Закон україни «про охорону дитинства» від 26 квітня 2001 року №2402-111 національна доктрина розвитку освіти затверджено Указом Президента України від 17 квітня 2002 року №347/2002



Дата конвертації02.06.2016
Розмір445 b.



Виступ на засіданні Вченої ради ІППО

  • Виступ на засіданні Вченої ради ІППО

  • Ю.В.Черпака,

  • методиста НМЦ

  • здоров’я, фізичної та естетичної культури







Спадковість – 20%

  • Спадковість – 20%

  • Навколишнє середовище – 25 %

  • Діяльність лікарів і медпрепаратів –

  • 8%

  • Діяльність системи охорони здоров’я – 10%

  • Спосіб та умови життя – 50-55%







ЗАКОН УКРАЇНИ

  • ЗАКОН УКРАЇНИ

  • «ПРО ОХОРОНУ ДИТИНСТВА»

  • від 26 квітня 2001 року № 2402-111

  • НАЦІОНАЛЬНА ДОКТРИНА

  • РОЗВИТКУ ОСВІТИ

  • Затверджено Указом Президента України

  • від 17 квітня 2002 року № 347/2002





Особливого значення МОН України надає підвищенню рівня інформованості дітей і молоді, формуванню мотивації до здорового способу життя і безпечної поведінки шляхом уведення нових навчальних програм і методик

  • Особливого значення МОН України надає підвищенню рівня інформованості дітей і молоді, формуванню мотивації до здорового способу життя і безпечної поведінки шляхом уведення нових навчальних програм і методик

  • з фізичної культури. З 2002 р. передбачено та проводиться в 1-4 класах по три уроки на тиждень, а в 5-9 класах за новою програмою 2009 р. рекомендовано також проводити по три уроки фізичної культури.



У попередні роки з метою формування навичок здорового способу життя та на виконання протокольного рішення засідання Національної координаційної ради боротьби з наркоманією при Кабінеті Міністрів України та подальшого розвитку міжнародного проекту “Європейська мережа шкіл сприяння здоров'ю” МОН України спільно з МОЗ України, у 2002/2003 навчальному році було проведено Всеукраїнський конкурс-захист сучасної моделі навчального закладу — Школи сприяння здоров'ю. Зараз в Україні, за оцінками Міністерства освіти і науки, нараховується близько 2,5 тис. шкіл, які до пріоритетів навчання та виховання включили питання формування здорового способу життя учнів.

  • У попередні роки з метою формування навичок здорового способу життя та на виконання протокольного рішення засідання Національної координаційної ради боротьби з наркоманією при Кабінеті Міністрів України та подальшого розвитку міжнародного проекту “Європейська мережа шкіл сприяння здоров'ю” МОН України спільно з МОЗ України, у 2002/2003 навчальному році було проведено Всеукраїнський конкурс-захист сучасної моделі навчального закладу — Школи сприяння здоров'ю. Зараз в Україні, за оцінками Міністерства освіти і науки, нараховується близько 2,5 тис. шкіл, які до пріоритетів навчання та виховання включили питання формування здорового способу життя учнів.





Кожна із вказаних шкіл працює за певною темою, яка є актуальною в питанні формування здорового способу життя. Наприклад:

  • Кожна із вказаних шкіл працює за певною темою, яка є актуальною в питанні формування здорового способу життя. Наприклад:

  • Виховання і розвиток потреби здорового способу життя, збереження психічного здоров’я учнів як найвищої соціальної цінності.

  • Реалізація проекту «Здорова дитина – здорова нація».

  • Формування особистості, зорієнтованої на здоровий спосіб життя.

  • Створення системи фізкультурно-оздоровчої роботи у ЗНЗ. Загартовуючі заходи.

  • Дитячий туризм. Збереження і зміцнення здоров’я учнів у навчально-виховному процесі.



Актуальність теми обумовлює:

  • Актуальність теми обумовлює:

  • необхідність вивчення основних чинників, які мають вплив на здоровий спосіб життя учнів;

  • провідну роль школи у створенні умов, необхідних

  • для захисту дітьми власного здоров’я;

  • застосовування засобів і методів фізичного виховання, що мають наукове обгрунтування їх оздоровчої цінності;

  • дотримання вчителем фізичної культури теоретико-

  • методичних основ предмета;

  • безперервний пошук шляхів удосконалення рівня

  • методичної та практичної підготовки слухачів курсів

  • підвищення кваліфікації ІППО.



Сучасне розуміння проблеми здорового способу життя в Україні полягає в подальшому розвитку національних традицій та їх взаємозумовленості

  • Сучасне розуміння проблеми здорового способу життя в Україні полягає в подальшому розвитку національних традицій та їх взаємозумовленості

  • з гуманістичними й демократичними досягненнями світового співтовариства.




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка