Загальноосвітня школа І-ІІІ ст с. Лобачівка заступник з виховної роботи



Дата конвертації04.01.2017
Розмір444 b.



“У вихованні немає головного і другорядного, як немає головної пелюстки серед багатьох пелюсток, що творять красу квітки. У вихованні все головне: і урок, і розвиток різнобічних інтересів дітей поза уроком, і взаємовідносини вихованців у колективі” В. Сухомлинський



Формування всесторонньо компетентної особистості;

  • Формування всесторонньо компетентної особистості;

  • Виховання свідомого громадянина, патріота, професіонала;

  • Збереження та розвиток особистості з притаманними їй якостями та рисами характеру;

  • Сприяння саморозвитку, світогляду, способу мислення, позитивних вчинків;

  • Орієнтація на розвиток особистості, як невід'ємної частинки демократичного громадянського суспільства.



формування національної свідомості, любові до рідної землі,

  • формування національної свідомості, любові до рідної землі,

  • усвідомлення взаємозв'язку між ідеями свободи, правами та громадянською відповідальністю,

  • забезпечення духовної єдності поколінь,

  • прищеплення шанобливого ставлення до культури, звичаїв, традицій,

  • виховання духовно багатої особистості,

  • формування екологічної культури людини,

  • художньо естетична освіченість,

  • виховання поваги до Конституції, законодавства, державної символіки,

  • розвиток індивідуальних здібностей і талантів,

  • фізичний розвиток дітей і молоді.



М Е Т О Д И В И Х О В А Н Н Я

  • Методи виховання-це інструмент впливу педагога на особистість вихованця, інструмент дотику до особистості. А.Макаренко

  • І. Методи формування свідомості особистості(поглядів, переконань ідеалів): лекції, доповіді, бесіди, диспути, дискусії, екскурсії, метод прикладу, метод проектів;

  • ІІ. Методи організації діяльності формування досвіду суспільної поведінки: громадська думка, громадське доручення, створення виховних ситуацій, педагогічна вимога(прямого, паралельного, опосередкованого впливу)



ПРИНЦИПИ ВИХОВАННЯ

  • І. Єдність національного і загальнолюдського;

  • ІІ. Гуманізація;

  • ІІІ. Безперервність і наступність;

  • ІV. Диференціація та індивідуалізація;

  • V. Природовідповідність;

  • VI. Єдність навчання та виховання;

  • VII. Культуровідповідність;

  • VIII. Активність, самодіяльність, творча ініціатива;

  • IX. Гармонізація родинного і суспільного виховання.



Забезпечення розвитку особистості учня



У Ч Н І В С Ь К Е С А М О В Р Я Д У В А Н Н Я



У Ч Н І В С Ь К И Й К О М І Т Е Т






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка