Забезпечення соціально-психологічного супроводу навчання і виховання



Дата конвертації27.12.2016
Розмір445 b.



Створення комфортних умов для навчання, виховання, розвитку учнів. Здійснення заходів, що сприяють безболісній адаптації учнів до нових умов навчання, допомога кожному учневі у соціалізації й адаптації до соціального середовища шляхом оптимального розвитку його потенційних можливостей

  • Створення комфортних умов для навчання, виховання, розвитку учнів. Здійснення заходів, що сприяють безболісній адаптації учнів до нових умов навчання, допомога кожному учневі у соціалізації й адаптації до соціального середовища шляхом оптимального розвитку його потенційних можливостей



Збереження психологічного здоров’я дітей, сприяння повноцінному розвитку особистості учнів на кожному віковому етапі, створенні умов для формування у них мотивації до самовиховання і саморозвитку.

  • Збереження психологічного здоров’я дітей, сприяння повноцінному розвитку особистості учнів на кожному віковому етапі, створенні умов для формування у них мотивації до самовиховання і саморозвитку.

  • Забезпечення соціально-психологічного супроводу навчання і виховання.

  • Здійснення соціально-психологічної просвіти всіх учасників навчально-виховного процесу.

  • Соціально-психологічна корекція розвитку учнів.

  • Психологічний супровід дітей трудових мігрантів. Профілактика соціального сирітства



Раннє виявлення дітей з особливими освітніми потребами, психологічне забезпечення інклюзивної освіти.

  • Раннє виявлення дітей з особливими освітніми потребами, психологічне забезпечення інклюзивної освіти.

  • Психолого-педагогічна підтримка розвитку здібностей та обдарувань учнів.

  • Психологічний супровід підготовки учнів до профільного та професійного самовизначення.

  • Психологічний супровід випускників до зовнішнього незалежного оцінювання.

  • Формування у дітей поняття гендерної рівності як основи міжособистісної взаємодії.

  • Психологічне забезпечення професійної діяльності педагога та адміністрації навчального закладу .



Реалізація програми дасть змогу:

  • Реалізація програми дасть змогу:

  • забезпечити необхідні нормативно-правові, наукові, методичні, організаційні, кадрові, інформаційні та інші умови подальшого розвитку психологічної служби;

  • задовольнити потреби учасників навчально-виховного процесу в необхідності отримання психологічної і соціальної допомоги;

  • привести у відповідність нормативно-правову базу діяльності психологічної служби закладу до пріоритетів розвитку освіти в Україні

  • запровадити нові моделі діяльності психологічної служби на основі сучасних досягнень вітчизняної і світової психолого-педагогічної науки;

  • підвищити професійний рівень підготовки і підвищення кваліфікації практичного психолога та соціального педагога.



1. Підвищення психологічної компетентності керівників та педагогічних працівників навчальних закладів:

  • 1. Підвищення психологічної компетентності керівників та педагогічних працівників навчальних закладів:

  • - Розробка тематики, плану навчальних семінарів з питання «Роль, місце та основні функції практичного психолога, соціального педагога в організації навчально-виховного процесу» для педагогічних працівників



Забезпечення практичному психологу, соціальному педагогу належних умов праці, необхідних для здійснення діагностичної, корекційно-розвивальної, консультативної та інших напрямків роботи.

  • Забезпечення практичному психологу, соціальному педагогу належних умов праці, необхідних для здійснення діагностичної, корекційно-розвивальної, консультативної та інших напрямків роботи.



Впровадження у практику діяльності алгоритмів взаємодії працівників психологічної служби закладу та працівників інших органів і служб у справах дітей (кримінальна міліція у справах дітей, центри соціально-психологічних служб для сім’ї, дітей та молоді тощо)

  • Впровадження у практику діяльності алгоритмів взаємодії працівників психологічної служби закладу та працівників інших органів і служб у справах дітей (кримінальна міліція у справах дітей, центри соціально-психологічних служб для сім’ї, дітей та молоді тощо)



Розробка та впровадження у практику діяльності алгоритмів взаємодії працівників психологічної служби ДНЗ та ЗНЗ з метою здійснення ефективного ступеневого психологічного супроводу та соціально-педагогічного патронажу.

  • Розробка та впровадження у практику діяльності алгоритмів взаємодії працівників психологічної служби ДНЗ та ЗНЗ з метою здійснення ефективного ступеневого психологічного супроводу та соціально-педагогічного патронажу.

  • Забезпечення психологічного супроводу міських програм «Щаслива родина», «Крок за кроком до здоров’я».

  • Забезпечення роботи сторінки психолога та соціального педагога на сайті НВК №1



Участь у проведенні щорічних всеукраїнських моніторингів серед учасників навчально-виховного процесу з наступних тем:

  • Участь у проведенні щорічних всеукраїнських моніторингів серед учасників навчально-виховного процесу з наступних тем:

  • - Ефективність функціонування психологічної служби та ставлення учасників НВП до результатів діяльності працівників психологічної служби;

  • - Молодь і протиправна поведінка;

  • - Здоровий спосіб життя;

  • - Духовні цінності, ідеали, переконання та вплив ЗМІ на формування особистості дитини



Поетапне запровадження соціально-психологічного проектування у діяльність працівників психологічної служби та соціально-психологічної експертизи умов і результатів їхньої діяльності.

  • Поетапне запровадження соціально-психологічного проектування у діяльність працівників психологічної служби та соціально-психологічної експертизи умов і результатів їхньої діяльності.

  • Прогнозування та профілактика соціальних ризиків у системі освіти та соціально-педагогічному оточенні вихованців, учнів.

  • Ведення та постійне оновлення тематичних рубрик з проблем практичної психології та соціальної педагогіки на сайті закладу.

  • Узагальнення та поширення перспективного досвіду роботи працівників психологічної служби на тематичних виставках, науково-методичних масових заходах, конкурсах тощо




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка