Закон України «Про дошкільну освіту»



Дата конвертації01.06.2016
Розмір445 b.



Закон України «Про дошкільну освіту» (2001 р.);

  • Закон України «Про дошкільну освіту» (2001 р.);

  • Положення про ДНЗ (2003 р.);

  • Положення про НВК «ДНЗ-ЗНЗ», «ЗНЗ-ДНЗ» (2003);

  • Положення про центр розвитку дитини (2009 р.);

  • Примірний статут ДНЗ (2003);

  • Типове положення про атестацію педагогічних працівників (2010 р.);

  • Примірне положення про батьківські комітети (раду) ДНЗ (2011 р.);



Інструктивно-методичні рекомендації «Про забезпечення взаємодії в освітній роботі з дітьми старшого дошкільного і молодшого шкільного віку» (2011 р.);

  • Інструктивно-методичні рекомендації «Про забезпечення взаємодії в освітній роботі з дітьми старшого дошкільного і молодшого шкільного віку» (2011 р.);

  • Інструктивно-методичні рекомендації «Організація роботи в ДНЗ у літній період» (2012 р.);

  • Інструктивно-методичний лист «Про розроблення програм для дошкільної освіти» (2013 р.);

  • Примірна інструкція з діловодства у ДНЗ

  • (2012 р.)



Відповідно до Закону України "Про дошкільну освіту" колегіальним постійно діючим органом управління дошкільним навчальним закладом є педагогічна рада, яка створюється в усіх дошкільних закладах незалежно від підпорядкування, типів і форми власності за наявності не менше трьох педагогічних працівників.

  • Відповідно до Закону України "Про дошкільну освіту" колегіальним постійно діючим органом управління дошкільним навчальним закладом є педагогічна рада, яка створюється в усіх дошкільних закладах незалежно від підпорядкування, типів і форми власності за наявності не менше трьох педагогічних працівників.



завідувач, вихователі-методисти, вихова-телі, вчителі-дефектологи, вчителі-логопеди, практичні психологи, соціальні педагоги, інструктори з фізкультури, інструктори слухового кабінету, музичні керівники, керівники гуртків, медичні працівники, інші спеціалісти;

  • завідувач, вихователі-методисти, вихова-телі, вчителі-дефектологи, вчителі-логопеди, практичні психологи, соціальні педагоги, інструктори з фізкультури, інструктори слухового кабінету, музичні керівники, керівники гуртків, медичні працівники, інші спеціалісти;

  • голови батьківських комітетів, фізичні особи, які надають освітні послуги у сфері дошкільної освіти за наявності ліцензії;

  • представники громадських організацій, педагогічні працівники ЗНЗ, батьки.



Педагогічна рада є поліфункціональною, їй притаманні такі функції

  • Педагогічна рада є поліфункціональною, їй притаманні такі функції

  • (за Г.Селевко):

  • управлінська;

  • методична;

  • виховна;

  • соціально-педагогічна.



законодавчий;

  • законодавчий;

  • дорадчий;

  • діагностичний;

  • планово-прогностичний;

  • експертно-контрольний;

  • коригувальний.



інформаційний;

  • інформаційний;

  • узагальнювально-аналітичний;

  • розвивальний;

  • навчальний;

  • активізувальний.



індивідуально-формувальний;

  • індивідуально-формувальний;

  • колективно-утворювальний;

  • мотиваційно-цільовий;

  • світоглядний;

  • організаційно-виховний.



комунікативний;

  • комунікативний;

  • координаційно-інтегрувальний;

  • захисний.



оцінює результативність реалізації Державної програми та хід якісного виконання програм розвитку, виховання і навчання дітей;

  • оцінює результативність реалізації Державної програми та хід якісного виконання програм розвитку, виховання і навчання дітей;

  • розглядає питання удосконалення організації навчально-виховного процесу у ДНЗ;

  • визначає план роботи ДНЗ та педагогічне навантаження педагогічних працівників;

  • затверджує заходи щодо зміцнення здоров'я дітей;

  • обговорює питання підвищення кваліфікації педагогів, розвитку їхньої творчої ініціативи, впровадження у навчально-виховний процес досягнень науки і ППД;



аналізує проведення експериментальної та інноваційної діяльності у ДНЗ;

  • аналізує проведення експериментальної та інноваційної діяльності у ДНЗ;

  • визначає шляхи співпраці ДНЗ з сім'єю;

  • розглядає питання морального та матеріального заохочення працівників ДНЗ;

  • заслуховує звіти педагогічних працівників, які проходять атестацію;

  • затверджує план підвищення педагогічної (фахової) майстерності педагогічних працівників;

  • розглядає інші питання, визначені Положенням про дошкільний навчальний заклад.



одноманітність тематики;

  • одноманітність тематики;

  • відсутність належної підготовки засідань;

  • поверховість обговорення визначених питань;

  • неконкретність рішень;

  • відсутність контролю за їх виконанням;

  • низька результативність роботи.



за терміном: планові та позапланові;

  • за терміном: планові та позапланові;

  • за цільовим спрямуванням:

    • науково-педагогічні,
    • психолого-педагогічні,
    • тематичні,
    • проблемні,
    • підсумкові,
    • настановні,
    • комбіновані;
  • за складом учасників: сталі, розширені, об'єднані, малі;

  • за формою організації: традиційні, нетрадиційні, модифіковані.



системний підхід до управління ДНЗ як складною динамічною соціально-педагогічною системою та керівництво роботою педагогічної ради як колегіального органу управління:

  • системний підхід до управління ДНЗ як складною динамічною соціально-педагогічною системою та керівництво роботою педагогічної ради як колегіального органу управління:

    • діагностування системи;
    • планування;
    • організаційного забезпечення розроблених планів, програм, прийнятих рішень;
    • координації;
    • контролю;
    • аналізу;
    • коригування;
    • визначення перспектив подальшого розвитку системи.


демократизації і гуманізації;

  • демократизації і гуманізації;

  • плановості;

  • науковості;

  • єдності теорії і практики;

  • перспективності;

  • наступності;

  • комплексності;

  • колегіальності;

  • оперативності й діловитості;

  • конкретності.



локально-модульна модель;

  • локально-модульна модель;

  • середньоперспективна модель;

  • стратегічна, довгострокова модель.



теоретичний;

  • теоретичний;

  • організаційний;

  • моніторинговий;

  • практичний;

  • аналітико-регулювальний.













Уніфіковану форму протоколу розроблено згідно з вимогами Національного стандарту України «Державна уніфікована система документації. Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлювання документів» (ДСТУ 4163-2003), затвердженим наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 07.04.2003 № 55 (із змінами).

  • Уніфіковану форму протоколу розроблено згідно з вимогами Національного стандарту України «Державна уніфікована система документації. Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлювання документів» (ДСТУ 4163-2003), затвердженим наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 07.04.2003 № 55 (із змінами).

  • Примірна інструкція з діловодства у ДНЗ

  • (МОНМС України від 01.10.2012 р.)



За оформлення та зберігання Книги протоколів засідань педагогічної ради відповідає завідувач ДНЗ (зберігається 10 років);

  • За оформлення та зберігання Книги протоколів засідань педагогічної ради відповідає завідувач ДНЗ (зберігається 10 років);

  • За матеріали засідань педагогічної ради відповідає вихователь-методист ДНЗ;

  • Вимоги щодо ведення протоколів засідань педагогічної ради у розділі ІІ «Документація управлінської діяльності» Примірної інструкції з діловодства у ДНЗ (п.2.43 – п. 2.53).



зміст пунктів рішення повинен повністю висвітлювати суть питання, що розглядається;

  • зміст пунктів рішення повинен повністю висвітлювати суть питання, що розглядається;

  • кількість рішень, які мають ухвалюватися на засіданні педради, залежить від кількості питань, зазначених у порядку денному;

  • поділяють на пункти і підпункти рішення, що містять кілька питань;

  • нумерація кожного пункту, підпункту рішення відбувається відповідно до порядкового номера питання порядку денного;

  • кожен пункт, підпункт рішення записують з абзацу;



зі всіх запропонованих під час обговорення пунктів рішення треба визначити більш доцільні, виконання яких під силу тим, кому вони адресовані (до 5-6 п.);

  • зі всіх запропонованих під час обговорення пунктів рішення треба визначити більш доцільні, виконання яких під силу тим, кому вони адресовані (до 5-6 п.);

  • терміни виконання рішень педагогічної ради зазвичай від 1,5 до 3 місяців, а іноді й до року;

  • якщо аналізують роботу закладу з певного напряму, то у першому пункті записують «Доповідь завідувача взяти до уваги»;

  • коли підсумовують діяльність ДНЗ за рік, півріччя, або якщо аналізують роботу закладу з певної теми, то у першому пункті записують «Роботу дошкільного навчального закладу за … вважати задовільною (незадовільною)»;



формулювання рішення доцільно починати з дієслова, але уникати таких слів та фраз, як «поліпшити», «удосконалити», «спонукати до активної діяльності з …», «домогтися кращих результатів», «активізувати діяльність роботи

  • формулювання рішення доцільно починати з дієслова, але уникати таких слів та фраз, як «поліпшити», «удосконалити», «спонукати до активної діяльності з …», «домогтися кращих результатів», «активізувати діяльність роботи

  • з …» тощо;

  • складники рішення порядку денного мають бути конкретними, лаконічними, розпорядчого характеру і відповідати на такі запитання:

  • кому, що зробити і в який термін.



Роботу навчального закладу з питання … вважати…

  • Роботу навчального закладу з питання … вважати…

  • Затвердити та впроваджувати у навчально-виховну роботу методичні рекомендації з теми…

  • Затвердити і впроваджувати програму (комплекс заходів)…

  • Опрацювати матеріали статті … (автор, назва, джерела).

  • Організувати огляд-конкурс (виставку дитячих робіт) … за темою…

  • Придбати дидактичні посібники (обладнання) …



Забезпечити методичний кабінет…

  • Забезпечити методичний кабінет…

  • Підготувати картотеку…

  • Систематизувати матеріали…

  • Створити інформаційний банк інноваційних технологій…

  • Скласти план самоосвіти з питань…

  • Розробити критерії визначення…

  • Розробити модель роботи дошкільного навчального закладу з…

  • Розробити, провести експертне оцінювання…

  • Звернутися з клопотанням…

  • Вивчити методику…



Організувати обговорення основних напрямів розвитку…

  • Організувати обговорення основних напрямів розвитку…

  • Затвердити програму науково-педагогічного дослідження з…

  • Приступити до реалізації інноваційного проекту (програми)…

  • Підготувати і провести семінар-практикум (консультацію, КВК тощо)…

  • Розробити систему цільових прогулянок, план проведення … тощо.

  • Вивчити (інтереси, потреби або якесь питання)…

  • Започаткувати проведення…



Рекомендувати…

  • Рекомендувати…

  • Практикувати проведення (заходи з дітьми або педагогами)…

  • Виготовити дидактичні ігри (нетрадиційні спортивне обладнання) для…

  • Організувати перегляд відеофільму…

  • Організувати колективний перегляд (взаємовідвідування) з питання…

  • Організувати роботу творчої (проблемної) групи з проблеми…

  • Розробити заходи щодо створення умов для…

  • Вивчити та узагальнити досвід … з питання…



Ознайомитися з досвідом роботи дошкільного навчального закладу №___ … (тема).

  • Ознайомитися з досвідом роботи дошкільного навчального закладу №___ … (тема).

  • Запросити для проведення тренінгу (консультації, лекції тощо – вказати назву) … (прізвище та посада запрошеного).

  • Оформити збірник…

  • Оформити інформаційний стенд…

  •  






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка