З мови рухів тіла



Дата конвертації01.06.2016
Розмір445 b.



Австралійський спеціаліст "з мови рухів тіла" А. Піз стверджує, що за допомогою слів передається лише 7 % інформації, зате за допомогою звукових засобів (включаючи тон голосу, інтонацію тощо) — 38 %, міміки, жестів, пози — 55 %.

  • Австралійський спеціаліст "з мови рухів тіла" А. Піз стверджує, що за допомогою слів передається лише 7 % інформації, зате за допомогою звукових засобів (включаючи тон голосу, інтонацію тощо) — 38 %, міміки, жестів, пози — 55 %.

  • Відомо, наприклад, що в цирку артисти розмовляють між собою за допомогою жестів та деяких рухів тіла.

  • Ученими зареєстровано більше як 1000 невербальних знаків і сигналів.

  • Жінки більш чутливі, ніж чоловіки, цим пояснюється існування такого поняття, як жіноча інтуїція.



Невербальне ділове спілкування визначається як специфічна форма контактів і взаємодії людей використовуючи немовні засоби (жести, міміка, паузи, манери, зовнішність), які представляють не лише самих себе, а й свої організації. Воно включає обмін інформацією, пропозиціями, вимогами, поглядами, мотивацією з метою розв'язання конкретних проблем як всередині організації, так і за її межами, а також укладення контрактів, договорів між підприємствами, фірмами, організаціями.

  • Невербальне ділове спілкування визначається як специфічна форма контактів і взаємодії людей використовуючи немовні засоби (жести, міміка, паузи, манери, зовнішність), які представляють не лише самих себе, а й свої організації. Воно включає обмін інформацією, пропозиціями, вимогами, поглядами, мотивацією з метою розв'язання конкретних проблем як всередині організації, так і за її межами, а також укладення контрактів, договорів між підприємствами, фірмами, організаціями.



оптико-кінетичну систему;



"закриті" пози коли людина намагається закрити передню частину тіла і зайняти поменше місця в просторів;

  • "закриті" пози коли людина намагається закрити передню частину тіла і зайняти поменше місця в просторів;



"Відкриті" пози стоячи: руки відкриті долонями вверх, сидячи: руки розкинуті, ноги витягнуті) сприймаються як пози довіри, згоди, доброзичливості, психологічного комфорту.

  • "Відкриті" пози стоячи: руки відкриті долонями вверх, сидячи: руки розкинуті, ноги витягнуті) сприймаються як пози довіри, згоди, доброзичливості, психологічного комфорту.



Важливе значення при ділових комунікаціях відіграє міміка — це експресивно-виразні рухи різних частин обличчя людини (особливо очей, рота), які передають психологічний її стан у певний момент часу.

  • Важливе значення при ділових комунікаціях відіграє міміка — це експресивно-виразні рухи різних частин обличчя людини (особливо очей, рота), які передають психологічний її стан у певний момент часу.



Важливу роль в різних ділових культурах відіграють жести — це рухи тіла, які передають внутрішній стан людини і несуть інформацію про її думки, переживання, а також про її ставлення до того, що відбувається з нею та навколо неї.

  • Важливу роль в різних ділових культурах відіграють жести — це рухи тіла, які передають внутрішній стан людини і несуть інформацію про її думки, переживання, а також про її ставлення до того, що відбувається з нею та навколо неї.



Один із важливих моментів у роботі менеджерів – посмішка. Спеціалісти серед усіх експресивних засобів приділяють найбільшу увагу. Існує майже 60 описів посмішки (весела, грайлива, сумна, чудова, крива, журлива, переможна тощо).

  • Один із важливих моментів у роботі менеджерів – посмішка. Спеціалісти серед усіх експресивних засобів приділяють найбільшу увагу. Існує майже 60 описів посмішки (весела, грайлива, сумна, чудова, крива, журлива, переможна тощо).





Спілкування завжди просторово організовано. До проксемічних характеристик відноситься орієнтація партнерів в момент спілкування і дистанція між ними.

  • Спілкування завжди просторово організовано. До проксемічних характеристик відноситься орієнтація партнерів в момент спілкування і дистанція між ними.



Позиції сторін, які спілкуються за столом, виділяються характером спілкування:

  • Позиції сторін, які спілкуються за столом, виділяються характером спілкування:

  • якщо спілкування носить суперницький чи захисний характер, люди сідають навпроти;

  • при звичайній дружній розмові - займають кутову позицію;

  • при кооперативній поведінці - займають позицію ділової взаємодії з одної сторони столу;

  • незалежна позиція визначається в розміщенні по діагоналі.






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка