Закон України «Про оздоровлення та відпочинок дітей»



Дата конвертації27.12.2016
Розмір445 b.



Нормативно-правові документи щодо організації відпочинку та оздоровлення дітей

  • Закон України «Про оздоровлення та відпочинок дітей» від 04.09.2008 №375-VІ

  • Закон України “Про внесення змін до Закону України «Про оздоровлення та відпочинок дітей» від 21.05.2009 № 1401-VI

  • Закон України «Про охорону дитинства» від 26.04.2001 №1402-ІІІ (ст. 5, ст.6).

  • Закон України “Про забезпечення санітарно- епідеміологічного благополуччя населення” від 24.02.1994 №4004-ХІІ

  • Закон України «Про охорону праці», 1992 рік (ст. 15).

  • Закон України «Про пожежну безпеку» 1994 рік (ст. 5, ст. 8).

  • Постанова Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 року № 1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах»

  • Постанова Кабінету Міністрів України від 28.04.2009 року № 422 «Про затвердження Типового положення про дитячий заклад оздоровлення та відпочинку»

  • Наказ Мінсім’ямолодьспорту від 16.04.2009 №1254 «Про затвердження Типових штатних нормативів дитячих закладів оздоровлення та відпочинку»

  • Наказ Міністерства охорони здоров’я України, Міністерства освіти і науки України від 01.06.2005 року № 242/329 «Про затвердження Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах»

  • Лист Міністерства освіти і науки від 27.04.2010 №289 “Щодо організації екскурсійних поїздок”

  • Постанова Головного державного санітарного лікаря на залізничному транспорті України від 12.04.2010 №150-ЦСАН «Про гігієнічні вимоги до умов перевезення залізничним транспортом організованих дитячих колективів”



Нормативно-правові документи щодо організації відпочинку та оздоровлення дітей

  • Наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 19.04.2011 №350  "Про організацію літнього оздоровлення та відпочинку дітей у 2011 році"

  • Постанова головного державного санітарного лікаря Черкаської області від 19.04.2011 №2  "Про заходи щодо належного санітарно- протиепідемічного благополуччя дітей у закладах оздоровлення та відпочинку»

  • Рішення Черкаської обласної ради від 26.06.2009 №27-6/V «Про обласну програму оздоровлення та відпочинку дітей і учнівської молоді на 2009-2015 роки»

  • Рішення Шполянської районної ради від 18.02.2011 №5-13/VІ “Про районну програму оздоровлення та відпочинку дітей та учнівської молоді на 2011-2015 роки”

  • Лист відділу освіти Шполянської райдержадміністрації від 25.05.2010 №143/01-28 “Примірний перелік ділової документації дитячого закладу оздоровлення та відпочинку”



Примірний перелік ділової документації дитячого закладу відпочинку з денним перебуванням

  • Наказ навчального закладу про організацію роботи дитячого закладу відпочинку

  • Статут (Положення) дитячого закладу відпочинку.

  • Санітарний паспорт.

  • Акт приймання дитячого закладу відпочинку.

  • Посадові інструкції (обов'язки).

  • Інструкції з охорони життя і здоров'я дітей.

  • Інструкції з охорони праці і техніки безпеки співробітників дитячого закладу відпочинку.

  • Книга наказів (пронумерована, прошнурована, скріплена печаткою).

  • Кадровий склад працівників (списки співробітників).

  • Табель робочого часу.



Примірний перелік ділової документації дитячого закладу відпочинку з денним перебуванням

  • Документація із дотримання заходів протипожежної безпеки та на випадок стихійного лиха (інструкція, план евакуації, накази).

  • Схема оповіщення на випадок надзвичайної ситуації.

  • Журнал реєстрації дітей (П.І.П. дитини, відомості про батьків, домашня адреса).

  • Заяви батьків дітей, які перебувають в дитячому закладі відпочинку.

  • Журнал відвідування дітей.

  • Затверджений режим дня дитячого закладу відпочинку.

  • Візитаційна книга (пронумерована, прошнурована, скріплена печаткою).

  • Книга телефонограм (із записом тексту, числа і часу одержання, від кого отримана персонально, П.І.Б., посада, доведення до відома виконавців, ознайомлений, виконано).

  • Педагогічна документація (плани, розклади роботи, графіки).

  • Медична документація.

  • Документація з організації харчування (перспективне меню, бракеражний журнал, графік видачі їжі тощо).



Рекомендації відділу освіти та Шполянської районної санітарно-епідеміологічної станції “Про організацію роботи літніх оздоровчих закладів”

  • Провести поточний ремонт в приміщеннях шкіл, виділених для перебування дітей, а також в їдальнях.

  • Забезпечити табори твердим та м'яким інвентарем, питними бачками з гігієнічними фонтанчиками.

  • Забезпечити умови для дотримання особистої гігієни дітей.

  • Забезпечити харчоблоки достатньою кількістю холодильного та технологічного обладнання, кухонного та столового посуду.

  • Забезпечити в оздоровчих закладах наявність резервних джерел гарячого водопостачання та наявності резервуарів для запасу питної води.



Рекомендації відділу освіти та Шполянської районної санітарно-епідеміологічної станції “Про організацію роботи літніх оздоровчих закладів”

  • Погодити дислокацію постачальників та маршрутні графіки доставки продуктів харчування.

  • Погодити перспективні меню та технологічні карти в Шполянській райСЕС.

  • Залучити медичних працівників ФАПів, амбулаторій до роботи в оздоровчих закладах сільської місцевості.

  • Медпрацівникам проводити бесіди з працівниками таборів та дітьми з метою профілактики травматизму, інфекційних, у тому числі паразитарних захворювань.

  • Зобов'язати керівників оздоровчих закладів забезпечити вживання йодованої солі та проведення обов'язкової «С» - вітамінізації страв.



Рекомендації відділу освіти та Шполянської районної санітарно-епідеміологічної станції “Про організацію роботи літніх оздоровчих закладів”

  • Забезпечити проходження працівниками дитячих оздоровчих закладів профілактичних медичних обстежень (обстеження на туберкульоз, на кишкове бактеріоносійство, на яйцеглист, огляд дерматовенерологом з лабораторним обстеженням, огляд терапевтом, отолярингологом, стоматологом, мазки із горла та носа на наявність патогенного стафілококу, профілактичні щеплення проти дифтерії) .

  • Прийом дітей в літні оздоровчі заклади проводити на підставі медичних довідок про стан здоров'я, огляди на педикульоз та коросту, проф.щеплень, довідки про епід.оточення.

  • Відкриття літніх оздоровчих закладів проводити з відома райСЕС, письмовий дозвіл отримувати в райСЕС за 5 днів до початку функціонування.



Заходи щодо організації літнього оздоровлення та відпочинку дітей і підлітків у 2011 році

  • Забезпечити створення належних умов функціонування дитячих закладів відпочинку з денним перебуванням у відповідності до вимог Закону України « Про оздоровлення та відпочинок дітей» ( підтвердженням готовності закладу відпочинку до початку роботи є Акт приймання готовності закладу за формою №318/0, наказ МОЗ України від 11.07.2000р. №160)



Заходи щодо організації літнього оздоровлення та відпочинку дітей і підлітків у 2011 році

  • Вжити заходів щодо залучення додаткових коштів із числа суб'єктів підприємницької діяльності, громадських організацій для фінансування літнього відпочинку дітей, перш за все дітей-інвалідів, дітей-сиріт та позбавлених батьківського піклування та дітей інших пільгових категорій

  • Здійснити чітке планування організації відпочинку дітей у дошкільних, позашкільних закладах та дитячих закладах відпочинку з денним перебуванням.



Заходи щодо організації літнього оздоровлення та відпочинку дітей і підлітків у 2011 році

  • 3абезпечити максимальне охоплення дітей і підлітків різними формами відпочинку й оздоровлення

  • Активізувати роботу педагогічних колективів загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів щодо організації змістовного дозвілля дітей під час канікул. У кожному навчальному закладі розробити плани роботи на літні канікули та забезпечити їх виконання

  • Включити до планів роботи навчальних закладів заходи з еколого-натуралістичного, туристсько-краєзнавчого, науково-технічного, художньо-естетичного та фізкультурно-спортивного напрямів позашкільної освіти, відвідування дітьми виставок, театрів, музеїв, а також туристичних подорожей по регіонах України для ознайомлення з визначними пам'ятками вітчизняної історії.



Заходи щодо організації літнього оздоровлення та відпочинку дітей і підлітків у 2011 році

  • Забезпечити виконання заходів щодо формування у дітей і підлітків навичок здорового способу життя через залучення дітей до регулярних занять фізичною культурою і спортом, раціонально використовувати для цього матеріально-технічну базу, ігрові і спортивні майданчики.

  • На весь період літніх канікул взяти під контроль учнів, які стоять на обліку в органах внутрішніх справ, виховуються у неблагополучних сім'ях, поєднувати їх відпочинок із суспільно корисною працею.

  • Посилити відповідальність працівників дитячих закладів відпочинку, дошкільних навчальних закладів за охорону життя і здоров'я дітей, приділяти особливу увагу профілактиці дитячого травматизму, запобіганню нещасним випадкам під час відпочинку дітей.







Вимоги до організації харчування

  • Відпрацювання режиму і графіку харчування

  • Визначення постачальників

  • Приймання продуктів харчування

  • Складання меню-розкладу

  • Виготовлення страв

  • Контроль за харчуванням

  • Інформування батьків про організацію харчування

  • Меню підписує директор дитячого закладу відпочинку ( не директор ЗНЗ)

  • Збільшити вартість харчування на 10% для збагачення раціону харчування



Важливо знати

  • Відпочинок – це комплекс спеціальних заходів соціального, виховного, медичного, гігієнічного, спортивного характеру, що забезпечують протягом відпочинкової зміни організацію дозвілля дітей, відновлення фізичних і психічних функцій дитячого організму, сприяють розвитку духовності та соціальної активності дітей та здійснюються в дитячому закладі оздоровлення та відпочинку

  • Оздоровлення – це комплекс спеціальних заходів соціального, виховного, медичного, гігієнічного, спортивного характеру, спрямованих на поліпшення та зміцнення фізичного і психологічного стану здоров`я дітей, що здійснюється в дитячому закладі оздоровлення та відпочинку протягом оздоровчої зміни.

  • Заклади відпочинку: табір з денним перебуванням, дитячий заклад праці та відпочинку, наметове містечко.

  • Заклади оздоровлення: дитячий заклад санаторного типу, дитячий центр, позаміський дитячий заклад оздоровлення та відпочинку.



Важливо знати

  • Діти, які потребують особливих умов для оздоровлення – це діти, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, - діти-сироти, діти, позбавлені батьківського піклування, бездоглядні та безпритульні діти, діти-інваліди; діти, потерпілі від наслідків Чорнобильської катастрофи, діти, які постраждали внаслідок стихійного лиха, техногенних аварій, катастроф; діти з багатодітних і малозабезпечених сімей; діти, батьки яких загинули від нещасних випадків на виробництві або під час виконання службових обов'язків; діти, які перебувають на диспансерному обліку; талановиті та обдаровані діти - переможці міжнародних, всеукраїнських, обласних, міських, районних олімпіад, конкурсів, фестивалів, змагань, спартакіад, відмінники навчання, лідери дитячих громадських організацій; дитячі творчі колективи та спортивні команди, а також діти працівників агропромислового комплексу та соціальної сфери села.

  • Їх оздоровлення здійснюється за рахунок коштів державного та місцевих бюджетів, коштів підприємств, установ та організацій, професійних спілок і фондів, добровільних внесків юридичних та фізичних осіб, інших джерел.



Нагадування

  • Тривалість відпочинкової зміни не менше 14 днів (послуги з відпочинку), оздоровчої зміни не менше 21 дня ( послуги з оздоровлення та відпочинку).

  • Перебування дітей у дитячому закладі відпочинку з денним перебуванням не менше 6 год.

  • Категорично забороняється робити ремонтні роботи під час оздоровлення дітей



Нагадування

  • Тривалість відпочинкової зміни влітку 2011 року 18 днів (з 30.05. по 20.06).

  • В районі працюватимуть дитячі заклади відпочинку:пришкільні табори, табори праці та відпочинку з денним перебуванням.



  • Копії актів на дозвіл відкриття закладу

  • Режим роботи

  • План роботи

  • Копію наказу про функціонування дитячого закладу відпочинку

  • Списки дітей по загонах (включаючи пільговий контингент)

  • Окремо список дітей пільгового контингенту

  • (згідно поданої інформації)

  • Перспективне меню

  • Дані за постачальника продуктів

  • Терміни відпочинкової зміни

  • до 25.05.2011 надати у відділ освіти



  • Адреса офіційного веб- сайту відділу освіти Шполянської районної державної адміністрації в Інтернет- мережі




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка