Закон України «Про дошкільну освіту» (ст. 7, 24) Положення про дошкільний навчальний заклад (п. 25) Лист мон україни



Дата конвертації25.12.2016
Розмір445 b.



Закон України «Про дошкільну освіту» (ст. 7, 24)

  • Закон України «Про дошкільну освіту» (ст. 7, 24)

  • Положення про дошкільний навчальний заклад (п. 25)

  • Лист МОН України від 16.08.2010 № 1/9-563 «Фізичний розвиток дітей в умовах дошкільного навчального закладу»



Інструктивно-методичнi рекомендацiї «Про органiзацiю фiзкультурно-оздоровчої роботи в дошкiльних навчальних закладах у лiтнiй перiод» (лист МОНмолодьспорту України від 28.05. 2012 № 1/9-413)

  • Інструктивно-методичнi рекомендацiї «Про органiзацiю фiзкультурно-оздоровчої роботи в дошкiльних навчальних закладах у лiтнiй перiод» (лист МОНмолодьспорту України від 28.05. 2012 № 1/9-413)

  • Інструктивно-методичні рекомендації «Організація роботи в дошкільних навчальних закладах у літній період» (лист МОНмолодьспорту України від 28.05. 2012 № 1/9-413)



Інструктивно-методичні рекомендації «Про організацію освітньої роботи в дошкільних навчальних закладах у 2015/2016 навчальному році» (лист МОН України від 20.05.2015 р. № 1/9-249)

  • Інструктивно-методичні рекомендації «Про організацію освітньої роботи в дошкільних навчальних закладах у 2015/2016 навчальному році» (лист МОН України від 20.05.2015 р. № 1/9-249)



зміцнення матеріально-технічної бази,

  • зміцнення матеріально-технічної бази,

  • створення умов для різних видів активності дітей влітку,

  • оздоровча робота,

  • робота з педагогічними працівниками,

  • робота з батьками



Охорона життя, збереження та зміцнення здоров’я дошкільників, безпека життєдіяльності,

  • Охорона життя, збереження та зміцнення здоров’я дошкільників, безпека життєдіяльності,

  • удосконалення рухових навичок дітей,

  • формування екологічної компетентності дітей, виховання емоційно-доброзичливого ставлення до живої природи,

  • розвиток пізнавальних здібностей,

  • трудове виховання,

  • виховання інтересу до дослідно-експериментальної діяльності тощо



розробляється перед початком нового навчального року у контексті ключових завдань діяльності ДНЗ, а наприкінці року (не пізніше травня) коректується,

  • розробляється перед початком нового навчального року у контексті ключових завдань діяльності ДНЗ, а наприкінці року (не пізніше травня) коректується,

  • додатково заслуховується і затверджується на засіданні педагогічної ради,

  • погоджується з районним/міським управлінням освіти й територіальною санітарно-епідеміологічною службою



На початок оздоровчого періоду затверджується режим дня у всіх вікових групах. Усі види дитячої діяльності (гра, праця, художня та пізнавальна діяльність) організовуються на свіжому повітрі

  • На початок оздоровчого періоду затверджується режим дня у всіх вікових групах. Усі види дитячої діяльності (гра, праця, художня та пізнавальна діяльність) організовуються на свіжому повітрі

  • На час канікул (літніх, осінніх, зимових, весняних) укладається інший розклад занять

  • Скорочується час на організовану пізнавальну діяльність. У період канікул з дітьми проводиться фізкультурно-оздоровча і художньо-естетична робота



Вихователь здійснює перспективне та календарне планування

  • Вихователь здійснює перспективне та календарне планування

  • Календарному плануванню передують перспективне планування комплексів ранкової гімнастики та гімнастики після денного сну, загартувальних заходів із зазначенням назв процедур і норм загартування, форм взаємодії з батьками (назва заходу, тема, дата проведення)



максимально можливе перебування дітей на свіжому повітрі (тераси, веранди, ігрові й фізкультурні майданчики, парк, гай, берег водойми тощо);

  • максимально можливе перебування дітей на свіжому повітрі (тераси, веранди, ігрові й фізкультурні майданчики, парк, гай, берег водойми тощо);

  • відповідна віку тривалість денного сну;

  • збалансоване, збагачене вітамінами харчування;

  • оптимальна рухова активність;

  • дотримання протягом дня повітряного та водного режиму, вимог до одягу і взуття при перебуванні дітей у приміщеннях і на майданчиках.



різні види праці (у природі, самообслуговування, господарсько-побутова, ручна/художня);

  • різні види праці (у природі, самообслуговування, господарсько-побутова, ручна/художня);

  • досліди та спостереження на майданчику, вулиці, у куточку природи, лісі, полі, на луках тощо;

  • самостійна ігрова, художня, рухова, пізнавальна, комунікативна діяльність;

  • індивідуальна робота з окремими вихованцями чи підгрупами по 2-4 дитини за різними змістовими напрямками освітньої роботи;

  • читання, розповідання, інсценування творів художньої літератури, бесіди на морально-етичні, побутові, особистісні теми;

  • різноманітні розваги: показ вистав у ляльковому, настільному, інших видах театру; дитячі концерти; фізкультурні, музичні, літературні дозвілля тощо.



правила дорожнього руху,

  • правила дорожнього руху,

  • поведінка на вулицях, у транспорті, при зустрічах з незнайомими людьми,

  • безпечна поведінка під час відпочинку на сонці, воді, у лісі,

  • користування електричними і газовими приладами,

  • запобігання харчовим отруєнням і кишковим інфекціям та ін.



ранкова гімнастика і гігієнічна гімнастика після денного сну,

  • ранкова гімнастика і гігієнічна гімнастика після денного сну,

  • щоденні фізкультурні заняття,

  • музичні заняття,

  • рухливі ігри, спортивні вправи та ігри з елементами спорту,

  • прогулянки-походи (дитячий туризм),

  • екскурсії, цільові прогулянки за межі дошкільного закладу,

  • праця,

  • самостійна рухова діяльність,

  • фізкультурне дозвілля



органiзацiя фiзкультурних занять та iнших форм роботи iз фiзичного виховання дошкiльникiв на свiжому повiтрi;

  • органiзацiя фiзкультурних занять та iнших форм роботи iз фiзичного виховання дошкiльникiв на свiжому повiтрi;

  • проведення загартувальних процедур iз дотриманням санiтарно-гiгiєнiчних норм;

  • активiзацiя просвiтницької роботи з батьками щодо охорони здоров’я та безпеки життєдiяльностi дiтей у лiтнiй перiод



заняття фiзичними вправами на прогулянках,

  • заняття фiзичними вправами на прогулянках,

  • фiзкультурнi свята i розваги,

  • дитячий туризм,

  • рухливi iгри,

  • самостiйна рухова дiяльнiсть,

  • днi та тижнi здоров’я,

  • iндивiдуальна робота з фiзичного виховання



проведення для педагогів дошкільного закладу семінарів, консультацій з питань організації освітнього процесу в літній період;

  • проведення для педагогів дошкільного закладу семінарів, консультацій з питань організації освітнього процесу в літній період;

  • організувати тимчасовий творчий колектив педагогів ДНЗ з питань підготовки до роботи в літній оздоровчий період;

  • скласти картотеку ігор (рухливих, дидактичних, будівельно-конструкторських) для використання під час різних форм роботи з дітьми в літній період;

  • розробити маршрути пішохідних переходів, екскурсій, прогулянок за межі дошкільного навчального закладу;

  • розробити методичні рекомендації щодо здійснення фізкультурно-оздоровчої роботи влітку.



Мета: підвищення професійного рівня педагогів, розвиток усіх складових їх професійної компетентності (дидактичної, методичної, психологічної тощо), підготовка до нового навчального року

  • Мета: підвищення професійного рівня педагогів, розвиток усіх складових їх професійної компетентності (дидактичної, методичної, психологічної тощо), підготовка до нового навчального року



Мотивація педагогів до самоосвіти, створення відповідних умов

  • Мотивація педагогів до самоосвіти, створення відповідних умов

  • Ознайомлення з новими програмами

  • Створення та організація роботи ТТК з різною методичною метою (розробка планування, циклограм, оформлення каталогів)



адаптація до умов дошкільного закладу новоприбулих дітей;

  • адаптація до умов дошкільного закладу новоприбулих дітей;

  • підготовка до школи майбутніх першокласників;

  • загартування дітей влітку;

  • збереження здоров’я дітей у літній період (попередження харчових отруєнь, сонячних опіків та теплових ударів, безпечне поводження біля водойм тощо);

  • організація режиму дітей влітку;

  • значення фізкультури та спорту в розвитку дитини дошкільного віку.













КВНЗ “Харківська академія неперервної освіти”

  • КВНЗ “Харківська академія неперервної освіти”

  • Центр громадянського виховання

  • т. 731- 50 - 52

  • http://edu-post-diploma.kharkov.ua

  • nova_gromada@ukr.net

  • alla0102@ukr.net




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка