Закон України «Про державно-приватне партнерство»



Дата конвертації03.06.2016
Розмір445 b.



Інноваційна контрактна угода між публічним та приватним секторами у наданні публічних послуг та розбудові інфраструктури, яка поєднує у собі найкраще, що мають ці сектори: ресурси приватного сектору, його кваліфікаційні здібності, технології та потенціал публічного сектору щодо економічного регулювання та захисту публічних інтересів

  • Інноваційна контрактна угода між публічним та приватним секторами у наданні публічних послуг та розбудові інфраструктури, яка поєднує у собі найкраще, що мають ці сектори: ресурси приватного сектору, його кваліфікаційні здібності, технології та потенціал публічного сектору щодо економічного регулювання та захисту публічних інтересів

  • (UNECE)

  • Залучення приватного бізнесу (компетенцій, капіталу) для більш ефективного розв’язання завдань, за які відповідає влада, на умовах розподілу ризиків та винагороди за досягнуті результати

  • Державно-приватне партнерство – співробітництво між державою Україна, Автономною республікою Крим, територіальними громадами в особі відповідних органів державної влади та ОМС (державними партнерами) та юридичними особами, крім державних та комунальних підприємств, або фізичними особами (приватними партнерами), що здійснюється на основі договору.

  • (Закон України «Про державно-приватне партнерство»)



забезпечення вищих техніко-економічних показників ефективності діяльності, ніж у разі здійснення такої діяльності державним партнером

  • забезпечення вищих техніко-економічних показників ефективності діяльності, ніж у разі здійснення такої діяльності державним партнером

  • довготривалість відносин (від 5 до 50 років)

  • передача приватному партнеру частини ризиків у процесі здійснення державно-приватного партнерства

  • внесення приватним партнером інвестицій в об’єкти партнерства із джерел, не заборонених законом



Будівництво або модернізація інфраструктурних об’єктів

  • Будівництво або модернізація інфраструктурних об’єктів

  • Надання публічних послуг

  • Публічні послуги – послуги, що надаються органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями, які перебувають в їх управлінні;

  • Державні послуги – послуги, що надаються органами державної влади (в основному виконавчої) та державними підприємствами, установами, організаціями, а також органами місцевого самоврядування в порядку виконання делегованих державою повноважень за рахунок коштів державного бюджету;

  • Муніципальні послуги – послуги, що надаються органами місцевого самоврядування, а також органами виконавчої влади та підприємствами, установами, організаціями в порядку виконання делегованих органами місцевого самоврядування повноважень за рахунок коштів місцевого бюджету

  • Роз’яснення Мінюсту від 18.12.2009 №967-0-2-09-22

  • Послуги, що надаються публічним сектором, а також приватним сектором під відповідальність публічної влади та за рахунок публічних коштів













Проведення державних закупівель у рамках ДПП відповідно до українського законодавства

  • Проведення державних закупівель у рамках ДПП відповідно до українського законодавства

  • Гарантії прав приватних партнерів (не розповсюджуються на випадок змін законодавства з питань стандартів якості товарів/послуг, податкового, валютного, митного законодавства, законодавства з питань ліцензування та іншого законодавства, що регулює правовідносини, в яких не діють принципи рівності сторін (державного та приватного партнерів)).

  • Відсутність громадського (суспільного) контролю





Недосконала регуляторна політика (оподаткування, тарифи, дозвільна система, контролюючі органи, непрозорість тощо)

  • Недосконала регуляторна політика (оподаткування, тарифи, дозвільна система, контролюючі органи, непрозорість тощо)

  • Надмірне регулювання здійснення ППП з боку публічної влади

  • Відсутність відповідної інституційної інфраструктури (підготовка, відбір, моніторинг ППП)

  • Недостатній професіоналізм публічної влади (система державної підтримки, критерії відбору проектів, оцінка пропозицій, нерозвиненість механізмів і договірної бази тощо)

  • Політична нестабільність, відсутність правонаступництва

  • Негативне відношення публічної влади та населення до приватного сектору та його участі у інфраструктурних проектах



Системний підхід до розвитку законодавства з питань ППП

  • Системний підхід до розвитку законодавства з питань ППП

  • 2. Розбудова інституційної інфраструктури на центральному та місцевому рівнях

  • 3. Організація навчання та підвищення кваліфікації публічної влади

  • 4. Відпрацювання моделей та механізмів застосування ППП з урахуванням ситуації в Україні (пілотні проекти)






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка