Єіб в секторі водопостачання / Україна Що потрібно для того, щоб розглянути проекти Вимоги до закупівель



Дата конвертації25.12.2016
Розмір607 b.



Далі…

  • Далі…

  • ЄІБ в секторі водопостачання / Україна Що потрібно для того, щоб розглянути проекти Вимоги до закупівель

  • ЗАПИТАННЯ та ВІДПОВІДІ

  • Питання, які стосуються розробки Муніципальної програми:

    • Підготовка проектів до стану готовності до фінансування
    • Нагляд і контроль, у тому числі, закупівель та виконання робіт
    • Розробка підходів до вирішення загальних питань сектора
    • Людські ресурси та технічна допомога
  • КРУГЛИЙ СТІЛ з розгляду ключових питань



В ЄС:

  • В ЄС:

  • Згуртованість та зближення

  • Малі та середні підприємства (МСП)

  • Екологічна стійкість

  • Економіка знань

  • Транс’європейські транспортні мережі

  • Стала, конкурентоспроможна та надійна енергетика



Виконання Директив ЄС (або рух у напрямку Acqui)

  • Виконання Директив ЄС (або рух у напрямку Acqui)

  • Інтегроване управління водними ресурсами (ІУВР)

  • Досягнення ЦРТ у країнах, що розвиваються

  • Надійність постачання

  • Консолідація галузі для забезпечення ефективності та сталості

  • Дослідження та інновації

  • Адаптація до зміни клімату

  • Підвищення ефективності:

    • постачання споживачам
    • використання водних та енергетичних ресурсів
    • комунальних підприємств
    • здійснення інвестицій


Базові критерії оцінки ЄІБ

  • Базові критерії оцінки ЄІБ





Віддане справі та компетентне керівництво і колектив

  • Віддане справі та компетентне керівництво і колектив

  • Усвідомлення стратегії / напрямку, планування та аналіз варіантів

  • Серйозний підхід санітарних та екологічних інспекцій

  • Серйозний підхід до відносин з громадськістю

  • Залучення компетентних спеціалістів та організацій для визначення масштабів проекту і нагляду за його розробкою

  • Достовірний аналіз потреб, а також добре розуміння варіантів ресурсів та питань якості води

  • Належний баланс між ефективним використанням водних ресурсів та засобами регулювання їх пропозиції

  • Прогнозування з метою поліпшення фінансової стабільності

  • Вибір надійних технологій

  • Маркери: інженерні знання керівництва / платіжна дисципліна як засіб оцінки діяльності керівництва / справжність та тяжкість основної проблеми / перехід на основі оцінки попиту до чи після впровадження проекту? / пропорція та відстань викачування / ґрунтові чи поверхневі води? / безперервність постачання / якість накопичувального вимірювання



Нечесність, марнування часу, брак/недостатність інформації, суперечливі дані

  • Нечесність, марнування часу, брак/недостатність інформації, суперечливі дані

  • Невідповідність цілей та плану реалізації проекту, деталі плану реалізації видають відсутність навичок, недостатній нагляд за виконанням робіт

  • Варіанти рішень пропонуються не на тому рівні; напр., регіональному замість місцевого

  • Надмірне зовнішнє втручання у планування/ визначення масштабу/ розробку/ діяльність чи закупівлі/впровадження, виведення активів чи відведення ресурсів

  • Нездатність застосування законних інструментів чи небажання оспорювати місцеві корисливі інтереси (напр., посягання на санітарно-захисні зони, недостатнє прояснення відносин між постачальниками та споживачами)

  • Неефективні, застарілі чи занадто масштабні технічні розробки (напр., відсутність оптимізації технічних рішень відносно гідравліки чи експлуатаційних витрат)

  • Недостатня увага до ефективності діяльності або занадто низькі доходи для прийнятного технічного обслуговування без серйозного прагнення до поліпшення ситуації



Це залежить від обсягу і складності проекту

  • Це залежить від обсягу і складності проекту

  • ЄІБ має власних старших інженерів і економістів сектора водопостачання і водовідведення – нам не завжди потрібні складні дослідження

  • Завжди добре провести техніко-економічне обґрунтування, якщо ви хочете звертатись до різних фінансистів, особливо донорів

  • Для затвердження буде стандартна зведена форма з визначенням обсягів, бюджету, обов'язків - в той час як документи, на основі яких приймаються рішення, можуть бути різних типів



Корупція:

  • Корупція:

  • Вилучені гроші еквівалентні зниженню якості або меншій кількості кінцевих продуктів

  • Покладає провину на обидві сторони і жоден результат не заслуговує довіри з точки зору фінансистів

  • Руйнує людей

  • Значний ризик того, що ми отримуватимемо скарги

  • Немає прийнятного рівня для ЄІБ, але деякі речі можуть не залежати від ЄІБ

  • Нульова терпимість до тиску на ГРП або керівників

  • Чіткі керівні принципи ЄІБ щодо шахрайства і корупції

  • Для зупинки проекту достатньо підозри



Нагляд ЄІБ за проведенням закупівель

  • Нагляд ЄІБ за проведенням закупівель

  • Здійснюватиметься на основі Керівництва ЄІБ з проведення закупівель

  • Може здійснюватись із застосуванням різних стандартних форматів, в тому числі, Світового банку, ЄС і т.п.

  • Не замінює національне законодавство

  • Ми можемо в будь-який момент змінити або звернути увагу







Результат підготовки проекту має бути таким:

  • Результат підготовки проекту має бути таким:

  • Зацікавлені сторони розуміють і приймають, що обране рішення і дизайн є необхідними і хорошими

  • Отримані затвердження, земля придбана

  • Задовільний прогноз руху грошових коштів для комунального підприємства

  • План закупівель і тендерні документи високої якості

  • Результат затвердження фінансування і підписання має бути таким:

  • Всі сторони вважають, що вони отримали хороші умови



Раннє втручання та розширена попередня оцінка

  • Раннє втручання та розширена попередня оцінка

  • Розбивка на етапи, визначення варіантів, які менше змусять шкодувати, та більш широких варіантів

  • Паралельний підхід до короткострокових та довгострокових пріоритетів

  • Залучення до підготовки проекту

  • Умова про те що всі повинні вигравати

  • Запобіжні заходи

  • Синергії та взаємне збагачення: пілотні проекти / інституційна допомога / навчання / співпраця з іншими комунальними підприємствами

  • Технічна допомога доступна на всіх етапах



Необхідність створення синергії та оптимального узгодження

  • Необхідність створення синергії та оптимального узгодження

  • Ключових кроків оцінки проектів ЄІБ та ключових контрольних документів, які надаються ЄІБ для отримання висновку про відсутність заперечень/ коментарів (ЄІБ)

  • Українського проектного циклу і системи видачі дозволів (Українська державна експертиза)

  • Кроків, які здійснюються урядом України при затвердженні фінансування (Мінфін, Мінрегіонбуд, Мінекономрозвитку)



Покращення для України

  • Покращення для України

  • Керівництво та контроль якості для тендерної документації

  • Сильна присутність і фізичні обмеження під час оцінки

  • Паралельні оцінки

  • Незалежний аудит нагляду за виконанням робіт та всіх результатів

  • Об’єднання для посилення контролю

  • Збільшення кількості інформаційних каналів

  • Безперервний моніторинг ключових співробітників

  • Регулярні контрольовані засідання для обговорення виконання робіт



Встановлення пріоритетів: мало грошей, багато проблем; потрібне спільне розуміння проблеми / стратегії та усвідомлення того, що не може бути досягнуто за короткий час – та іноді прийняття неекономічних варіантів / рішень з короткостроковою ефективністю

  • Встановлення пріоритетів: мало грошей, багато проблем; потрібне спільне розуміння проблеми / стратегії та усвідомлення того, що не може бути досягнуто за короткий час – та іноді прийняття неекономічних варіантів / рішень з короткостроковою ефективністю

  • Безперервність – кількість – якість; не може бути відмінної якості води без дуже істотних інвестицій, усунення перебоїв постачання – перший крок

  • Якісні екологічні результати не завжди можливо отримати швидко; поетапне виконання чи узгоджена невідповідність екологічним стандартам

  • Недостатньо доступна чи надійна інформація на ранніх етапах: залучення як місцевих, так і закордонних операційних експертних ресурсів необхідне на ранніх етапах

  • Недостатня довіра до комунальних підприємств та усіх інших органів державної влади, відсутність довіри до зовнішньої співпраці; залучення та інформування громадськості, використання справжніх експертів

  • Довга підготовка ставить під загрозу визначення та пріоритети проекту; забезпечуйте додану цінність кожного кроку, відкритість до різних джерел фінансування / попереднє фінансування / уникайте помилок / подвійної роботи у юридичних діях

  • Обслуговування боргу за допомогою тарифів обмежує масштаби схем; часто вимагає поетапної розробки з розбивкою на кілька субкредитів та використання грантів.



Встановлення пріоритетів: мало грошей, багато проблем; потрібне спільне розуміння проблеми / стратегії та усвідомлення того, що не може бути досягнуто за короткий час – та іноді прийняття неекономічних варіантів / рішень з короткостроковою ефективністю

  • Встановлення пріоритетів: мало грошей, багато проблем; потрібне спільне розуміння проблеми / стратегії та усвідомлення того, що не може бути досягнуто за короткий час – та іноді прийняття неекономічних варіантів / рішень з короткостроковою ефективністю

  • Безперервність – кількість – якість; не може бути відмінної якості води без дуже істотних інвестицій, усунення перебоїв постачання – перший крок

  • Якісні екологічні результати не завжди можливо отримати швидко; поетапне виконання чи узгоджена невідповідність екологічним стандартам

  • Недостатньо доступна чи надійна інформація на ранніх етапах: залучення як місцевих, так і закордонних операційних експертних ресурсів необхідне на ранніх етапах

  • Недостатня довіра до комунальних підприємств та усіх інших органів державної влади, відсутність довіри до зовнішньої співпраці; залучення та інформування громадськості, використання справжніх експертів

  • Довга підготовка ставить під загрозу визначення та пріоритети проекту; забезпечуйте додану цінність кожного кроку, відкритість до різних джерел фінансування / попереднє фінансування / уникайте помилок / подвійної роботи у юридичних діях

  • Обслуговування боргу за допомогою тарифів обмежує масштаби схем; часто вимагає поетапної розробки з розбивкою на кілька субкредитів та використання грантів.



Стратегії відмови від постачання за графіком і переходу до постачання у відповідності до потреб

  • Стратегії відмови від постачання за графіком і переходу до постачання у відповідності до потреб

  • Стратегії енергоефективності

  • Встановлення пріоритетів

  • Інструкція з проектування і монтажу для мереж і фітингів

  • Прогноз руху грошових коштів і обґрунтування тарифів

  • Питання відносин між комунальними підприємствами і клієнтами

  • Консультування з громадськістю / залучення



Чітке визначення сторін, що залучені до / беруть участь у прийнятті рішень стосовно проекту

  • Чітке визначення сторін, що залучені до / беруть участь у прийнятті рішень стосовно проекту

  • Відповідальне міністерство, промоутер і місцеві органи влади мають чітко визначити, хто має право контролювати і втручатися у весь процес розробки проекту і на якій стадії

  • Офіційна інструкція для ГРП, узгоджена з Міністерством, має відповідати ТЗ для ГРП, та підтвердження складу ГРП та тендерного комітету як затверджено банком.

  • Офіційне підтвердження згоди щодо обраної тендерної процедури, або у відповідності до умов банку / фінансової угоди.

  • Інструкція з тендерної процедури розробляється для ГРП / промоутера і затверджується посадовими особами України.

  • Чинний мандат представників / консультантів Банку визнається підписантами фінансової угоди



Круглий стіл: - Основні загальні питання сектора та співробітництво для їх вирішення - Вдосконалення процесу затвердження і реалізації - Як оптимізувати використання коштів технічної допомоги





Каталог: Res
Res -> Поліський (1968)
Res -> Порівняльне конституційне право оксана Головко-Гавришева
Res -> Мета уроку: ознайомити учнів зі сферою застосування комп’ютерної графіки
Res -> Характер освітньої діяльності Інституту філології пну імені Василя Стефаника з підготовки фахівців у галузі журналістики у регіоні визначається пріоритетними завданнями відродження національного літературного процесу та журналістики
Res -> Великий співець Орфей, син річкового бога Еагра і музи Калліопи, жив у далекій Фракії
Res -> Програма вищого рівня з регулювання бухгалтерського обліку І аудиту модуль 4
Res -> Програма з фінансової звітності та інституційного зміцнення
Res -> План презентації Про мфб гармонізація міжнародних стандартів через освіту


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка