Закон України "Про дошкільну освіту" Базовий компонент дошкільної освіти Державна програма "Базова програма розвитку дитини дошкільного віку



Дата конвертації03.06.2016
Розмір445 b.
ТипЗакон


«Соціально-педагогічні умови впровадження «П³ технології» у дошкільних навчальних закладах»

  • Дошкільні навчальні заклади Оболонського району м. Києва


Особистісний розвиток людини на етапі дошкільного дитинства

  • основа – “філософія серця” Григорія Сковороди

  • змістове наповнення – наукові школи Г. С. Костюка та О. В. Запорожця

  • принципи розвивального навчання: Л. С. Виготський, В. В. Давидов, Д. Б. Ельконін, С. Д. Максименко

  • реалізація П3-Технології – Т. О. Піроженко,

  • С. О. Ладивір, Ю. С. Манилюк, Л. І. Тищук



Закон України “Про дошкільну освіту”

  • Закон України “Про дошкільну освіту”

  • Базовий компонент дошкільної освіти

  • Державна програма “Базова програма розвитку дитини дошкільного віку «Я у СВІТІ»

  • Посібники за П3-Технологією, рекомендовані Комісією МОН України



Учасники освітнього процесу із впровадження технології



Реалізація технології забезпечує всім учасникам

  • радість розвитку

  • досвід суб'єкт-суб'єктних відносин

  • розвиток здібностей та психологічних новоутворень



Діти: Хочу! Можу! Буду!

  • розширювати культурний простір своїх "Хочу"

  • усвідомлювати рівень своїх зростаючих можливостей “Що Я знаю, вмію і можу?”

  • виявляти особистісне ставлення і наполегливість у досягненні мети



Психолого – педагогічне проектування взаємодії дорослого з дитиною “Радість розвитку” складається з шести етапів:

  • мотиваційного,

  • інформаційного,

  • репродуктивного,

  • узагальнюючого,

  • творчого,

  • рефлексивно – оцінювального.



Особливості освітньої технології “Радість розвитку”

  • раціональний розподіл освітньої діяльності на процедури й операції

  • координація і синхронізація вибору оптимальних засобів і методів виконання операцій

  • багатовимірна взаємодія дорослого з дитиною

  • відповідність психолого-педагогічним умовам

  • керований процес з проектованим результатом





Мета дослідження

  • полягає

  • у експериментальній перевірці соціально-педагогічних умов широкого впровадження технології «Радість розвитку».



Об’єкт дослідження: процес впровадження інноваційної освітньої технології психолого-педагогічного проектування взаємодії дорослого з дитиною «Радість розвитку»

  • Об’єкт дослідження: процес впровадження інноваційної освітньої технології психолого-педагогічного проектування взаємодії дорослого з дитиною «Радість розвитку»

  • Предмет дослідження: соціальні та психолого-педагогічні умови процесу впровадження освітньої інновації в дошкільних навчальних закладах



Гіпотеза дослідження

  • інноваційний досвід -

  • творчий розвиток особистості

  • та потреба

  • системних цілеспрямованих зусиль

  • всіх суб’єктів освітнього простору



Завдання:

  • Проаналізувати соціальні та психолого-педагогічні умови процесу впровадження технології “Радість розвитку” в дошкільних навчальних закладах Оболонського району м.Києва.

  • Розробити модель впровадження П³-технології, яка сприяє розвитку специфічно дитячих видів діяльності та збереженню простору дитячої субкультури.

  • Підготувати педагогічних працівників та керівників навчальних закладів до впровадження розробленої моделі.

  • Оцінити ефективність розробленої моделі.

  • Розробити практичні рекомендації щодо повноцінного функціонування розвивальних технологій в умовах дошкільних навчальних закладах, критерієм оцінки яких виступає творчий розвиток особистості.



Творча група Оболонського району м.Києва

  • Науковий керівник – Піроженко Т.О.

  • Керівник від РУО – Пархоменко І.М.

  • Методист РУО – Циганок А.М.

  • Керівники та вихователі

  • ДНЗ №№ 523, 580 “Ольвія”, 589, 613, 661.



Дякуємо за увагу!

  • Дякуємо за увагу!



Каталог: files -> %D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%BD%D0%B8 -> %D0%9E%D0%A1%D0%A2%D0%90%D0%9D%D0%9D%D0%86 %D0%9D%D0%9E%D0%92%D0%98%D0%9D%D0%98 2010
%D0%9E%D0%A1%D0%A2%D0%90%D0%9D%D0%9D%D0%86 %D0%9D%D0%9E%D0%92%D0%98%D0%9D%D0%98 2010 -> = Методи: Методи
%D0%9E%D0%A1%D0%A2%D0%90%D0%9D%D0%9D%D0%86 %D0%9D%D0%9E%D0%92%D0%98%D0%9D%D0%98 2010 -> “Мова – душа кожної національності, її святощі, її найцінніший скарб…
%D0%9E%D0%A1%D0%A2%D0%90%D0%9D%D0%9D%D0%86 %D0%9D%D0%9E%D0%92%D0%98%D0%9D%D0%98 2010 -> Презентацію підготувала
%D0%9E%D0%A1%D0%A2%D0%90%D0%9D%D0%9D%D0%86 %D0%9D%D0%9E%D0%92%D0%98%D0%9D%D0%98 2010 -> Словниково-логічні вправи на уроках української мови та читання Ганна Миколаївна Веремейчук
%D0%9E%D0%A1%D0%A2%D0%90%D0%9D%D0%9D%D0%86 %D0%9D%D0%9E%D0%92%D0%98%D0%9D%D0%98 2010 -> Психологічні
%D0%9E%D0%A1%D0%A2%D0%90%D0%9D%D0%9D%D0%86 %D0%9D%D0%9E%D0%92%D0%98%D0%9D%D0%98 2010 -> Копетентність = мобільність знань + гнучкість методу + критичність мислення
%D0%9E%D0%A1%D0%A2%D0%90%D0%9D%D0%9D%D0%86 %D0%9D%D0%9E%D0%92%D0%98%D0%9D%D0%98 2010 -> Фрагменти уроку позакласного читання та розвитку мовлення 4 клас І. О. Большакова
%D0%9E%D0%A1%D0%A2%D0%90%D0%9D%D0%9D%D0%86 %D0%9D%D0%9E%D0%92%D0%98%D0%9D%D0%98 2010 -> Психологічні
%D0%9E%D0%A1%D0%A2%D0%90%D0%9D%D0%9D%D0%86 %D0%9D%D0%9E%D0%92%D0%98%D0%9D%D0%98 2010 -> План План Тлумачення поняття «постмодернізм»
%D0%9E%D0%A1%D0%A2%D0%90%D0%9D%D0%9D%D0%86 %D0%9D%D0%9E%D0%92%D0%98%D0%9D%D0%98 2010 -> Закон україни «про охорону дитинства» від 26 квітня 2001 року №2402-111 національна доктрина розвитку освіти затверджено Указом Президента України від 17 квітня 2002 року №347/2002


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка