документами;

  • використання принципу "що не встиг на роботі - дороблю вдома".



Вправа «Мій час»

  • Намалюйте кругову діаграму з такими секторами:

  • моя професійна діяльність;

  • побутові (хатні) справи;

  • особисте життя;

  • розваги, задоволення.



аналіз використання робочого часу;

  • аналіз використання робочого часу;

  • постановка цілей, яких хоче досягти людина внаслідок застосування тайм-менеджменту;

  • планування робочого часу;

  • вироблення різних методів боротьби з причинами нераціонального використання часового ресурсу.



телефонні дзвінки;

  • телефонні дзвінки;

  • випадкові звернення людей;

  • проблеми з комп'ютерами, технічним обладнанням;

  • зміна черговості робіт, яку нав'язують керівники чи колеги;

  • надмірна бюрократія, звітність;

  • брак організації, планування;

  • виправлення помилок, яких можна було б уникнути;

  • непотрібні дискусії про свою роботу і роботу інших.



1. Облік використаного часу:

  • 1. Облік використаного часу:

  • вид діяльності

  • час початку та закінчення відповідного виду діяльності;

  • тривалість (фактична та бажана) відповідного виду діяльності

  • — для визначення необхідного часу.



Чи була робота необхідна?

  • Чи була робота необхідна?

  • Чи були виправдані витрати часу?

  • Чи було доцільно виконувати цю роботу?

  • Чи був свідомо визначений часовий проміжок для виконання роботи?



1. Слід ураховувати результати попереднього аналізу використання робочого часу.

  • 1. Слід ураховувати результати попереднього аналізу використання робочого часу.

  • 2. Не слід планувати свій робочий день повністю.

  • 3. Слід установлювати чіткі часові норми на виконання справ і вирішення проблем, які не допускали б доопрацювання недоробленого та розв'язання невирішеного в незапланований час.

  • 4. Слід регулярно переглядати плани, оскільки у світі немає нічого постійного.

  • 5. Плани повинні бути реалістичними й узгодженими, причому узгодженими не тільки одне з одним, але і з планами інших колег, близьких.



Планування слід здійснювати в письмовому вигляді.

  • Планування слід здійснювати в письмовому вигляді.

  • При цьому:

  • найбільш термінові та важливі завдання необхідно вирішувати негайно;

  • важливі, але нетермінові можна відкласти;

  • інші ж 2 категорії справ (неважливі, але термінові, і неважливі й нетермінові) слід передоручати.

  • Нетермінові справи краще проранжувати за часом, необхідним для кожного з них, і при появі вільного часу займатися скороченням цього списку — для цього бажано завжди мати його напохваті.





1. Тайм-менеджмент — це система управління часом, що включає аналіз використання і планування робочого часу, вироблення різних методів боротьби з причинами нераціонального використання часового ресурсу.

  • 1. Тайм-менеджмент — це система управління часом, що включає аналіз використання і планування робочого часу, вироблення різних методів боротьби з причинами нераціонального використання часового ресурсу.

  • 2. Існує безліч причин дефіциту часу: від наслідків неграмотних дій людини й аж до так званих «крадіїв часу».

  • 3. Є багато факторів, які впливають на нераціональне та неефективне використання робочого часу. Боротися з ними доводиться не лише на робочому місті. Управління робочим часом — це постійна боротьба, компроміс і злагода із собою.

  • Як ви скористаєтеся цією інформацією?



Каталог: Newsayt -> Psuxolog
Newsayt -> Теоретична частина
Newsayt -> Множення двоцифрового числа на одноцифрове число виду 24х3
Newsayt -> 1. Вибори секретаря педагогічної ради
Newsayt -> Сучасні підходи до організації та планування виховної роботи навчального закладу у світлі концептуальних засад Основних орієнтирів виховання учнів 1-11 класів знз україни
Newsayt -> Домашня робота №17
Newsayt -> Задача 944 1) 80: 5=16( кг)- посіяли пшениці. 2) 96: 8=12(кг)
Psuxolog -> Професійна орієнтація та професійне самовизначення молоді Вибір професії – це друге народження людини


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка