Забезпечено зміну підходів до реалізації державної політики у сфері охорони здоров’я



Дата конвертації02.06.2016
Розмір444 b.


  • Забезпечено зміну підходів до реалізації державної політики

  • у сфері охорони здоров’я

  • Урядом внесено на розгляд Верховної Ради України законопроекти:

  • “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення законодавства з питань охорони здоров’я” (реєстраційний номер 2309а), який спрямовано на реформування організаційно-правового статусу закладів охорони здоров’я та їх фінансування. При цьому у відповідності до статті 49 Конституції України існуюча мережа державних та комунальних закладів охорони здоров’я не може бути скорочена, державні та комунальні заклади охорони здоров’я будуть залишатись у державній та комунальній власності та не будуть підлягати приватизації

  • “Про внесення зміни до підрозділу 4 розділу ХХ “Перехідні положення” Податкового кодексу України щодо удосконалення законодавства з питань охорони здоров’я” (реєстраційний номер 2310а), який спрямовано на створення стимулів у сфері оподаткування для реорганізації закладів охорони здоров’я – бюджетних установ у державні та комунальні підприємства в рамках комплексної реформи системи охорони здоров’я України

  • “Про внесення змін до Бюджетного кодексу України щодо удосконалення законодавства України з питань охорони здоров’я” (реєстраційний номер 2311а), який спрямовано на створення сприятливих умов та стимулів у бюджетній сфері для реорганізації закладів охорони здоров’я – бюджетних установ у державні та комунальні підприємства в рамках комплексної реформи системи охорони здоров’я України

  • З метою раціонального використання бюджетних асигнувань та наявних ресурсів, залучення ефективних сучасних технологій у діяльність системи охорони здоров’я прийнято постанову Кабінету Міністрів України від 25.11.2015 «Про затвердження нормативу забезпечення стаціонарними лікарняними ліжками у розрахунку на 10 тисяч населення»

  • Започатковано процеси трансформації та модернізації мережі лікарень та створення єдиної трирівневої системи: місцеві лікарні - регіональні лікарні - національні референтні центри

  • Підписано Угоду про позику між Україною та Міжнародним банком реконструкції та розвитку від 19.03.2015 № 8475-UA (Проект «Поліпшення охорони здоров'я на службі у людей». Угода набула чинності 15.06.2015).

  • Розпочато (в рамках Угоди) реалізацію інвестиційного проекту «Поліпшення охорони здоров’я на службі у людей» на підтримку :

  • реформування охорони здоров’я у 8 обраних за конкурсом регіонах (Вінницька, Волинська, Дніпропетровська, Закарпатська, Запорізька, Львівська, Полтавська і Рівненська області)

  • поліпшення управління системою охорони здоров’я та підтримку інформатизації галузі; впровадження нових методів фінансування; розбудову системи громадського здоров’я; організаційного потенціалу, інформаційно-комунікаційного супроводу реформ


Укладено угоди між МОЗ та Всесвітньою організацією охорони здоров’я, Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ) в частині запровадження співпраці стосовно закупівлі лікарських засобів та виробів медичного призначення:

  • Укладено угоди між МОЗ та Всесвітньою організацією охорони здоров’я, Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ) в частині запровадження співпраці стосовно закупівлі лікарських засобів та виробів медичного призначення:

  • 12 жовтня 2015 року підписано Меморандум про взаєморозуміння з ЮНІСЕФ

  • 27 жовтня 2015 року підписано Договір між Програмою Розвитку Організації Об’єднаних Націй та Міністерством охорони здоров’я України

  • 6 листопада 2015 року підписано Угоду між Краун Ейджентс Лімітет та Міністерством охорони здоров’я України

  • Завдяки прийняттю Закону України від 19.03.2015 № 269-VIII «Про внесення змін до деяких Законів України щодо забезпечення своєчасного доступу пацієнтів до необхідних лікарських засобів та медичних виробів шляхом здійснення державних закупівель із залученням спеціалізованих організацій, які здійснюють закупівлі», яким внесено зміни до:

  • Закону України «Про лікарські засоби», яким спрощується процедура реєстрації лікарських засобів, які підлягають закупівлі спеціалізованими організаціями

  • Закону України «Про здійснення державних закупівель» доповнено визначенням (бенефіцією) спеціалізованих організацій, які здійснюють закупівлі та встановлено, що даний закон не поширюється на випадки придбання товарів робіт і послуг, що закуповуються саме за участю спеціалізованих організацій

  • Закону України «Про засади державної мовної політики», який визначає, що маркування лікарських засобів, які підлягають закупівлі спеціалізованими організаціями, виконуються мовою оригіналу

  • Практику здійснення державних закупівель із залученням спеціалізованих організацій розпочато завдяки прийняттю підзаконних актів:

  • Постанова Кабінету Міністрів України від 12.08.2015 № 597 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 26 травня 2005 р. № 376» (Порядок державної реєстрації (перереєстрації) лікарських засобів, які закуповуються відповідно до абзацу 17 частини 3 статті 2 Закону У країни «Про здійснення державних закупівель»)

  • Постанова Кабінету Міністрів України від 12.08.2015 № 598 «Про внесення змін до Положення про Державний реєстр лікарських засобів» (внесення змін до Постанови КМУ від 31.03.2004 р.)

  • Постанова Кабінету Міністрів України від 8 жовтня 2015 року №787 «Про затвердження переліку лікарських засобів та медичних виробів, які закуповуються на підставі письмових домовленостей щодо закупівлі із спеціалізованими організаціями, які здійснюють закупівлі»

  • 28 серпня 2015 року набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 22 липня 2015 р. № 622 «Деякі питання здійснення державних закупівель лікарських засобів та медичних виробів із залученням спеціалізованих організацій, які здійснюють закупівлі», яка встановлює критерії вибору спеціалізованих організацій, які будуть здійснювати закупівлі, серед тих організацій, що визначені у пункті 13.1 частини першої статті 1 Закону України «Про здійснення державних закупівель»

  • Постанова Кабінету Міністрів України від 28 жовтня 2015 р. №943 «Деякі питання здійснення оплати лікарських засобів та медичних виробів із залученням спеціалізованих організацій, які здійснюють закупівлі» (яким передбачається внесення змін до постанови КМУ від 23.04.2014 р. №117)

  • 18 листопада 2015 року Національний банк України видав постанову №797 “Про проведення Міністерством охорони здоров’я України окремих валютних операцій” відповідно до якої врегульовані питання купівлі іноземної валюти, попередньої оплати та погодження перерахування валюти з НБУ



Верховною Радою України прийнято закони України:

  • Верховною Радою України прийнято закони України:

  • “Про внесення змін до деяких законів України щодо забезпечення своєчасного доступу пацієнтів до необхідних лікарських засобів та медичних виробів шляхом здійснення державних закупівель із залученням спеціалізованих організацій, які здійснюють закупівлі” від 19.03.2015 № 269-VIII

  • “Про внесення зміни до Податкового кодексу України щодо звільнення від оподаткування деяких лікарських засобів та медичних виробів” від 09.04.2015 № 332-VIII, яким передбачено затвердження переліку лікарських засобів та медичних виробів (знизити їх вартість), які закуповуються на підставі угод із спеціалізованими організаціями, які здійснюють закупівлі

  •  “Про внесення змін до деяких законів України щодо скасування ліцензування імпорту активних фармацевтичних інгредієнтів” від 15.01.2015 № 126-VIII з метою закупівлі вакцин та інших груп спеціальних медичних препаратів через міжнародні організації системи ООН та інші міжнародні організації та фонди

  • Спрощено процедуру реєстрації лікарських засобів, зареєстрованих Європейським агентством з лікарських засобів (державна реєстрація оригінального лікарського засобу здійснюється без проведення експертизи) (постанова Кабінету Міністрів України від 18.03.2015 № 125 “Про внесення змін до Порядку державної реєстрації (перереєстрації) лікарських засобів”)

  • Скасовано необхідність декларування зміни оптово-відпускних цін без урахування податків та зборів на лікарські засоби та медичні вироби, які закуповуються із залученням спеціалізованих організацій (постанова Кабінету Міністрів України від 22.04.2015 № 449 “Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України”)

  • Передбачено спрощення процедури реєстрації (перереєстрації) лікарських засобів, які будуть закуповуватись за участю міжнародних організацій (постанова від від 12.08.2015 № 597 “Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 26 травня 2005 р. № 376”)

  • Передбачено ідентифікацію в Державному реєстрі лікарських засобів України лікарських засобів, що будуть закуповуватись за участю міжнародних організацій (постанова від 12.08.2015 № 598 “Про внесення змін до Положення про Державний реєстр лікарських засобів”)

  • Встановлено критерії вибору спеціалізованих організацій, які будуть здійснювати закупівлі, серед тих організацій, що визначені у пункті 13.1 частини першої статті 1 Закону України «Про здійснення державних закупівель» (28 серпня 2015 року набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 22.07.2015 № 622 «Деякі питання здійснення державних закупівель лікарських засобів та медичних виробів із залученням спеціалізованих організацій, які здійснюють закупівлі»)

  • Затверджено перелік лікарських засобів та медичних виробів, які закуповуються на підставі письмових домовленостей щодо закупівлі із спеціалізованими організаціями, які здійснюють закупівлі (постанова Кабінету Міністрів України від 08.10.2015 № 787 «Про затвердження переліку лікарських засобів та медичних виробів, які закуповуються на підставі письмових домовленостей щодо закупівлі із спеціалізованими організаціями, які здійснюють закупівлі»)

  • Врегульовано питання запровадження механізму безоплатної передачі лікарських засобів та виробів медичного призначення у рамках процедури державних закупівель. Відповідно до пункту 5 Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для виконання програм та здійснення централізованих заходів з охорони здоров’я, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.03.11 № 298 (зі змінами), закуплені лікарські засоби, вироби медичного призначення розподіляються наказами МОЗ України між територіальними органами охорони здоров’я та підпорядкованими установами згідно з розрахунками, що проводяться з урахуванням потреби, зазначеної в заявках, наданих регіонами.



Дерегуляція фармацевтичного ринку

  • Дерегуляція фармацевтичного ринку

  • У квітні 2015 року в Міністерстві охорони здоров’я України створено експертну робочу групу з дерегуляції фармацевтичного напряму (за наказом МОЗ України від 25 червня 2015р. №390 – робоча група з питань удосконалення законодавства щодо обігу лікарських засобів).

  • До складу робочої групи, крім фахівців Міністерства охорони здоров’я України, входять експерти та фахівці з різних напрямів фармацевтичної галузі та експерти – представники міжнародних та вітчизняних асоціацій, таких як: Європейська Бізнес Асоціація, Асоціація представників міжнародних фармацевтичних виробників України, Асоціація виробників інноваційних ліків «АПРАД», Американська торговельна палата в Україні, Об’єднання організацій роботодавців медичної та мікробіологічної промисловості України, Асоціація «Виробники ліків України», Асоціація «Оператори ринку медичних виробів», ГC «Всеукраїнська фармацевтична спілка «ФАРМУКРАЇНА», ВГО «Аптечна професійна асоціація України»

  • Розроблено та/або опрацьовано 22 нормативно-правові акти

  • Зареєстровано наказів МОЗ: 4

  • Затверджено постанов КМУ: 2

  • Знаходяться на реєстрації в Мінюсті: 3 наказів МОЗ

  • Знаходяться на погодженні в Мінюсті: 1 постанова КМУ

  • ЗАКОНОПРОЕКТИ подані через НАРОДНИХ ДЕПУТАТІВ:

  • Проект Закону України «Про внесення змін до абзацу першого підпункту «в» пункту 193.1 статті 193 Податкового кодексу України» (реєстр. №3180 від 25.09.2015 )

  • Проект Закону України «Про внесення змін до статті 15 Закону України «Про лікарські засоби» (реєстр. № 3179 від 25.09.2015 р.)



Ліцензування медичної практики

  • Ліцензування медичної практики

  • На виконання частини другої статті 9 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» МОЗ України розроблені проекти постанов Кабінету Міністрів України:

  • «Про затвердження ліцензійних умов провадження господарської діяльності з медичної практики»;

  • «Про затвердження ліцензійних умов провадження господарської діяльності банків пуповинної крові, інших тканин і клітин людини згідно з переліком, затвердженим Міністерством охорони здоров’я України»

  • Враховуючи вимоги частини сьомої статті 9 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» наказом МОЗ України від 21.09.2015 № 41-Адм «Про утворення робочої групи з розроблення ліцензійних умов провадження господарської діяльності з медичної практики та діяльності банків пуповинної крові, інших тканин і клітин людини», утворено робочі групи з розробки зазначених ліцензійних умов

  • Подані на погодження ліцензійні умови провадження господарської діяльності з медичної практики передбачають:

  • зменшення інформації, яку повинен декларувати суб’єкт господарювання для отримання ліцензії

  • вилучення норми щодо обов’язковості у фізичній особі – підприємця вищої кваліфікаційної категорії за відповідною спеціальністю, що надає йому право наймати лікарів за заявленою спеціальністю та без відповідної кваліфікаційної категорії

  •  норми щодо якості надання медичної допомоги пацієнтам у відповідності з стандартам та протоколам затверджених МОЗ України

  •  скорочення переліку документів, які подаються до заяви на отримання ліцензії

  • спрощення отримання ліцензії для мобільних підрозділів закладів охорони здоров’я, які перебувають у відомчому підпорядкуванні Міністерства оборони, Міністерства внутрішніх справ, Державної служби України з надзвичайних ситуацій, Служби безпеки

  • Нове у ліцензійних умовах:

  • містять положення, які сприятимуть впровадженню європейських підходів у роботі ліцензіатів

  •  відповідають загальнодержавні політиці з впровадження дерегуляції

  • передбачають можливість для розвитку медичної галузі, державно-приватного партнерства, приватного медичного сектору;

  • містять положення, які надають можливість відкривати медичну практику ФОПам-немедиками з обов’язковою вимогою найняти необхідних професіоналів для надання медичної допомоги. Ця норма надасть можливість залучити інвестиції та сприятиме доступу до медичної допомоги у непрестижних регіонах

  • Подані на погодження ліцензійні умови провадження господарської діяльності банків пуповинної крові, інших тканин і клітин людини приведенні у відповідність з Європейських директив, які встановлюють більш лояльний підхід до ліцензіата:

  • вилучено норму щодо проведення лабораторних досліджень лише одним суб’єктом, який отримав ліцензію на банк пуповинної крові, запропоновано в даному випадку залучати на зазначені дослідження третіх осіб, які мають в своїй структурі такі лабораторії

  • вилучено норму, яка передбачала мінімальну площу (500 кв.м.) для здійснення діяльності банків пуповинної крові

  • скорочено перелік документів, які подаються до заяви на отримання ліцензії



Реалізується проект будівництва сучасного лікувально-діагностичного комплексу Національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит»

  • Реалізується проект будівництва сучасного лікувально-діагностичного комплексу Національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит»

  • Об’єкт будівництва сучасного лікувально-діагностичного комплексу Національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит» є найбільшим медичним об’єктом за всю історію держави

  • Загальна площа будівлі перевищує 67 тис. кв. м.

  • Під управлінням ДП «Укрмедпроектбуд» під час реалізації проекту будівництва сучасного лікувально-діагностичного комплексу Національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит» було забезпечено сучасний світовий рівень організації процесу будівництва та проектування. При стабільному державному фінансуванні, будівельні темпи зведення об’єкту значно перевищували планові строки. Так, за кожен місяць будівництва забезпечувалось зведення до 2,5 поверхів нової будівлі (6600 тис м.кв. площа поверху).

  • До процесу проектування об’єкту будівництва були залучені спеціалісти, що проектували не один медичний заклад України. Розроблений проект будівництва неодноразово проходив комплексу державну будівельну експертизу ДП «Укрдержбудекспертиза», за результатами яких отримував позитивні експертні висновки. Крім того, незалежну додаткову експертизу проекту будівництва до 2015-го року здійснювала аудиторська компанія Baker Tilly, яка є незалежним членом міжнародної мережі Baker Tilly International, але не вирішеним залишається питання щодо фінансування такого аудиту.

  • В рамках здійснення співпраці в реалізації проекту будівництва нового комплексу лікарні «Охматдит», високі позитивні оцінки проекту будівництва та організації медичного процесу були дані відомими європейськими компаніями, що спеціалізується на створенні сучасних медичних об’єктів.

  • ДП «Укрмедпроектбуд», в рамках співпраці з Опікунською радою НДСЛ «Охматдит» щодо контролю за використанням бюджетних коштів, надавались документи для проведення незалежного аудиту аудиторською компанією Baker Tilly, яка є незалежним членом міжнародної мережі Baker Tilly International, на даний час, у зв’язку із відновленням робіт пов’язаних із будівництвом нового корпусу, відповідно цю співпрацю поновлено.

  • Під час проведення процедури закупівлі робіт з поновлення будівництва сучасного лікувально-діагностичного комплексу НДСЛ «Охматдит» ДП «Укрмедпроектбуд» було залучено народних депутатів, Опікунську раду НДСЛ «Охматдит» та представників громадськості до контролю за проведенням конкурсу. Так, зокрема, ДП «Укрмедпроектбуд» надаволо документацію та проводило консультації з міжфракційним депутатським об'єднанням «За будівництво національної клініки «Охматдит»; Опікунською радою НДСЛ «Охматдит»; Transparency International Ukraine.

  • За період з 2013 по 2015 рік Державне підприємство «Укрмедпроектбуд» виступало замовником та приймало участь в реалізації наступних будівельних об’єктів медичної галузі:

  • Будівництво сучасного лікувально-діагностичного комплексу Національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит»;

  • Реконструкція, ремонт та оснащення будівель по вул. Амосова, 5, у м. Києві з метою розміщення структурних підрозділів Інституту епідеміології та інфекційних хвороб імені Л.В. Громашевського;

  • Створення сучасної рентген-ангіографічної операційної в Університетській клініці Одеського національного медичного університету; Зазначена рентген-ангіографічну операційна є найсучаснішою в Південному регіоні України;

  • Організації оперативно-диспетчерської служби комунальної лікувально-профілактичної установи «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» по вул. Остапа Вишні, 24 м. Краматорськ Донецької області з переоснащенням робочих місць диспетчерських служб її відокремлених структурних підрозділів з метою впровадженням медичної інформаційної системи обробки викликів та ведення пацієнтів, моніторингу та управління автомобілями швидкої медичної допомоги на базі системи GPS;

  • Капітальний ремонт частини приміщень операційного блоку «Центру реконструктивної та відновлювальної медицини» по вул. Тіниста 8 в м. Одеса



З метою впровадження системи громадського здоров’я “Україна 80+” щодо збільшення тривалості життя громадян України створено Центр громадського здоров’я - на виконання розпорядження КМУ від 02.09.2015 № 909-р "Питання Міністерства охорони здоров'я України" МОЗ затверджено наказ від 18.09.2015 № 604 "Про утворення державної установи "Центр громадського здоров'я Міністерства охорони здоров'я України“

  • З метою впровадження системи громадського здоров’я “Україна 80+” щодо збільшення тривалості життя громадян України створено Центр громадського здоров’я - на виконання розпорядження КМУ від 02.09.2015 № 909-р "Питання Міністерства охорони здоров'я України" МОЗ затверджено наказ від 18.09.2015 № 604 "Про утворення державної установи "Центр громадського здоров'я Міністерства охорони здоров'я України“

  • Імплементація Глави 22 Угоди про асоціацію між Україною та ЄС

  • Визначено 9 установ, закладів та підприємств МОЗ, які підлягатимуть консолідації, а також близько 30 установ Держсанепідслужби

  • Отримано повну підтримку міжнародних партнерів для проведення реформи

  • Приєднано до ініціативи «Глобальний порядок денний з питань безпеки здоров’я», проведено оцінку Української системи , ведуться переговори щодо надання підтримки для впровадження рекомендацій

  • Проведено оцінку системи епідеміологічного нагляду за інфекційними захворюваннями Європейською Комісією, за результатами буде надано технічну допомогу

  • Відновлено співробітництво з американською стороною у рамках біоугоди, підписано план заходів на $ 2,5 млн. (спільно з ветеринарною службою), ведуться переговори з метою впровадження інформаційної системи у галузі за рахунок Американських партнерів

  • Домовлено про будівництво сучасного комплексу в Одесі для потреб громадського здоров’я, Європейська Комісія виділяє близько 3 млн.євро

  • Розроблено проекти:

  • - Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у частині оптимізації системи центральних органів виконавчої влади (питання епідеміологічного нагляду (спостереження), протидії ВІЛ-інфекції/СНІДу та іншим соціально небезпечним захворюванням)» (триває погодження)

  • розпорядження Кабінету Міністрів України «Про затвердження Національного плану заходів з імплементації та реалізації програми Європейського Союзу «Європейська стратегія здоров’я – 2020» щодо неінфекційних захворювань на період до 2020 року» (триває погодження)



  • Впроваджується система реімбурсації препаратів інсуліну

  • МОЗ України внесено зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 05 березня 2014 № 73 «Питання реалізації пілотного проекту щодо запровадження державного регулювання цін на препарати інсуліну» (постанова Кабінету Міністрів України від 26.06.2015 № 443) стосовно впровадження системи реімбурсації препаратів інсуліну з 1 січня 2016 року

  • Рішенням Колегії МОЗ України від 02.06.2015 № 2 «Про запровадження системи реімбурсації препаратів інсуліну» визначено низку завдань діяльності щодо впровадження системи реімбурсації препартатів інсуліну

  • Створено робочу групи з питань розробки системи відшкодування вартості препаратів інсуліну, склад якої затверджено наказом МОЗ України від 20.07.2015 № 450 (із змінами, внесеними наказом МОЗ України  від 19.09.2015 № 605)

  • Розроблено проект постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку відшкодування вартості препаратів інсуліну» та розміщено на офіційному веб-сайті МОЗ України для проведення громадського обговорення

  • Розроблено проект наказу Міністерства охорони здоров'я України "Про затвердження Порядку розрахунку референтних цін (цін відшкодування) на препарати інсуліну" та розміщено на офіційному веб-сайті МОЗ України для проведення громадського обговорення

  • Розроблено проект наказу МОЗ України «Про затвердження Положення про реєстр пацієнтів, що потребують інсулінотерапії», текст якого з 06.11.2015 розміщено на офіційному веб-сайті  МОЗ України для проведення громадського обговорення

  • В тестовому режимі з 13.10.2015 до Реєстру хворих, що потребують інсулінотерапії, підключено: Дніпропетровську, Житомирську, Вінницьку та Чернігівську області. Планується підключення Полтавської, Кіровоградської та Черкаської областей



ЕФЕКТИВНА СИСТЕМА ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я ТА ЗДОРОВЕ НАВКОЛИШНЄ СЕРЕДОВИЩЕ у 2016 році

  • ЕФЕКТИВНА СИСТЕМА ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я ТА ЗДОРОВЕ НАВКОЛИШНЄ СЕРЕДОВИЩЕ у 2016 році

  • Забезпечення передачі функції державних закупівель від Міністерства охорони здоров’я до спеціалізованих організацій шляхом:

  • •закупівлі лікарських засобів, у тому числі імунобіологічних препаратів, через спеціалізовані організації

  • Трансформація і модернізація мережі лікарень та створення єдиної трирівневої системи (місцеві лікарні - регіональні лікарні - національні референтні центри) шляхом:

  • • затвердження Концепції реформування фінансування системи охорони здоров’я

  • • розроблення пакету нормативно-правових актів щодо організації медичного обслуговування населення та діяльності закладів охорони здоров’я

  • Продовження процесу дерегуляції фармацевтичного ринку, суттєве зменшення кількості ліцензій та дозволів шляхом:

  • • аналізу актів законодавства ЄС, що підлягають імплементації, та розроблення дорожньої карти адаптації законодавства України до права ЄС у сфері реєстрації та обігу лікарських засобів

  • •розроблення та сприяння прийняттю Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про лікарські засоби»

  • Організація єдиних екстрених служб центрів екстреної допомоги та медичних частин

  • Продовження реформування системи екстреної медичної допомоги відповідно до вимог Закону України «Про екстрену медичну допомогу»

  • Розробка та подання до Кабінету Міністрів України проекту постанови «Про затвердження Державної цільової соціальної програми «Репродуктивне здоров’я нації на період до 2020 року»

  • Розробка та подання до Кабінету Міністрів України проекту постанови «Про затвердження Державної цільової соціальної програми «Цукровий діабет на період до 2020 року»

  • Підготовка проекту нормативного акту Кабінету Міністрів України «Про затвердження Плану заходів з виконання у 2016 році Загальнодержавної програми «Національний план дій щодо реалізації Конвенції ООН про права дитини»

  • Підготовка проекту нормативного акту Кабінету Міністрів України «Про реалізацію пілотних проектів щодо розвитку системи раннього втручання»

  • Підготовка проекту нормативного акту Кабінету Міністрів України «Про затвердження концепції (соціальної педіатрії) комплексної медико-соціальної реабілітації дітей з обмеженнями життєдіяльності»

  • Поліпшення системи охорони здоров’я матерів та дітей:

  • •вжиття заходів щодо зменшення рівня материнської смертності

  • •вжиття заходів щодо зменшення рівня дитячої смертності.

  • Зменшення показників захворюваності на ВІЛ/СНІД та туберкульоз:

  • •розробка проекту Закону України щодо внесення змін до деяких законодавчих актів (у сферах санітарного та епідемічного благополуччя, захисту населення від інфекційних хвороб, протидії ВІЛ-інфекції/СНІДу та туберкульозу)

  • Розробка Стратегії формування національної системи громадського здоров’я

  • Реалізація Національного плану заходів з імплементації та реалізації засад європейської політики «Здоров’я-2020: основи Європейської політики в підтримку дій держави і суспільства в інтересах здоров’я і благополуччя» щодо неінфекційних захворювань на період до 2020 року»




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка