Задача Довжина кімнати 4 м, а ширина 3 м. Яку площу має кімната?



Дата конвертації27.12.2016
Розмір445 b.





















































5 клас

  • 5 клас

  • 6 клас

  • 7 клас

  • 8 клас

  • 9 клас



















Задача 1. Довжина кімнати 4 м, а ширина 3 м. Яку площу має кімната?

  • Задача 1. Довжина кімнати 4 м, а ширина 3 м. Яку площу має кімната?

  • Задача 2. Скільки фарби потрібно для фарбування підлоги, якщо витрати фарби на 1 м2 дорівнюють 120 г?

  • Задача 3. Скільки банок фарби вагою 0,5 кг необхідно купити для фарбування підлоги кімнати розміром Зх4 м, якщо витрати фарби на 1м2 - 120 г?

  • Задача 4. Якщо підлогу в кімнаті покрити лаком, то технологія вимагає робити це 3 рази. Витрати першого разу — по 90 г на 1 м2, для другого і третього разів — по 30 г на 1м2 . Які витрати передбачаються?





  • Як можна перевірити, не виконуючи ніяких вимірів, чи має серветка форму квадрата?

  • Швачка, бажаючи переконатися, що чотирикутний кусок тканини має форму ромба, перевірила збіг кінців тканини, згинаючи по кожній діагоналі. Чи досить такої перевірки?

  • Як, не вимірюючи кутів чотирикутної ділянки, можна переконатися що земельна ділянка має форму прямокутника? Чи досить для цього перевірити рівність її діагоналей?









Різноманітність організмів;

  • Різноманітність організмів;

  • Будову організмів;

  • Процеси життєдіяльності;

  • Хімічний склад;

  • Взаємозв’язки з навколишнім середовищем.





  • Важливою складовою навчання біології, формування практичних умінь і навичок є виконання лабораторних та практичних робіт.

  • Чинні програми з біології забезпечують практичне спрямування шкільної біологічної освіти. Від 25 до 40 % навчального часу в різних класах передбачено на проведення лабораторних і практичних робіт.

  • Залежно від змісту, обсягу матеріалу, що вивчається, рівня підготовленості класу, наявності обладнання вони можуть проводитися демонстраційно, фронтально або групою. Як правило, вони виконуються на різних етапах уроку й оцінюються вчителем. Бали можуть виставлятися як усім учням класу, так і вибірково.

  • Відпрацювання лабораторних і практичних робіт тими учнями, які були відсутні на уроці, здійснюється на розсуд учителя.

  • Поряд із традиційним підходом до організації лабораторних і практичних робіт застосовується проблемно-пошуковий.












База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка