Заграй Олена Дмитрівна, Заграй Олена Дмитрівна



Дата конвертації09.06.2016
Розмір445 b.


Заграй Олена Дмитрівна,

  • Заграй Олена Дмитрівна,

  • вчитель хімії та біології

  • вищої кваліфікаційної категорії,

  • старший вчитель

  • Веснянської ЗОШ І-ІІІ ступенів

  • Старокостянтинівської районної ради


Метод учнівських проектів —це спосіб (сукупність прийомів, дій учнів в певній послідовності) досягнення дидактичної мети через детальну розробку конкретної теми (розв’язання проблеми, особисто значущої для учнів), яка має завершитися практичним результатом, оформленим певним чином



полягає у визначенні, яким чином, організувати навчальний процес, щоб не просто дати учням знання про досліджувані процеси і сформувати у них навички роботи над проектом та вміння проведення досліджень, але й сформувати ключові компетентності, які необхідні для продовження освіти, успішної діяльності в різних сферах виробництва.

  • полягає у визначенні, яким чином, організувати навчальний процес, щоб не просто дати учням знання про досліджувані процеси і сформувати у них навички роботи над проектом та вміння проведення досліджень, але й сформувати ключові компетентності, які необхідні для продовження освіти, успішної діяльності в різних сферах виробництва.





Тема проекту;

  • Тема проекту;

  • автор проекту;

  • актуальність теми;

  • мета проекту;

  • завдання проекту;

  • предмет дослідження;

  • опис проекту (за метою діяльності, за кількістю учасників, за тривалістю підготовки);

  • план роботи над проектом;

  • термін реалізації;

  • очікувані результати;

  • практичне значення;

  • кінцевий результат роботи;

  • література.



Друковані роботи: реферат, буклет, стіннівка, інформаційний бюллетень тощо.

  • Друковані роботи: реферат, буклет, стіннівка, інформаційний бюллетень тощо.

  • Мультимедійні роботи: мультимедійна презентація, відеофільм.

  • Творчі звіти: вистава, інсценування, фотовиставка, художня виставка.



Передбачається характеристика явищ, що відбуваються у природі, побуті, при роботі транспорту, під час фізіологічних процесів в організмі.

  • Передбачається характеристика явищ, що відбуваються у природі, побуті, при роботі транспорту, під час фізіологічних процесів в організмі.

  • Від учнів вимагаються уміння:

  • -спостерігати і визначати тип явища,

  • -вести протокол спостережень (запис дати, місця і результати спостереження), супроводжуючи його за можливістю ілюстраціями (замальовками, фото -і відеозйомкою),

  • -мати певні знання з географії, біології, фізики, хімії, основ інформатики.

  • У висновку має бути відмічено:

  • -природу явища,

  • -хімічні та фізичні закони, що ілюструє те чи інше явище,

  • -взаємозв’язок між екологічним станом довкілля і природнім явищем, якістю вживаної води і їжі і станом здоров’я.



Актуальність:

  • Актуальність:

  • З хімічними явищами в природі учні зустрічаються повсякчас, проте не завжди можуть відрізнити їх від

  • фізичних. Зміна кольору листя, ржавіння, або окиснення металів, скисання молока – це все для них добре знайоме.

  • Тому ця тема їх зацікавила і ми вирішили розглянути її більш детально.

  • Мета: Навчитися розрізняти фізичні і хімічні явища, дізнатися про важливість хімічних реакцій, самостійно здобувати знання, формувати комунікативні навички, розширити коло знань та інтересів.

  • Завдання:

  • 1. Спостерігати за змінами в природі.

  • 2. Досліджувати хімічні явища в навколишньому середовищі та побуті.

  • 3. Визначити роль хімічних процесів для довкілля та життєдіяльності людини.

  • Предмет дослідження: хімічні явища.



1.Організаційно-підготовчий:



  • 2. Пошуковий:

  • - опрацювання

  • друкованих і електронних джерел з використанням дослідницьких методів;

  • - відбір інформації за значимістю.



  • 3. Підсумковий:

  • - оформлення

  • результатів;

  • - захист проекту.



Опис проекту:

  • Опис проекту:

  • За метою діяльності: творчий;

  • За тривалістю: короткотривалий;

  • За кількістю учасників: груповий.

  • Термін реалізації: 27 листопада 2015 року

  • Результати: дослідили явища навколо нас; дізналися, яку роль вони виконують в нашому житті та довкіллі; відкрили для себе багато нового.

  • Практичне значення: даною інформацією можуть скористатися учні молодших класів, вчителі хімії та фізики під час проведення уроків та виконавці проекту у повсякденному житті.








База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка