Закон поваги. Закон часу. Закон чіткості



Дата конвертації16.06.2016
Розмір445 b.



Закон поваги.

  • Закон поваги.

  • Закон часу.

  • Закон чіткості.



В сучасних ринкових умовах потрібні успішні фахівці, які вміють управляти колективом, приймати професійні рішення, планувати діяльність і реалізовувати ідеї по-новому.

  • В сучасних ринкових умовах потрібні успішні фахівці, які вміють управляти колективом, приймати професійні рішення, планувати діяльність і реалізовувати ідеї по-новому.





І. - Правильний вибір професії.

  • І. - Правильний вибір професії.

  • ІІ. - Оволодіння фахом.

  • ІІІ. – Любов до професії, до справи, яку виконуєш.

  • ІV. - Постійна робота над собою, вміння вчитися …

  • V. - Досягнуті результати.

  •  



Тема: УСТАНОВКА НА УСПІХ, ЯК ВИРІШАЛЬНИЙ ФАКТОР ДОСЯГНЕННЯ УСПІХУ

  • Тема: УСТАНОВКА НА УСПІХ, ЯК ВИРІШАЛЬНИЙ ФАКТОР ДОСЯГНЕННЯ УСПІХУ

  • Мета уроку:

  • - сприяти усвідомленню важливості установки на успіх, позитивного ставлення до навколишнього світу;

  • - ознайомитися з прийомами підвищення мотивації до досягнення успіху в будь-якій сфері свого життя та відпрацювати навички їх практичного застосування.



Вправа „ Коло”

  • Вправа „ Коло”

  • Вправа “Вибір”

  • Вправа “ Склянка наполовину пуста чи наполовину повна?”

  • Тест “ Мій оптимізм ”

  • Вправа “Мої достоїнства”

  • Тест “Капітан?”, “ Штурман?”, “Пасажир?”

  • Вправа “Невдачі, що ведуть до успіху”

  • Тест “Моя об'єктивність”

  • Вправа “Зворотній зв'язок”



  • Працюємо наполегливо,

  • Швидко, старанно,

  • Щоб кожна хвилина

  • Не втратилась марно.



Мета:

  • Мета:

  • краще пізнати один одного;

  • проявити свою індивідуальність та викликати інтерес до себе.

  • створити позитивну емоційну атмосферу для подальшої роботи.

  • Опис вправи:

  • Всі присутні стають у коло, по черзі називають своє ім’я та свою мрію на майбутнє.



1.Мислення категоріями успіху.

  • 1.Мислення категоріями успіху.

  • 2. Формування позитивної самооцінки.

  • 3. Наполегливість як головна риса видатних людей.

  • 4. Невдачі, що ведуть до успіху.

  • 5. Віра як необхідна умова досягнення успіху.



Завжди дивися на речі

  • Завжди дивися на речі

  • з їх світлого боку,

  • а якщо таких немає,

  • натирай темні до тих пір,

  • поки вони не заблищать.

  • Китайська мудрість



Вправа “ Вибір ”

  • Вправа “ Вибір ”

  • Мета: продемонструвати що тільки від нас самих залежить те, як ми сприймаємо навколишній світ.

  • Опис вправи. За бажанням двоє учнів виходять на середину аудиторії і уважно оглядають аудиторію. Їм необхідно запам’ятати всі речі білого та жовтого кольору. Потім учні закривають очі і перераховують всі предмети, але не білого та жовтого, а, наприклад, червоного та зеленого кольору.

  • Обговорення результатів.

  • Людині властиво бачити те, що вона хоче бачити. Іншими словами, якщо ви налаштовані на погане, то й знайдете погане, а все позитивне залишиться поза вашою увагою.



  • Достойна людина не та, у якої немає недоліків,

  • а та, у якої є достоїнства

  • В.О.Ключевський



Вправа “ Склянка наполовину пуста чи наполовину повна?”

  • Вправа “ Склянка наполовину пуста чи наполовину повна?”

  • Мета: продемонструвати, що сама людина вибирає, як реагувати на ті, чи інші явища.

  • Метод: колективне обговорення малюнку, на якому зображено наполовину наповнену склянку. Чому одна людина думає, що склянка наполовину пуста, а друга вважає, що наполовину повна? Хто примушує людину думати так чи інакше?

  • Обговорення після вправи

  • Обговорення після вправи повинне зосереджуватися на тому, що тільки від нас самих залежить те, як ми сприймає навколишній світ.



(Тест “Мій оптимізм”)

  • (Тест “Мій оптимізм”)



ТАБЛИЦЯ

  • ТАБЛИЦЯ



1. Про що ви думаєте вранці, тільки-но прокинувшись:

  • 1. Про що ви думаєте вранці, тільки-но прокинувшись:

  • А)Про заняття, котрі вам найбільше подобаються;

  • Б)Про прийдешні справи, які вам не подобаються;

  • В)Про симпатичну і близьку вам людину;

  • Г)Про людину, яка вам неприємна.



2. Під час сніданку ви звичайно:

  • 2. Під час сніданку ви звичайно:

  • А)Не поспішаєте, спокійно готуєте сніданок;

  • Б)Невдоволені тим, що знову не вистачає часу, що знову не виспалися;

  • В)З задоволенням розмовляєте з близькими;

  • Г)Поспішаєте поїсти, так як постійно спізнюєтесь.



А)Відразу ж довіряєте їй;

  • А)Відразу ж довіряєте їй;

  • Б)Чекаєте поки вона про що-небудь запитає;

  • В)З інтересом спостерігаєте за нею;

  • Г)Самі розпочинаєте розмову.



А)Перш за все, вам здається, що в вас є щось смішне;

  • А)Перш за все, вам здається, що в вас є щось смішне;

  • Б)Вам це приємно;

  • В)Дивитеся на себе в яку-небудь вітрину, дзеркало;

  • Г)Не звертаєте уваги.



А)Звертаєтеся відразу в довідкове бюро;

  • А)Звертаєтеся відразу в довідкове бюро;

  • Б)Розпитуєте знайомих;

  • В)Намагаєтеся знайти самостійно;

  • Г)Весь час будете боятися, що не зможете знайти самі.



А)Сподіваєтеся, що він буде успішним;

  • А)Сподіваєтеся, що він буде успішним;

  • Б)Чекаєте, щоб заняття скоріше закінчилися;

  • В)Радієте можливості побачити своїх друзів;

  • Г)Сподіваєтесь, що в цей день у вас не буде неприємностей.



А)Це вас засмучує і ви думаєте: “ Для мене це поганий день”;

  • А)Це вас засмучує і ви думаєте: “ Для мене це поганий день”;

  • Б)Будете продовжувати гру до тих пір, поки не почнете вигравати;

  • В)Вважаєте, що гра є гра – хтось повинен програвати, так чому б і не ви;

  • Г)Намагаєтеся придумати спосіб виграти.



А)Боїтеся, щоб ви зовсім з нею не посварилися;

  • А)Боїтеся, щоб ви зовсім з нею не посварилися;

  • Б)Ставитеся до цього спокійно, і в цьому є свій сенс;

  • В)Вважаєте, що напевно ви швидко помиритеся і все буде гаразд;

  • Г)Вважаєте, що занадто “гладкі” відносини набридають.



А)Боїтеся, щоб у вас не знайшли щось серйозне;

  • А)Боїтеся, щоб у вас не знайшли щось серйозне;

  • Б)Знаєте, що лікар вам все одно не скаже правду;

  • В)Думаєте, якщо у вас нічого немає, то чого ж вам боятися;

  • Г) Думаєте, що кожному краще дізнатися правду.



А) на везіння й удачу;

  • А) на везіння й удачу;

  • Б) тільки на самого себе;

  • В) “ уникнути зустрічі з чорною кішкою ”;

  • Г) на долю.



Обробка результатів

  • Обробка результатів

  • За допомогою “ключа” знайдіть свій результат. Для цього необхідно всі букви варіантів відповідей, які ви відмітили, у відповідності до “ключа” перевести в цифри і знайти їх суму.



Таблиця ( КЛЮЧ)

  • Таблиця ( КЛЮЧ)



Інтерпретація результатів

  • Інтерпретація результатів

  • 11-17 балів. Ви майже хронічний песиміст. Вам необхідно щось з собою робити!

  • 18-24 балів. Незважаючи на те, що у вас час від часу з’являються деякі проблиски оптимізму, песимізм частіше всього переважає у вашому настрої. Постарайтеся радісніше дивитися на світ, зробіть самі собі щось приємне.

  • 25-30 балів. У вас дуже тверезий погляд на світ, але в той же час ви не можете зовсім відмовитися і від песимістичних настроїв.

  • 31-41 бал. У вас чіткі, реалістичні погляди на світ, як правило, в будь-якій ситуації ви зберігаєте оптимізм. Ви оптиміст від народження. І це правильно. Але ця ваша риса деякою мірою заважає виправляти вам свої помилки. На жаль!

  • 42-49 балів. Це вже не оптимізм, а нестримна легковажність. Вам треба подумати про своє ставлення до життя.



Дослідженнями доведено, що оптимістично настроєні досягають успіху значно частіше, ніж песимісти. Бо якщо сприймати себе, інших людей, світ в цілому в позитивному забарвленні, то й життя відкривається для нас своєю позитивною стороною. Чому так відбувається? Цьому є декілька пояснень. Одне з них полягає в тому, що якщо людина орієнтується на позитивне, вона краще відноситься до себе і бачить для себе більше позитивних можливостей, відкрито дивиться в майбутнє, тим самим звільняючись від страху.

  • Дослідженнями доведено, що оптимістично настроєні досягають успіху значно частіше, ніж песимісти. Бо якщо сприймати себе, інших людей, світ в цілому в позитивному забарвленні, то й життя відкривається для нас своєю позитивною стороною. Чому так відбувається? Цьому є декілька пояснень. Одне з них полягає в тому, що якщо людина орієнтується на позитивне, вона краще відноситься до себе і бачить для себе більше позитивних можливостей, відкрито дивиться в майбутнє, тим самим звільняючись від страху.



Ми не народжуємося

  • Ми не народжуємося

  • оптимістами чи песимістами.

  • Просто одні з нас

  • вчаться бачити небезпеку,

  • в той час як інші

  • вчаться бачити можливості.

  • С.Мамонтов, психолог



Обладнання: бланк для заповнення, ручка

  • Обладнання: бланк для заповнення, ручка

  • Хід вправи:

  • Учні заповнюють бланк “ Автопортрет ” - за 2 хвилин написати 6 слів, які характеризують позитивні особистісні риси характеру. Проте в цьому списку не повинно бути слів, які характеризують зовнішність людини, лише опис позитивних рис характеру. Робота виконується конфіденційно.

  • Викладач на вибір зачитує кілька автопортретів, з яких учні визначають автора. Вони можуть додати декілька штрихів до портрету товариша, але ні в якому разі не дозволяється критикувати те, що написано.





Дуже часто наше життя контролюють обставини. Але ми самі обираємо, яким чином ставитися до цих обставин. Від того, як ми дивимося на речі, бачимо позитивну чи негативну сторону, залежить наша здатність справлятися з вирішенням проблеми. Підприємливі люди вміють бачити позитивну сторону обставин, бо тоді вони можуть вирішувати проблему. Позитивно налаштовані люди, які сприймають склянку наполовину повною, в проблемі бачать не тільки труднощі, а й можливості.

  • Дуже часто наше життя контролюють обставини. Але ми самі обираємо, яким чином ставитися до цих обставин. Від того, як ми дивимося на речі, бачимо позитивну чи негативну сторону, залежить наша здатність справлятися з вирішенням проблеми. Підприємливі люди вміють бачити позитивну сторону обставин, бо тоді вони можуть вирішувати проблему. Позитивно налаштовані люди, які сприймають склянку наполовину повною, в проблемі бачать не тільки труднощі, а й можливості.



Єдиний шлях,

  • Єдиний шлях,

  • що веде до знання,

  • це діяльність.

  • Джордж Бернард Шоу



Зміна уявлень про себе творить нову особистість, призводить до змін її якостей і поведінки. Розширюючи межі образу Я, ви робите ширшим для себе і сферу можливого. Змінюючи уявлення про себе самого, ви нібито наділяєте себе новими здібностями, новими талантами, перетворюючи невдачі на успіхи.

  • Зміна уявлень про себе творить нову особистість, призводить до змін її якостей і поведінки. Розширюючи межі образу Я, ви робите ширшим для себе і сферу можливого. Змінюючи уявлення про себе самого, ви нібито наділяєте себе новими здібностями, новими талантами, перетворюючи невдачі на успіхи.

  • Уявлення про себе – це та передумова, той фундамент, який зумовлює особливості нашої поведінки і навіть наше матеріальне становище.



Казка до теми (С.Мамонтов)

  • Казка до теми (С.Мамонтов)

  • Якось один селянин знайшов на пагорбі орлине яйце. Він відніс його в курятник і підклав до яєць, які висиджувала курка. Пізніше серед виводку пташенят виявилося маленьке орля.

  • Коли орел підріс, він поводився як справжнє курча: бігав у дворі і клював зернята. Він розправляв крила лише для того, щоб пролетіти декілька кроків.

  • Одного разу орел подивився у небо і побачив там дивну істоту. “Хто це?” – запитав він, вражений тим, як велично літав цей незвичайний птах, кружляючи високо в небі серед хмар. Півень відповів йому: “Це орел, найвеличніша із птахів”. “О, як би я хотів так літати!” “Забудь про це, - сказав півень. – Ми зовсім інші”.

  • І молодий орел забув – і помер через рік, залишаючись переконаним, що він – курча.



Хто ніколи не втрачає надію, для того

  • Хто ніколи не втрачає надію, для того

  • немає неможливого

  • Східна мудрість



Альберт Ейнштейн, всесвітньо відомий фізик, навчився розмовляти, лише коли йому виповнилося 5 років. Через це в дитинстві його вважали “розумово відсталим”.

  • Альберт Ейнштейн, всесвітньо відомий фізик, навчився розмовляти, лише коли йому виповнилося 5 років. Через це в дитинстві його вважали “розумово відсталим”.

  • Винахідника і творця універсального теплового двигуна Джеймса Ватта вважали „невігласом”.

  • Кінорежисера-мультиплікатора Уолта Діснея вигнали з його першої роботи через „повну відсутність творчої уяви”.

  • Винахідника Томаса Едісона вигнали зі школи, коли йому було 9 років, - у нього були найгірші оцінки в класі.



Психологи стверджують, що якщо ви достатньо довго і наполегливо будете уявляти себе в тому чи іншому образі, то з часом станете на нього схожим. Якщо ви будете уявляти себе людиною, яка терпить поразку, то вже це одне зробить вашу перемогу неможливою і навпаки, яскраво уявляйте себе в ролі переможця і це великою мірою сприятиме вашому успіху. Ваша уява сама почне працювати на вас.

  • Психологи стверджують, що якщо ви достатньо довго і наполегливо будете уявляти себе в тому чи іншому образі, то з часом станете на нього схожим. Якщо ви будете уявляти себе людиною, яка терпить поразку, то вже це одне зробить вашу перемогу неможливою і навпаки, яскраво уявляйте себе в ролі переможця і це великою мірою сприятиме вашому успіху. Ваша уява сама почне працювати на вас.





Томасу Едісону, одному з самих успішних винахідників всіх часів, довелося зробити більше десяти тисяч спроб перед тим, як він винайшов першу в світі електричну лампочку.

  • Томасу Едісону, одному з самих успішних винахідників всіх часів, довелося зробити більше десяти тисяч спроб перед тим, як він винайшов першу в світі електричну лампочку.

  • Легендарній рок-групі “Бітлз” п’ятдесят разів відмовляли в різних фірмах звукозапису, аж поки вони не уклали свій перший контракт.

  • А такі відомі кінозірки як Сільвестр Сталлоне, Шон Коннері – кар’єра всіх їх починалася з поразки.



“Призначення людини – в розумній діяльності” Арістотель

  • “Призначення людини – в розумній діяльності” Арістотель



Прийнявши рішення, людина повинна добиватися поставленої мети. Вона повинна „ спалити за собою всі мости ”. В історії відомий такий факт: один полководець висадивши своє військо на берег противника наказав спалити свої кораблі.

  • Прийнявши рішення, людина повинна добиватися поставленої мети. Вона повинна „ спалити за собою всі мости ”. В історії відомий такий факт: один полководець висадивши своє військо на берег противника наказав спалити свої кораблі.

  • Як ви думаєте чому він це зробив?



Цьому вчинку є таке пояснення. В одній з попередніх битв великий полководець був майже оточений сильною армією противника. Ворог був сильним. Все, здавалося, було проти нього, однак він уникнув поразки, відступивши на свої кораблі. Коли ж страх минув, всі зрозуміли, що проявили недостатньо мужності і віри в перемогу. І тоді полководець, в наступному поході висадивши своє військо на невідомий берег, наказав спалити кораблі. В той час як полум`я повільно знищувало засоби відступу, він звернувся до воїнів з такою промовою: “Дивіться, як наші кораблі перетворюються в дим, а їх попіл поглинає море. Це запорука того, що ні один з нас не покине цю ганебну землю, аж поки ми не переможемо. Воїни! Додому ми попливемо на кораблях противника!”

  • Цьому вчинку є таке пояснення. В одній з попередніх битв великий полководець був майже оточений сильною армією противника. Ворог був сильним. Все, здавалося, було проти нього, однак він уникнув поразки, відступивши на свої кораблі. Коли ж страх минув, всі зрозуміли, що проявили недостатньо мужності і віри в перемогу. І тоді полководець, в наступному поході висадивши своє військо на невідомий берег, наказав спалити кораблі. В той час як полум`я повільно знищувало засоби відступу, він звернувся до воїнів з такою промовою: “Дивіться, як наші кораблі перетворюються в дим, а їх попіл поглинає море. Це запорука того, що ні один з нас не покине цю ганебну землю, аж поки ми не переможемо. Воїни! Додому ми попливемо на кораблях противника!”



Життя без труднощів не буває. Нерідко трапляється й таке, коли здається, що все втрачено і нічого хорошого в майбутньому бути не може. І саме тоді, як ніколи, від вас вимагається життєва сила, здатність зберегти оптимізм, віра в успіх, стійкість перемогти труднощі і невдачі.

  • Життя без труднощів не буває. Нерідко трапляється й таке, коли здається, що все втрачено і нічого хорошого в майбутньому бути не може. І саме тоді, як ніколи, від вас вимагається життєва сила, здатність зберегти оптимізм, віра в успіх, стійкість перемогти труднощі і невдачі.



Жебрак молиться Богові, просить дати йому хоч трохи грошей. Молиться один день, другий, третій, неділю, місяць. А грошей як не було, так і немає. Не витримав жебрак і почав дорікати Богові:

  • Жебрак молиться Богові, просить дати йому хоч трохи грошей. Молиться один день, другий, третій, неділю, місяць. А грошей як не було, так і немає. Не витримав жебрак і почав дорікати Богові:

  • Що ж ти, Господи, навіть слухати мене не хочеш! Я ж молюся тобі і вдень і вночі...

  • В цей момент з неба доноситься громовий голос:

  • - Так зроби ж що-небудь! Хоча б лотерейний білет купи!



Визначити, як ви ставитеся до життя вам допоможе тест

  • Визначити, як ви ставитеся до життя вам допоможе тест

  • „Капітан?

  • Штурман?

  • Пасажир?”



















Якщо ви нічого не будете починати робити, очікуючи, коли обставини складуться так, що вам буде гарантований успіх, – ви нічого не досягнете. За будь-яких обставин можна помилитися. Але краще зробити крок у невірному напрямку, ніж все життя топтатися на одному місці. Почавши рухатися, ви завжди зможете скоректувати рух, якщо виникне така необхідність.

  • Якщо ви нічого не будете починати робити, очікуючи, коли обставини складуться так, що вам буде гарантований успіх, – ви нічого не досягнете. За будь-яких обставин можна помилитися. Але краще зробити крок у невірному напрямку, ніж все життя топтатися на одному місці. Почавши рухатися, ви завжди зможете скоректувати рух, якщо виникне така необхідність.



Найважче поговорити

  • Найважче поговорити

  • По душам з самим собою.

  • В.Хочинський



Вправа “Невдачі, що ведуть до успіху”

  • Вправа “Невдачі, що ведуть до успіху”

  • Мета вправи: спонукати учнів до роздумів, що іноді невдачі, що трапляються з ними, є запорукою майбутнього успіху.

  • Інструкції:

  • Пригадайте епізод з свого життя або з досвіду своїх близьких, який спочатку розцінювався як страшенна невдача, але згодом стало зрозумілим, що тоді вам дуже пощастило.



Анекдот до теми

  • Анекдот до теми

  • Зустрічаються П’ятачок і Вінні-Пух. П’ятачок їсть яблуко, а Вінні просить:

  • Дай яблуко!

  • Та це не яблуко, це груша…

  • Тоді дай грушу!

  • Та це не груша, це ананас …

  • Ну, дай ананас!

  • Вінні, ти визначся, що ти хочеш, а до мене не приставай!





1. Я вважаю, що ті, хто завжди особливо ретельно дотримуються правил поведінки:

  • 1. Я вважаю, що ті, хто завжди особливо ретельно дотримуються правил поведінки:

  • а) ввічливі і приємні у спілкуванні;

  • б) суворо виховані;

  • в) нещирі, так як намагаються не показати свій справжній характер.



2. Якщо людина, яку я бачу вперше, відразу ж починає розповідати анекдоти або жартувати, я думаю, що вона:

  • 2. Якщо людина, яку я бачу вперше, відразу ж починає розповідати анекдоти або жартувати, я думаю, що вона:

  • а) жартівник;

  • б) почуває себе невпевнено поряд зі мною (або в нашій компанії) і у такий спосіб намагається вийти з цього неприємного стану;

  • в) хоче справити на мене хороше враження.



3. Якщо під час цікавої для нас обох розмови мій співрозмовник жестикулює, розмахує руками, я вважаю, що:

  • 3. Якщо під час цікавої для нас обох розмови мій співрозмовник жестикулює, розмахує руками, я вважаю, що:

  • а) це свідчить про його внутрішнє хвилювання;

  • б) він стомився;

  • в) він невідвертий у розмові.



4. Якщо мені необхідно краще пізнати кого-небудь із моїх знайомих, я думаю, що найкраще:

  • 4. Якщо мені необхідно краще пізнати кого-небудь із моїх знайомих, я думаю, що найкраще:

  • а) для цього запросити його в яку-небудь компанію;

  • б) спостерігати за ним, коли він виконує якусь справу;

  • в) подивитися, як він поводить себе в складній ситуації.



5. Я знаю людей, які самі ніколи не починають розмову першими. Я думаю, що вони:

  • 5. Я знаю людей, які самі ніколи не починають розмову першими. Я думаю, що вони:

  • а) нещирі і навмисно не хочуть розмовляти;

  • б) дуже сором’язливі;

  • в) дуже вразливі, часто бояться, що їх хтось образить.



6. Деяких людей, не розмовляючи з ними, я оцінюю по їх обличчю. На мою думку, низьке чоло означає:

  • 6. Деяких людей, не розмовляючи з ними, я оцінюю по їх обличчю. На мою думку, низьке чоло означає:

  • а) дурість;

  • б) впертість;

  • в) не можу сказати про людину, щось конкретне.



7. Про людину, яка не дивиться в очі іншим під час розмови, я думаю, що:

  • 7. Про людину, яка не дивиться в очі іншим під час розмови, я думаю, що:

  • а) у нього комплекс неповноцінності;

  • б) він нещирий;

  • в) він занадто неуважний.



8. Я знаю людей, які, якщо трапиться щось неприємне, заявляють, що вони давно знали, що так трапиться, але нічого не робили тому, що не хотіли потрапити в неприємну ситуацію. Я вважаю, що вони:

  • 8. Я знаю людей, які, якщо трапиться щось неприємне, заявляють, що вони давно знали, що так трапиться, але нічого не робили тому, що не хотіли потрапити в неприємну ситуацію. Я вважаю, що вони:

  • а) люди з особливо вольовим характером;

  • б) люди, у яких немає нічого за душею, просто кажучи, вони люблять вихвалятися;

  • в) ті, хто не бажає ні з чим зв’язуватися.



9. Якщо людина дуже хорошого матеріального достатку купує завжди лише дешеві речі, я думаю, що вона:

  • 9. Якщо людина дуже хорошого матеріального достатку купує завжди лише дешеві речі, я думаю, що вона:

  • а) скромна;

  • б) бережлива;

  • в) скупа.



10. Оцінюючи людину за її зовнішністю, я думаю, що повні люди:

  • 10. Оцінюючи людину за її зовнішністю, я думаю, що повні люди:

  • а) симпатичніші за інших, вони веселі і добросердечні;

  • б) зовсім не симпатичні, так як вони ліниві і схильні до апатії;

  • в) вони такі ж, як і всі: є серед них хороші і погані.





12 і менше балів. Ви часто готові повірити кому завгодно. Ви надто довірливі і робите висновки про людей на підставі того, посміхаються вони вам при зустрічі чи ні. Коли ж потім виявляється, що ваша оцінка зовсім не відповідала дійсності, вас це прикро вражає і засмучує.

  • 12 і менше балів. Ви часто готові повірити кому завгодно. Ви надто довірливі і робите висновки про людей на підставі того, посміхаються вони вам при зустрічі чи ні. Коли ж потім виявляється, що ваша оцінка зовсім не відповідала дійсності, вас це прикро вражає і засмучує.



Від 13 до 20 балів. Ви часто буваєте невпевненими в своїй думці, з легкістю можете змінювати її в залежності від того, що кажуть про певну людину інші. Таким чином ваша спостережливість притупляється, все це призводить зрештою до того, що ви взагалі не можете сформулювати свою власну думку.

  • Від 13 до 20 балів. Ви часто буваєте невпевненими в своїй думці, з легкістю можете змінювати її в залежності від того, що кажуть про певну людину інші. Таким чином ваша спостережливість притупляється, все це призводить зрештою до того, що ви взагалі не можете сформулювати свою власну думку.



Від 22 до 31 балу. Ви вмієте об’єктивно оцінювати ситуацію і оточуючих людей. У вас дійсно є певний дар розуміння людей, і для вас нескладно відгадати характер іншої людини. Ви могли б стати прекрасним психологом. У вас є ще одна хороша риса: ви не дозволяєте собі перейматися думкою інших про людину. Волієте самі переконатися, якою є людина, яку ви оцінюєте. І якщо ви зрозумієте, що помилилися, то, не побоявшись, визнаєте це.

  • Від 22 до 31 балу. Ви вмієте об’єктивно оцінювати ситуацію і оточуючих людей. У вас дійсно є певний дар розуміння людей, і для вас нескладно відгадати характер іншої людини. Ви могли б стати прекрасним психологом. У вас є ще одна хороша риса: ви не дозволяєте собі перейматися думкою інших про людину. Волієте самі переконатися, якою є людина, яку ви оцінюєте. І якщо ви зрозумієте, що помилилися, то, не побоявшись, визнаєте це.



32 і більше балів. Вам дуже легко скласти думку про людей. Вам буває достатньо подивитися на людину, і ви вже знаєте, яка вона. Крім того, ви відразу ж можете сказати їй свою думку, так як переконані, що не помиляєтеся. Однак, повірте, що ви не завжди думаєте правильно.

  • 32 і більше балів. Вам дуже легко скласти думку про людей. Вам буває достатньо подивитися на людину, і ви вже знаєте, яка вона. Крім того, ви відразу ж можете сказати їй свою думку, так як переконані, що не помиляєтеся. Однак, повірте, що ви не завжди думаєте правильно.



Кожний день – це переплетіння добра і зла. І в світі і в вашому особистому житті постійно відбуваються події, котрі в залежності від вашого вибору можуть виправдати як песимістичний, сумний, так і оптимістичний, радісний стан душі. Все залежить лише від вас, від вашого самостійного вибору: від того, чому ви побажаєте віддати перевагу, які думки будете культивувати в своїй голові. Зустрічайте кожен день з радістю і бажанням активно жити. Ви можете вибрати слабкість, відчай і поразку, а можете – щастя й успіх. Все в ваших руках, а, правильніше, в ваших думках.

  • Кожний день – це переплетіння добра і зла. І в світі і в вашому особистому житті постійно відбуваються події, котрі в залежності від вашого вибору можуть виправдати як песимістичний, сумний, так і оптимістичний, радісний стан душі. Все залежить лише від вас, від вашого самостійного вибору: від того, чому ви побажаєте віддати перевагу, які думки будете культивувати в своїй голові. Зустрічайте кожен день з радістю і бажанням активно жити. Ви можете вибрати слабкість, відчай і поразку, а можете – щастя й успіх. Все в ваших руках, а, правильніше, в ваших думках.



Усвідомлюючи кожну хвилину життя, давайте знаходити час для важливих справ:

  • Усвідомлюючи кожну хвилину життя, давайте знаходити час для важливих справ:

  • Час для навчання, це – умова успіху.

  • Час для читання, це – основа знань.

  • Час для роздумів, це – джерело сили.

  • Час для мрії, це – шлях до зірок!



Завершення уроку

  • Завершення уроку

  • Вправа “Зворотний зв’язок”



Найбільш цікавим для мене було ….

  • Найбільш цікавим для мене було ….

  • Новим для мене було ….

  • Найбільш корисним вважаю …

  • Краще всього у мене вийшло ….

  • Більше всього мені сподобалося….















І - Правильний вибір професії

  • І - Правильний вибір професії

  • ІІ - Оволодіння фахом

  • ІІІ – Любов до професії, до справи, яку виконуєш

  • ІV - Постійна робота над собою, вміння вчитися і вчити вчитися інших…

  • V - Досягнуті результати

  •  



Успіху прагне кожен,

  • Успіху прагне кожен,

  • То ж творімо його разом!

  • Наша робота буде успішною

  • Коли наші старання

  • Допоможуть Вам досягти успіху !

  • ЗАВТРА ПОЧИНАЄТЬСЯ СЬОГОДНІ…





Знання – це скарб,

  • Знання – це скарб,

  • а вміння вчитись – ключ до нього.




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка