З досвіду роботи учителя історії та правознавства



Дата конвертації27.12.2016
Розмір445 b.
ТипЛекція


Використання інтерактивних методів як засіб активізації пізнавальних інтересів учнів на уроках правознавства


Моє педагогічне кредо



Головною метою інтерактивного навчання є підготовка особистості до реального життя, формування громадянської позиції



Піраміда сприйняття різних методів навчання

  • Лекція – 5 %

  • Читання – 10 %

  • Зорове й слухове

  • сприйняття – 20 %

  • Демонстрація – 30 %

  • Групова дискусія – 50%

  • Практичні вправи – 75 %

  • Навчання інших (практичне) – 90 %





Використання прийомів інтерактивного навчання на різних етапах уроку

  • 1. Інтерактивні прийоми, що впливають на мотивацію навчальної діяльності:



Інтерактивні прийоми, з допомогою яких перевіряється виконання домашньої роботи:



Інтерактивні прийоми, що сприяють вивченню нового матеріалу:



Переваги інтерактивних форм навчання

  • Всі учні класу включаються в роботу

  • Опрацьовується, узагальнюється й повторюється велика кількість навчального матеріалу

  • Кожен учень має можливість висловити власну думку

  • Учні навчаються грамотно аргументувати свою точку зору і знаходити альтернативні рішення

  • Формуються доброзичливі стосунки в учнівському колективі



Структура інтерактивного навчання







Каталог: bitstream -> 123456789


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка