Закон України "Про загальну середню освіту". Національна доктрина розвитку освіти України, затверджена Указом Президента України



Дата конвертації02.06.2016
Розмір445 b.



Закон України “Про загальну середню освіту”.

  • Закон України “Про загальну середню освіту”.

  • Національна доктрина розвитку освіти України, затверджена Указом Президента України від 17.04.2002р.

  • Концепція загальної середньої освіти (12-річна школа), затверджена Постановою Колегії МОН України та Президією АПН України 22.11.2001 р.

  • Концепція профільного навчання в старшій школі, затверджена рішенням колегії МОН України 25.09.2003р.

  • Галузева програма впровадження профільного навчання на 2008-2010 рік



  • встановлення співвідношення між соціальними вимогами до професійної діяльності педагога в умовах профілізації навчання та рівнем його підготовки до виконання професійних функцій в умовах модернізації освіти.



Діагностика професійної підготовленості вчителів до роботи у профільних класах;

  • Діагностика професійної підготовленості вчителів до роботи у профільних класах;

  • Коригування планів підвищення кваліфі- кації педагогічних працівників у контексті організації профільного навчання;

  • Організація роботи постійно діючого семінару для практичних психологів;

  • Налагодження співпраці з місцевими центрами зайнятості;



Забезпечення системного підвищення кваліфікації педагогічних працівників з питань вивчення профільних предметів; викладання курсів за вибором, факультативів;

  • Забезпечення системного підвищення кваліфікації педагогічних працівників з питань вивчення профільних предметів; викладання курсів за вибором, факультативів;

  • Забезпечення організації дистанційного навчання педагогічних працівників, які працюють у профільних класах.



Профілізація навчання передбачає підвищені вимоги до професійної підготовки вчителя, його педагогічної компетентності, ерудиції, загальної культури. Вчити по-різному – означає розробляти зміст, організаційні форми, методи і засоби навчання й виховання

  • Профілізація навчання передбачає підвищені вимоги до професійної підготовки вчителя, його педагогічної компетентності, ерудиції, загальної культури. Вчити по-різному – означає розробляти зміст, організаційні форми, методи і засоби навчання й виховання

  • з метою забезпечення оптимальних умов для розвитку школярів. Учитель вже не є єдиним і головним джерелом інформації, він є організатором самостійної роботи учнів та консультантом.



Навчально-дисциплінарна модель

  • Навчально-дисциплінарна модель







АНКЕТА

  • АНКЕТА

  • Актуальність упровадження профільного навчання

  •  

  • Які документи з питання впровадження профільного навчання ви знаєте?

  • Чи є актуальним запровадження профільного навчання в загальноосвітній школі?

  • Чи погоджуєтеся ви з думкою: «Профільне навчання – основа розвитку особистості, воно має займати центральне місце в освіті»?

  • Чи кожний учитель може працювати у профільній школі?

  • Як Ви оцінюєте власну готовність до роботи в профільних класах?

  • Чи знайомі Ви зі змістом профілю навчання відповідного предметного циклу?

  • Якими, на Вашу думку, є основні вимоги до вчителя профільної школи?

  • Які нові вміння мають бути сформовані у вчителя профільної школи?

  • Якими, на Вашу думку, повинні бути форми перепідготовки вчителя в умовах запровадження профільного навчання?





У статті „Профільна школа в категоріях цілей і цінностей освіти” В.Огнев’юк зазначає: ”Нові цілі шкільної освіти зумовлюють необхідність подальшої модернізації педагогічної освіти та системи підвищення кваліфікації педагогічних кадрів. Для цього необхідно у вищих педагогічних навчальних закладах передбачити підготовку педагогічних кадрів з урахуванням потреб профільної школи; забезпечити необхідний рівень професійної компетентності вчителів і керівників шкіл, запровадивши широкомасштабну систему відповідної перепідготовки”.

  • У статті „Профільна школа в категоріях цілей і цінностей освіти” В.Огнев’юк зазначає: ”Нові цілі шкільної освіти зумовлюють необхідність подальшої модернізації педагогічної освіти та системи підвищення кваліфікації педагогічних кадрів. Для цього необхідно у вищих педагогічних навчальних закладах передбачити підготовку педагогічних кадрів з урахуванням потреб профільної школи; забезпечити необхідний рівень професійної компетентності вчителів і керівників шкіл, запровадивши широкомасштабну систему відповідної перепідготовки”.



підвищення кваліфікації вчителів основної школи з орієнтацією на організацію допрофільної підготовки та профільного навчання;

  • підвищення кваліфікації вчителів основної школи з орієнтацією на організацію допрофільної підготовки та профільного навчання;

  • підготовка до роботи за різнорівневими освітніми програмами;

  • перепідготовка та підготовка вчителів до роботи в профільній школі;

  • ступінь урахування при атестації готовності вчителя до профільного навчання.




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка