Закон про державну службу 1922 Перший Закон про державну службу 1922 Після 1989 Національна школа публічного адміністрування- 1990 Акт про державну службу- 1996



Дата конвертації15.06.2016
Розмір445 b.



Перший Закон про державну службу - 1922

  • Перший Закон про державну службу - 1922

  • Після 1989

  • Національна школа публічного адміністрування- 1990

  • Акт про державну службу– 1996

  • Зміни 1998, 2005, 2008



Корпус державної служби включає тільки ті посади, на які поширюється влада Прем'єр-міністра (тобто, центральна адміністрація і воєводства).

  • Корпус державної служби включає тільки ті посади, на які поширюється влада Прем'єр-міністра (тобто, центральна адміністрація і воєводства).

  • Не включені до Корпусу державної служби:

    • політичні посади;
    • органи, які підпорядковуються іншим конституційним органам влади (парламент, президент, омбудсмен, Конституційний суд, Верховна контрольна палата тощо);
    • посадовці місцевих урядових адміністрацій.


Канцелярія Прем'єр-Міністра ;

  • Канцелярія Прем'єр-Міністра ;

  • офіси Міністрів і голів комітетів, які входять до складу Ради міністрів і підрозділів центральних органів Урядової адміністрації;

  • воєводства та інші підрозділи, які є частиною апарату, що підтримують місцеві агенції Урядової адміністрації, та підпорядковуються Міністрам чи центральній Урядовій адміністрації ;

  • штаб-квартири, інспекції, офіси та інші організаційні підрозділи, які є частиною апарату, що забезпечують діяльність голів воєводств, інспекцій і охоронців, а також голів Повітів;

  • управління з реєстрації лікарських засобів, медичних приладів і біоцидних продуктів та Бюро лісового насінництва.



Корпус державної служби ділиться на 2 категорії:

  • Корпус державної служби ділиться на 2 категорії:

  • працівники державної служби - працюють на основі трудового договору;

  • державні службовці - працюють на основі призначення.



центральні тренінги - плануються, організовуються і куруються главою державної служби;

    • центральні тренінги - плануються, організовуються і куруються главою державної служби;
    • генеральні тренінги - плануються, організовуються і куруються Офісом Генеральних Директорів;
    • навчання за індивідуальними програмами професійного розвитку членів Корпусу державної служби - планується, організовується і курується Офісом Генеральних Директорів за погодженням з членом Корпусу державної служби, що працює у цьому офісі;
    • спеціалізовані тренінги - плануються, організовуються і куруються Офісом Генеральних Директорів, зокрема, відповідаючи на навчальні потреби самого офісу.


Встановлюється щорічно главою державної служби (ключова роль Управління державної служби);

  • Встановлюється щорічно главою державної служби (ключова роль Управління державної служби);

  • навчальні пріоритети для членів Корпусу державної служби;

  • види підготовки особливої важливості для поточного року;

  • проведення консультацій з Національною школою публічного адміністрування.



Стратегія навчання в системі державної служби (розроблена в департаменті у справах державної служби);

  • Стратегія навчання в системі державної служби (розроблена в департаменті у справах державної служби);

  • аналіз потреб у навчанні, які проводить Департамент у справах державної служби кожні 3 або 4 роки;

  • звіти Офісів про потреби у навчанні (кожен рік офіси відправляють свої потреби в підготовці кадрів до Департаменту державної служби);

  • поточні потреби і проблеми .



Розповсюджується серед 63 офісів урядової адміністрації;

  • Розповсюджується серед 63 офісів урядової адміністрації;

  • прийом на роботу здійснюється в державних установах (на основі аналізу потреб, який проводить Генеральний директор);

  • тренінги проводяться у всіх воєводствах Польщі (16 міст).



Державний бюджетний резерв (центральні тренінги);

  • Державний бюджетний резерв (центральні тренінги);

  • бюджети окремих установ (загальні тренінги та тренінги за програмами індивідуального професійного розвитку державних службовців, а також спеціалізовані тренінги);

  • програми ЄС– значний внесок (у перспективі 2007-2015).





Перший інститут підготовки державних службовців на теренах країн колишнього соціалістичного блоку (заснована у 1990)

  • Перший інститут підготовки державних службовців на теренах країн колишнього соціалістичного блоку (заснована у 1990)

  • Головні завдання:

  • початкове навчання (18 місяців)– для майбутніх державних службовців (випускники автоматично стають державними службовцями);

  • безперервне навчання– призначене для Корпусу державних службовців, які працюють в урядових установах;

  • кваліфікаційна процедура для призначення на державну службу.

  •  



Член Корпусу державної служби – індивідуальна програма професійного розвитку (основа направлення на навчання)

  • Член Корпусу державної служби – індивідуальна програма професійного розвитку (основа направлення на навчання)

  • Направлення на навчання базується на:

    • висновках періодичної оцінки роботи членів Корпусу державної служби;
    • шляху ієрархічного та фінансового просування по службі;
    • потребах та можливості для роботи в установі.


Якість системи вищої освіти;

  • Якість системи вищої освіти;

  • оцінка потреб– нагальні потреби vs. майбутні виклики;

  • навчальні програми- автономія vs. централізація;

  • інститути підготовки– уряд, університети, приватний сектор;



Методологія навчання та його ефективність;

  • Методологія навчання та його ефективність;

  • тип тренера– професійний досвід;

  • вплив навчання на професійний розвиток;

  • оцінка навчання (від особистої користі до оцінки впливу).




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка