Положення про дошкільний навчальний заклад (п. 25)
Лист МОН України від 16.08.2010 № 1/9-563 «Фізичний розвиток дітей в умовах дошкільного навчального закладу»
Інструктивно-методичнi рекомендацiї «Про органiзацiю фiзкультурно-оздоровчої роботи в дошкiльних навчальних закладах у лiтнiй перiод» (лист МОНмолодьспорту України від 28.05. 2012 № 1/9-413)
Інструктивно-методичнi рекомендацiї «Про органiзацiю фiзкультурно-оздоровчої роботи в дошкiльних навчальних закладах у лiтнiй перiод» (лист МОНмолодьспорту України від 28.05. 2012 № 1/9-413)
Інструктивно-методичні рекомендації «Організація роботи в дошкільних навчальних закладах у літній період» (лист МОНмолодьспорту України від 28.05. 2012 № 1/9-413)
Інструктивно-методичні рекомендації «Про організацію освітньої роботи в дошкільних навчальних закладах у 2015/2016 навчальному році» (лист МОН України від 20.05.2015 р. № 1/9-249)
Інструктивно-методичні рекомендації «Про організацію освітньої роботи в дошкільних навчальних закладах у 2015/2016 навчальному році» (лист МОН України від 20.05.2015 р. № 1/9-249)
зміцнення матеріально-технічної бази,
зміцнення матеріально-технічної бази,
створення умов для різних видів активності дітей влітку,
Охорона життя, збереження та зміцнення здоров’я дошкільників, безпека життєдіяльності,
Охорона життя, збереження та зміцнення здоров’я дошкільників, безпека життєдіяльності,
удосконалення рухових навичок дітей,
формування екологічної компетентності дітей, виховання емоційно-доброзичливого ставлення до живої природи,
розвиток пізнавальних здібностей,
трудове виховання,
виховання інтересу до дослідно-експериментальної діяльності тощо
розробляється перед початком нового навчального року у контексті ключових завдань діяльності ДНЗ, а наприкінці року (не пізніше травня) коректується,
розробляється перед початком нового навчального року у контексті ключових завдань діяльності ДНЗ, а наприкінці року (не пізніше травня) коректується,
додатково заслуховується і затверджується на засіданні педагогічної ради,
погоджується з районним/міським управлінням освіти й територіальною санітарно-епідеміологічною службою
На початок оздоровчого періоду затверджується режим дня у всіх вікових групах. Усі види дитячої діяльності (гра, праця, художня та пізнавальна діяльність) організовуються на свіжому повітрі
На початок оздоровчого періоду затверджується режим дня у всіх вікових групах. Усі види дитячої діяльності (гра, праця, художня та пізнавальна діяльність) організовуються на свіжому повітрі
На час канікул (літніх, осінніх, зимових, весняних) укладається інший розклад занять
Скорочується час на організовану пізнавальну діяльність. У період канікул з дітьми проводиться фізкультурно-оздоровча і художньо-естетична робота
Вихователь здійснює перспективне та календарне планування
Вихователь здійснює перспективне та календарне планування
Календарному плануванню передують перспективне планування комплексів ранкової гімнастики та гімнастики після денного сну, загартувальних заходів із зазначенням назв процедур і норм загартування, форм взаємодії з батьками (назва заходу, тема, дата проведення)
максимально можливе перебування дітей на свіжому повітрі (тераси, веранди, ігрові й фізкультурні майданчики, парк, гай, берег водойми тощо);
максимально можливе перебування дітей на свіжому повітрі (тераси, веранди, ігрові й фізкультурні майданчики, парк, гай, берег водойми тощо);
розробити методичні рекомендації щодо здійснення фізкультурно-оздоровчої роботи влітку.
Мета: підвищення професійного рівня педагогів, розвиток усіх складових їх професійної компетентності (дидактичної, методичної, психологічної тощо), підготовка до нового навчального року
Мета: підвищення професійного рівня педагогів, розвиток усіх складових їх професійної компетентності (дидактичної, методичної, психологічної тощо), підготовка до нового навчального року