Закон України "Про освіту" Закон України "



Дата конвертації08.06.2016
Розмір445 b.





Закон України “Про освіту”

  • Закон України “Про освіту”

  • Закон України “Про загальну середню освіту”

  • Положення про загальноосвітній навчально-виховний заклад

  • Державні програми в галузі освіти та інші нормативні документи з питань організації навчально-виховного процесу.





сприяти розвитку та дидактичному забезпеченню навчального процесу;



ознайомлення педагогічних працівників із сучасними досягненнями психолого-педагогічних наук, інноваційними технологіями навчання і виховання, створення умов для використання набутих знань у професійній діяльності;

  • ознайомлення педагогічних працівників із сучасними досягненнями психолого-педагогічних наук, інноваційними технологіями навчання і виховання, створення умов для використання набутих знань у професійній діяльності;

  • - психолого-педагогічний супровід навчально-виховного процесу;

  • - виявлення, вивчення та впровадження у практику перспективного педагогічного досвіду;

  • проведення групових та масових форм методичної роботи з педагогічними працівниками;

  • взаємовідвідування навчальних занять та позакласних заходів з метою обміну досвідом роботи та удосконалення навчально-виховного процесу;

  • - проведення спільних методичних заходів для забезпечення наступності між окремими освітніми ланками та етапами навчання;

  • - організація та проведення наставництва як форми методичної роботи;







педрада

  • педрада





Проблема: “ Вдосконалення професійної майстерності вчителя шляхом впровадження інноваційних технологій та диференціації навчання в системі особистісно-орієнтованого навчання”

  • Проблема: “ Вдосконалення професійної майстерності вчителя шляхом впровадження інноваційних технологій та диференціації навчання в системі особистісно-орієнтованого навчання”

  • Керівник: Потапчук Г.В.



Проблема: Особистісно-орієнтоване навчання і виховання. Творчий розвиток учнів”. Керівник Малофій Н.А.

  • Проблема: Особистісно-орієнтоване навчання і виховання. Творчий розвиток учнів”. Керівник Малофій Н.А.



Проблема: “Удосконалення методики викладання для активізації процесу навчання, формування глибоких і міцних знань”. Керівник: Полухіна О.Л.

  • Проблема: “Удосконалення методики викладання для активізації процесу навчання, формування глибоких і міцних знань”. Керівник: Полухіна О.Л.



Проблема: Удосконалення уроку шляхом використання новітніх технологій особистісно зорієнтованого навчання та виховання”. Керівник: Матієнко Л.П.

  • Проблема: Удосконалення уроку шляхом використання новітніх технологій особистісно зорієнтованого навчання та виховання”. Керівник: Матієнко Л.П.





“Наступність навчання: нові можливості в умовах профільної освіти”

  • “Наступність навчання: нові можливості в умовах профільної освіти”

  • “Про законодавчо-правові аспекти інклюзивної освіти”

  • Творче впровадження ідей Сухомлинського з удосконалення розумового виховання учнів”

  • Сучасний урок – спільна творчість учителів і учнів”





“Конфлікт як психологічний феномен”

  • “Конфлікт як психологічний феномен”

  • “Насильство – гостре соціальне явище”

  • “Особливості роботи з обдарованими учнями”

  • “Виховання креативності, нові методи і новий зміст. Практичне заняття “Комфортність навчання”



“Вдосконалення аналізу художнього тексту на уроках літератури”, керівник Давимока О.В.

  • “Вдосконалення аналізу художнього тексту на уроках літератури”, керівник Давимока О.В.

  • “Формування графічних навичок письма”, керівник Грицик Н.Г.




















База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка