Закон "Про внесення змін до Закону України "Про здійснення державних закупівель" щодо впровадження процедури "



Дата конвертації05.01.2017
Розмір445 b.



7 червня 2012 року Верховна Рада України ухвалила Закон "Про внесення змін до Закону України "Про здійснення державних закупівель" (щодо впровадження процедури "електронний реверсивний аукціон").

  • 7 червня 2012 року Верховна Рада України ухвалила Закон "Про внесення змін до Закону України "Про здійснення державних закупівель" (щодо впровадження процедури "електронний реверсивний аукціон").

  • Кабінет Міністрів України прийняв рішення впровадити механізм проведення електронних держзакупівель у грудні 2012 року, відповідно до плану дій з впровадження в Україні ініціативи "Партнерство "Відкритий уряд".

  • Міністерство економічного розвитку та торгівлі України планує реалізувати пілотний проект зі здійснення державних закупівель за допомогою системи відкритих електронних торгів так як відкриті електронні торги вже досить поширені в українському бізнесі.



Налагодження процедури здійснення державних закупівель в області за процедурою електронного реверсивного аукціону на базі електронного майданчика Аграрної біржі

  • Налагодження процедури здійснення державних закупівель в області за процедурою електронного реверсивного аукціону на базі електронного майданчика Аграрної біржі



Аграрна біржа створена постановою Кабінету Міністрів України №1285 від 26 грудня 2005 року «Про створення Аграрної біржі».

  • Аграрна біржа створена постановою Кабінету Міністрів України №1285 від 26 грудня 2005 року «Про створення Аграрної біржі».

  • Аграрна біржа забезпечує:

  • Прозорість ринкового ціноутворення;

  • Безкоштовні та якісні консультації спеціалістів відділу торгів та юридичного відділу щодо ринкової кон’юнктури, процедури укладення договорів, вирішення спорів та інших питань, які стосуються біржової торгівлі;

  • Організацію державних закупівель сільськогосподарської продукції.



Завдання: впровадити систему електронних реверсивних аукціонів у області для здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, замовником яких є підприємства, установи, організації та органи державної влади, що здійснюють закупівлі за державні кошти.

  • Завдання: впровадити систему електронних реверсивних аукціонів у області для здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, замовником яких є підприємства, установи, організації та органи державної влади, що здійснюють закупівлі за державні кошти.

  • Фінансування: не потребує додаткового фінансування з державного бюджету.



Забезпечення доступності, прозорості та відкритості механізму здійснення закупівель за бюджетні кошти.

  • Забезпечення доступності, прозорості та відкритості механізму здійснення закупівель за бюджетні кошти.

  • Рівний доступ учасників до аукціонних торгів.

  • Формування ефективної цінової політики при здійсненні закупівель за бюджетні кошти та постачання товарів робіт і послуг за найбільш оптимальними цінами.

  • Економія бюджетних коштів при здійсненні закупівлі товарів, робіт і послуг.

  • Повна анонімність при проведенні реверсивних аукціонів, уникнення корупційних схем.



І етап: формування Реєстру державних підприємств, установ, органів місцевого самоврядування та інших юридичних осіб, що здійснюють закупівлі за рахунок державних коштів, які виявили бажання взяти участь в пілотному проекті та потенційних учасників даних аукціонів.

  • І етап: формування Реєстру державних підприємств, установ, органів місцевого самоврядування та інших юридичних осіб, що здійснюють закупівлі за рахунок державних коштів, які виявили бажання взяти участь в пілотному проекті та потенційних учасників даних аукціонів.

  • ІІ етап: навчання працівників потенційних замовників та учасників здійснення державних закупівель за процедурою електронного реверсивного аукціону.

  • ІІІ етап: проведення тестових реверсивних аукціонів на базі навчального серверу електронного майданчику Аграрної біржі.

  • IV етап: підготовка та здійснення державних закупівель на базі основного серверу електронного майданчику Аграрної біржі.

  • V етап: підведення підсумків, написання звіту по результатам виконання проекту. Представлення звіту обласній державній адміністрації.



2 тижні – формування списку державних підприємств, установ, органів місцевого самоврядування та інших юридичних осіб, що здійснюють закупівлі за рахунок державних коштів в області та списку потенційних учасників даних аукціонів.

  • 2 тижні – формування списку державних підприємств, установ, органів місцевого самоврядування та інших юридичних осіб, що здійснюють закупівлі за рахунок державних коштів в області та списку потенційних учасників даних аукціонів.

  • 3 тижні – підготовка листів з пропозицією взяти участь в пілотному проекті та описом основних переваг від використання процедури електронного реверсивного аукціону, їх розсилка.

  • 3 тижні – аналіз отриманих відповідей та формування Реєстру замовників та учасників

  • 1 тиждень – розсилка пропозицій щодо участі в навчанні працівників замовників та учасників, визначення місця проведення занять, формування навчальних груп по 30 осіб та складання календарного плану.



2 тижні – розсилка запрошень на навчання з інформацією щодо місця, часу та тривалості проведення, публікування на сайті електронного майданчика для здійснення державних закупівель Аграрної біржі матеріалів для самостійного опрацювання замовниками та учасниками.

  • 2 тижні – розсилка запрошень на навчання з інформацією щодо місця, часу та тривалості проведення, публікування на сайті електронного майданчика для здійснення державних закупівель Аграрної біржі матеріалів для самостійного опрацювання замовниками та учасниками.

  • 2 тижніпроведення навчання І, ІІ групи роботі в електронному майданчику.

  • 2 тижні – проведення навчання ІІІ, ІV групи роботі в електронному майданчику.

  • 2 тижніпроведення навчання V, VІ групи роботі в електронному майданчику.

  • 2 тижні – проведення навчання VІІ, VІІІ групи роботі в електронному майданчику.

  • 2 тижні – проведення навчання ІХ, Х групи роботі в електронному майданчику.



1 тиждень – формування Реєстру замовників та Реєстру учасників, які успішно здали іспити та отримали сертифікати.

  • 1 тиждень – формування Реєстру замовників та Реєстру учасників, які успішно здали іспити та отримали сертифікати.

  • 1 тиждень – підготовка документації та оголошення про проведення електронного реверсивного аукціону для тестових торгів, внесення коштів на деморахунки учасників торгів, опублікування оголошень та підготовка заявок до подачі на аукціони.

  • 1 тиждень – подача заявок на участь в тестових аукціонах, розгляд їх відповідності та правильності оформлення, допуск до участі в торгах.

  • 1 тижденьпроведення тестових аукціонів в он-лайн режимі на електронному майданчику.



2 тижні – консультації з фахівцями щодо здійснення державних закупівель на електронному майданчику.

  • 2 тижні – консультації з фахівцями щодо здійснення державних закупівель на електронному майданчику.

  • 2 тижні – реєстрація учасників на сервері електронного майданчика, підготовка документації електронного реверсивного аукціону.

  • 2 тижні – внесення коштів на рахунки учасників торгів (мін. – 850 грн. + гарантійне забезпечення), опублікування оголошення про здійснення державних закупівель.

  • 2 тижні – подача заявок на участь в аукціонах, допуск до участі в торгах.

  • 2 тижніпроведення електронних реверсивних аукціонів.

  • 2 тижні – розгляд заявки, прийняття рішення щодо визнання заявки такою, що відповідає вимогам документації електронного реверсивного аукціону.

  • 2 тижні – підписання проекту договору сторонами за допомогою електронного цифрового підпису.



2 тижніаналіз виконання договорів, звернень учасників до контролюючих органів, збір відгуків від учасників аукціонів та замовників.

  • 2 тижніаналіз виконання договорів, звернень учасників до контролюючих органів, збір відгуків від учасників аукціонів та замовників.

  • 2 тижні – підготовка звіту по результатам впровадження пілотного проекту в області та презентація результатів проекту обласній державній адміністрації.






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка