За результатами поглиблених профілактичних медичних оглядів в Харківській області



Дата конвертації03.06.2016
Розмір445 b.



За результатами поглиблених профілактичних медичних оглядів в Харківській області (травень 2014 року):

  • За результатами поглиблених профілактичних медичних оглядів в Харківській області (травень 2014 року):

  • Практично здорових – 40,5 % учнів;

  • Перебувають на диспансерному обліку - 36,2 % учнів;

  • Направлені на дообстеження – 22,4 % учнів;

  • Не оглянутих – 1,5% учнів.



Збереження здоров’я дітей належить

  • Збереження здоров’я дітей належить

  • до головних завдань школи.

  • Тому формування навичок здорового способу життя та безпечної поведінки здійснюється не лише в рамках предметів «Фізична культура» та «Основи здоров’я», а інтегрується у змісті всіх предметів інваріантної та варіативної складових Типових навчальних планів.

  • Нового значення набуває здійснення виховної роботи.



У контексті нових викликів,

  • У контексті нових викликів,

  • які постали перед країною, педагогічним працівникам необхідно переглянути практику виховної роботи та захисту дітей в навчальному закладі:

  • слід зробити все, що допоможе дітям відновити відчуття безпеки; потрібно бути готовими до непростих запитань з боку школярів.

  • Учні мають відчувати, що вчителі готові

  • їх вислухати, допомогти проаналізувати відчуття та досвід.



Посилення національно-патріотичного характеру навчання та виховання передбачає використання у виховній роботі з учнями кращих традицій та звичаїв українського народу.

  • Посилення національно-патріотичного характеру навчання та виховання передбачає використання у виховній роботі з учнями кращих традицій та звичаїв українського народу.



Наказ Міністерства у справах сім'ї, молоді та спорту України, Міністерства оборони України, Міністерства культури і туризму України, Міністерства освіти і науки України від 27.10.2009 № 3754/981/538/493 «Про затвердження Концепції національно-патріотичного виховання молоді».

  • Наказ Міністерства у справах сім'ї, молоді та спорту України, Міністерства оборони України, Міністерства культури і туризму України, Міністерства освіти і науки України від 27.10.2009 № 3754/981/538/493 «Про затвердження Концепції національно-патріотичного виховання молоді».



Лист МОНУ від 13.08.2014 № 1/9-412 «Про проведення уроків мужності».

  • Лист МОНУ від 13.08.2014 № 1/9-412 «Про проведення уроків мужності».

  • Лист МОНУ від 30.07.2014 № 1/9-385 «Методичні рекомендації для проведення бесід з учнями ЗНЗ з питань: уникнення враження мінами і вибухонебезпечними предметами; поведінки у надзвичайній ситуації».

  • Лист МОНУ від 19.08.2014 № 1/9-419 «Про проведення уроків та виховних заходів з питань протимінної безпеки населення та дітей у загальноосвітніх навчальних закладах».



Лист МОНУ від 25.07.2014 №1/9-372 «Про проведення заходів щодо протидії тероризму».

  • Лист МОНУ від 25.07.2014 №1/9-372 «Про проведення заходів щодо протидії тероризму».

  • Лист МОНУ від 16.06.2014 №1/9 -319 «Про використання Методичних матеріалів щодо організації навчання і перевірки знань, проведення інструктажів з питань охорони праці, безпеки життєдіяльності».



Мета інтегрованого предмета: формування в учнів свідомого ставлення до свого життя і здоров’я, оволодіння основами здорового способу життя, навичками безпечної для життя і здоров’я поведінки.

  • Мета інтегрованого предмета: формування в учнів свідомого ставлення до свого життя і здоров’я, оволодіння основами здорового способу життя, навичками безпечної для життя і здоров’я поведінки.

  • Розділ «Здоров’я людини» передбачає формування цілісного уявлення учнів про здоров’я, безпеку і розвиток людини, їх взаємозв’язок із способом життя і навколишнім середовищем, а також засвоєння учнями правил безпечної поведінки у природному і техногенному середовищі.

  • Розділ «Соціальна складова здоров’я» присвячено вивченню чинників, що впливають на соціальний добробут людини, та правил безпечної поведінки у навколишньому середовищі.







1 - 5 клас (6 годин)

  • 1 - 5 клас (6 годин)

  • 6 - 7 клас (7 годин)

  • 8 – 11 клас (8 годин)





Проводити роз'яснювальну роботу щодо збереження життя та здоров'я учасників навчально-виховного процесу.

  • Проводити роз'яснювальну роботу щодо збереження життя та здоров'я учасників навчально-виховного процесу.

  • Посилити контроль за викладанням предмету «Основи здоров'я», факультативних курсів здоров'язбережувального напряму та виховної роботи.

  • Створювати умови для розвитку навчально-методичної та матеріально-технічної бази кабінетів основ здоров'я (відповідно до Примірного Положення про навчальний кабінет з основ здоров’я загальноосвітніх навчальних закладів, наказ МОН України 09.12.2009 р. № 1114).



Сприяти системній підготовці вчителів до викладання предмету «Основи здоров'я» та превентивних профілактичних програм за сучасними інтерактивними технологіями навчання на основі розвитку життєвих навичок.

  • Сприяти системній підготовці вчителів до викладання предмету «Основи здоров'я» та превентивних профілактичних програм за сучасними інтерактивними технологіями навчання на основі розвитку життєвих навичок.

  • Здійснити заходи щодо підвищення компетентності класних керівників із питань здійснення превентивного виховання.

  • Забезпечувати наступність між початковою, основною та старшою школами у вирішенні завдань превентивного виховання учнів.






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка