З цією метою учні залучаються до роботи з різноманітними об’єктами, навчальною та довідковою літературою, наочністю, комп’ютерами, пошуковими системами



Дата конвертації29.05.2016
Розмір445 b.









З цією метою учні залучаються до роботи з різноманітними об’єктами, навчальною та довідковою літературою, наочністю, комп’ютерами, пошуковими системами (каталоги, мережа Internet). Це дає змогу використовувати здобуті знання й набуті уміння для пошуку шляхів розв’язання проблем у змінених життєвих ситуаціях, бачити нові можливості підвищувати вмотивованість навчання,  розвивати навички самостійної роботи. Залежно від видів навчальної практики звітні матеріали можуть бути  у вигляді презентацій наукових проектів, захисту рефератів, укладання альманахів, написання щоденників, виготовлення виробів або обладнання, наочності, розроблення схем, комп’ютерних програм тощо.

  • З цією метою учні залучаються до роботи з різноманітними об’єктами, навчальною та довідковою літературою, наочністю, комп’ютерами, пошуковими системами (каталоги, мережа Internet). Це дає змогу використовувати здобуті знання й набуті уміння для пошуку шляхів розв’язання проблем у змінених життєвих ситуаціях, бачити нові можливості підвищувати вмотивованість навчання,  розвивати навички самостійної роботи. Залежно від видів навчальної практики звітні матеріали можуть бути  у вигляді презентацій наукових проектів, захисту рефератів, укладання альманахів, написання щоденників, виготовлення виробів або обладнання, наочності, розроблення схем, комп’ютерних програм тощо.

  •     



1.      Підготовчий, під час якого учні знайомляться з метою та формами проведення навчальної практики, отримують завдання та вимоги щодо представлення результатів проведеної роботи, інструктуються з правил техніки безпеки; 2.      Змістовно-організаційний, під час якого відбувається навчальна діяльність, що передбачена планом проходження практики; 3.      Підсумковий, під час якого проводиться звітування учнів щодо проведеної роботи, перевірка набутих знань і вмінь, підбиття підсумків навчальної практики.

  • 1.      Підготовчий, під час якого учні знайомляться з метою та формами проведення навчальної практики, отримують завдання та вимоги щодо представлення результатів проведеної роботи, інструктуються з правил техніки безпеки; 2.      Змістовно-організаційний, під час якого відбувається навчальна діяльність, що передбачена планом проходження практики; 3.      Підсумковий, під час якого проводиться звітування учнів щодо проведеної роботи, перевірка набутих знань і вмінь, підбиття підсумків навчальної практики.







Тема. У “музеї” дієслова. Творчий конкурс. Створення макетів, експонатів, стендів

  • Тема. У “музеї” дієслова. Творчий конкурс. Створення макетів, експонатів, стендів



Мета: Удосконалювати вміння редагувати текст, сприяти розвиткові мислення, формувати культуру спілкування.

  • Мета: Удосконалювати вміння редагувати текст, сприяти розвиткові мислення, формувати культуру спілкування.



Мета : Сприяти закріпленню правописних навичок і вмінь здійснювати граматичні операції.

  • Мета : Сприяти закріпленню правописних навичок і вмінь здійснювати граматичні операції.



Мета : Формувати вміння логічно мислити, виховувати наполегливість і зосередженість, розвивати творчу пошукову діяльність щодо художніх образів.

  • Мета : Формувати вміння логічно мислити, виховувати наполегливість і зосередженість, розвивати творчу пошукову діяльність щодо художніх образів.



Мета :Сприяти зростанню уваги учнів до слова. Збагачувати лексичний запас. Розвивати кмітливість, мобільність, виробляти вміння розрізняти елементи теорії літератури.

  • Мета :Сприяти зростанню уваги учнів до слова. Збагачувати лексичний запас. Розвивати кмітливість, мобільність, виробляти вміння розрізняти елементи теорії літератури.






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка