Є різні сім’ї: і багатодітні, і такі в яких тільки одна дитина, і такі в яких доросла і одна маленька… Вони можуть різнитися за національністю і освітнім рівнем батьків, за їх віком



Дата конвертації04.01.2017
Розмір445 b.



Є різні сім’ї: і багатодітні, і такі в яких тільки одна дитина, і такі в яких доросла і одна маленька… Вони можуть різнитися за національністю і освітнім рівнем батьків, за їх віком, соціальним статусом і рівнем життя; можуть жити у столиці або у провінціі.

  • Є різні сім’ї: і багатодітні, і такі в яких тільки одна дитина, і такі в яких доросла і одна маленька… Вони можуть різнитися за національністю і освітнім рівнем батьків, за їх віком, соціальним статусом і рівнем життя; можуть жити у столиці або у провінціі.

  • Яку ж сім’ю можна вважати кращою для дитини з погляду психологів?



Якщо дитину порівнювати з молодим деревцем, то родина – це грунт, на якому воно росте, і той ландшафт, який його формує. Одні ростуть у доглянутому саду, інші - в оранжереї, треті – на скудному кам’яному грунті, четверті – за високою стіною, п ’ яті – на семи вітрах.

  • Якщо дитину порівнювати з молодим деревцем, то родина – це грунт, на якому воно росте, і той ландшафт, який його формує. Одні ростуть у доглянутому саду, інші - в оранжереї, треті – на скудному кам’яному грунті, четверті – за високою стіною, п ’ яті – на семи вітрах.

  • І виростають деревця,

  • звичайно, різні.



Гарна родина дає опору дитині, допомагає укріпитися у цьому світі, дозволяє відчути міцність битія. У гарній сім’ї ніхто нікого не захищає, вона сама по собі – найкращий захист від будь – яких погроз.

  • Гарна родина дає опору дитині, допомагає укріпитися у цьому світі, дозволяє відчути міцність битія. У гарній сім’ї ніхто нікого не захищає, вона сама по собі – найкращий захист від будь – яких погроз.

  • Бути опорою і захистом,

  • вселяти впевненість і

  • повертати спокій духу –

  • це перше призначення

  • сім’ї.



Сімейні тадиції мають велике значення для дітей. Вони зміцнюють родину. Утворюють стабільний устрій життя і, головне, характеризують родину, як колектив.

  • Сімейні тадиції мають велике значення для дітей. Вони зміцнюють родину. Утворюють стабільний устрій життя і, головне, характеризують родину, як колектив.

  • Усі батьки сподіваються бачити своїх дітей щасливими, але, нажаль, не всі пов’язують поняття «щастя» з вихованням у дитини громадського обов ’ язку.



Кого дитина бачить у батькові, матері, старших братах та сестрах кожного дня – все це має велике значення у вихованні особистості.

  • Кого дитина бачить у батькові, матері, старших братах та сестрах кожного дня – все це має велике значення у вихованні особистості.

  • «Ти не один у світі» - цю істину важко дитині засвоїти, якщо вона не засвоїть її на практиці. Потрібно, щоб вона постійно бачила, що у родині все робиться порівну - праця, піклування, увага, солодощі, радість, смуток.



Атмосфера рівності і взаємної відповідальності являє собою своєрідною профілактикою егоїзму, споживання, безпорадності, ліні, почуття винятковості.

  • Атмосфера рівності і взаємної відповідальності являє собою своєрідною профілактикою егоїзму, споживання, безпорадності, ліні, почуття винятковості.

  • Дійсно, коли увесь стиль життя сім’ї є виховуючим, то батькам не має потреби шукати, якихось «хитрих рецептів виховання».



ПРАВИЛА, які допоможуть знайти батькам «золоту середину» у вихованні дітей.

  • ПРАВИЛА, які допоможуть знайти батькам «золоту середину» у вихованні дітей.

  • Правила (обмеження, заборони, вимоги) мають бути в житті кожної дитини обов'язково.

  • Правил (обмежень, заборон, вимог) не повинно бути надто багато і вони мають бути гнучкими.

  • Батьківські вимоги не повинні вступати у явне протиріччя з потребами дитини.

  • Правила (обмеження, заборони, вимоги) мають бути погоджені між дорослими.

  • Вимога, заборона мають бути повідомлені тоном швидше дружнім, роз'яснювальним, чим наказовим.

  • Караючи дитину, правильніше позбавляти її хорошого, ніж робити погане.



1. Байдужість:

  • 1. Байдужість:

  • «Роби, що хочеш, мені

  • все одно».

  • 2. Занадто багато строгості:

  • «Ти повинен робити те,

  • що я тобі сказала, тому що я

  • в будинку головна».

  • 3.Обіцянка більше не любити: «Якщо ти не будеш таким, як я хочу, я більше тебе любити не буду».



4.Дітей треба балувати:

  • 4.Дітей треба балувати:

  • «Мабуть, я це зроблю сама. Моєму маляті це доки не під силу».

  • 5.Нав'язана роль:

  • «Моє дитя – мій кращий друг».

  • 6.Більше грошей – краще виховання:

  • «У нас дуже обмежені можливості, тому не можемо собі дозволити навіть балувати дитину, постійно доводиться їй у всьому відмовляти, вона доношує старі речі. Словом, будь у нас більше грошей, ми були б кращими батьками.»



7. Наполеонівські плани:

  • 7. Наполеонівські плани:

  • «Моє дитя займатиметься

  • музикою(тенісом, живописом),

  • я не дозволю упустити свій шанс».

  • 8. Дуже мало ласки:

  • «Поцілунок і всякі там ніжності

  • не так вже і важливі для дитини».

  • 9. Ваш настрій:

  • «Можна чи ні? Це залежить від настрою».

  • 10. Дуже мало часу для виховання дитини:

  • «Нажаль, у мене абсолютно немає часу для тебе».





Якщо дитина бачить у стосунках дорослих принциповість суджень, самокритичність, взаємодопомогу, чуйність, увагу, тоді дитина, включаючись у систему подібних стосунків,набуває позитивні риси характеру. Якщо дитина спостерігає у стосунках фальш, байдужість, прагнення до матеріальної вигоди замість моральних придбань, то її вихованість ставиться під загрозу.

  • Якщо дитина бачить у стосунках дорослих принциповість суджень, самокритичність, взаємодопомогу, чуйність, увагу, тоді дитина, включаючись у систему подібних стосунків,набуває позитивні риси характеру. Якщо дитина спостерігає у стосунках фальш, байдужість, прагнення до матеріальної вигоди замість моральних придбань, то її вихованість ставиться під загрозу.

























Неможна забувати про те, що ми виховуємо не тільки тоді, коли повчаємо дитину, розповідаємо про добро і зло, пояснюємо, вимагаємо… Ми впливаємо постійно,кожну хвилину. У вихованні приймають участь всі наші дії, думки,почуття, судження, інтереси,смаки, можливості, словом, уся атмосфера сім’ї, якою «дихає» дитина.

  • Неможна забувати про те, що ми виховуємо не тільки тоді, коли повчаємо дитину, розповідаємо про добро і зло, пояснюємо, вимагаємо… Ми впливаємо постійно,кожну хвилину. У вихованні приймають участь всі наші дії, думки,почуття, судження, інтереси,смаки, можливості, словом, уся атмосфера сім’ї, якою «дихає» дитина.





http://www.kids-price.ru/globus_luny_diametr_210_mm_685413.html

  • http://www.kids-price.ru/globus_luny_diametr_210_mm_685413.html

  • http://www.proshkolu.ru/user/Polikarpowa/zoom/415761/4eee8f76cad965aa/

  • http://www.proshkolu.ru/user/Polikarpowa/zoom/688471/8ce2637dd782380f/

  • http://ru.wikipedia.org/wiki/Файл:Continental_models.gif

  • http://www.endlessness.ru/index.php?option=com_content&task=view&id=409&Itemid=1

  • http://graphing.ru/i/svg-svgz/

  • http://dic.academic.ru/dic.nsf/ruwiki/588644

  • http://www.chitalnya.ru/CommunityTape.php?id=1998

  • http://tver.spravedlivo.ru/section_107/section_118/views/

  • http://www.traveltours.ru/spb/articles/resortlenobl/lakes/ladoga/?light=санкт-петербург

  • М.О.Володарська Батьківські збори,” Ранок,”2011

  • С. М.Корнієнко Батьківські збори у початкових класах,” Підручники і посібники,”2012



Мащенко Алла Олександрівна

  • Мащенко Алла Олександрівна

  • вчитель вищої категорії,

  • вчитель-методист

  • Запорізький колегіум “Елінт”




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка