Закон України "Про загальну середню освіту" Стаття 56. Обов'язки педагогічних та науково-педагогічних працівників Педагогічні … працівники зобов'язані



Дата конвертації02.01.2017
Розмір445 b.



Стаття 24. Педагогічні працівники

  • 1. Педагогічним працівником повинна бути особа з високими моральними якостями, яка має відповідну педагогічну освіту, належний рівень професійної підготовки, здійснює педагогічну діяльність, забезпечує результативність та якість своєї роботи

  • Закон України

  • “Про загальну середню освіту”



Стаття 56. Обов'язки педагогічних та науково-педагогічних працівників

  • Педагогічні … працівники зобов'язані:

  • - постійно підвищувати професійний рівень, педагогічну майстерність, загальну культуру;

  • - забезпечувати умови для засвоєння вихованцями, учнями …. навчальних програм на рівні обов'язкових вимог щодо змісту, рівня та обсягу освіти, сприяти розвиткові здібностей дітей, учнів;

  • Закон України “Про освіту”



Стаття 19. Наукове і методичне забезпечення освіти

  • Наукове і методичне забезпечення освіти здійснюють ……. заклади післядипломної освіти, інші науково-методичні і методичні установи у взаємодії з …. творчими спілками, асоціаціями, товариствами, громадськими науковими організаціями…



  • 2. Відповідність освітніх послуг державним стандартам і вимогам визначається засновником навчального закладу, центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері освіти, ………. місцевими органами управління освітою шляхом ліцензування, інспектування, атестації та акредитації навчальних закладів у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

  • Закон України “Про освіту”



  • 5. За результатами атестації дошкільних, середніх ……… місцеві органи управління освітою у межах своїх повноважень:

  • визначають відповідність освітніх послуг, які надаються навчальними закладами, державним стандартам певного освітнього та освітньо-кваліфікаційного рівня ……



Стаття 30. Поняття Державного стандарту загальної середньої освіти

  • 1. Державний стандарт загальної середньої освіти - зведення норм і положень, що визначають державні вимоги до освіченості учнів і випускників шкіл на рівні початкової, базової і повної загальної середньої освіти та гарантії держави у її досягненні.

  • 2. Додержання вимог Державного стандарту загальної середньої освіти є обов'язковим для загальноосвітніх навчальних закладів ….. незалежно від підпорядкування, типів і форм власності.

  • Закон України

  • “Про загальну середню освіту”



Стаття 15. Державні стандарти освіти

  • 1. Державні стандарти освіти встановлюють вимоги до змісту, обсягу і рівня освітньої та фахової підготовки в Україні. Вони є основою оцінки освітнього та освітньо-кваліфікаційного рівня громадян незалежно від форм одержання освіти.

  • Державні стандарти освіти розробляються окремо з кожного освітнього та освітньо-кваліфікаційного рівня і затверджуються Кабінетом Міністрів України. Вони підлягають перегляду та перезатвердженню не рідше як один раз на 10 років.

  • Закон України “Про освіту”



  • КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  ПОСТАНОВА

  • від 23 листопада 2011 р. № 1392 

  • Про затвердження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти

  • п.1 Установити, що зазначений Державний стандарт впроваджується в частині базової загальної середньої освіти з 1 вересня 2013 р., а в частині повної загальної середньої освіти - з 1 вересня 2018 року.



  • Цей Державний стандарт ґрунтується на засадах особистісно зорієнтованого, компетентнісного і діяльнісного підходів, що реалізовані в освітніх галузях і відображені в результативних складових змісту базової і повної загальної середньої освіти.

  • При цьому особистісно зорієнтований підхід до навчання забезпечує розвиток академічних, соціокультурних, соціально-психологічних та інших здібностей учнів.

  • Компетентнісний підхід сприяє формуванню ключових і предметних компетентностей.

  • Діяльнісний підхід спрямований на розвиток умінь і навичок учня, застосування здобутих знань у практичних ситуаціях, пошук шляхів інтеграції до соціокультурного та природного середовища.



Значення окремих понять Держстандарту

  • 2) діяльнісний підхід - спрямованість навчально-виховного процесу на розвиток умінь і навичок особистості, застосування на практиці здобутих знань з різних навчальних предметів, успішну адаптацію людини в соціумі, професійну самореалізацію, формування здібностей до колективної діяльності та самоосвіти;

  • 8) компетентнісний підхід - спрямованість навчально-виховного процесу на досягнення результатів, якими є ієрархічно підпорядковані ключова, загальнопредметна і предметна (галузева) компетентності;

  • 15) особистісно зорієнтований підхід - спрямованість навчально-виховного процесу на взаємодію і плідний розвиток особистості педагога та його учнів на основі рівності у спілкуванні та партнерства у навчанні;



Про компетентність і компетенцію…

  • компетентність - спеціально структурований комплекс характеристик (якостей) особистості, що дає можливість їй ефективно діяти у різних сферах життєдіяльності і належить до загальногалузевого змісту освітніх стандартів;

  •  компетенція - суспільно визнаний рівень знань, умінь, навичок, ставлень у певній сфері діяльності людини;

  • ключова компетенція - певний рівень знань, умінь, навичок, ставлень, які можна застосувати у сфері діяльності людини;

  • предметна (галузева) компетентність - набутий учнями у процесі навчання досвід специфічної для певного предмета діяльності, пов’язаної із засвоєнням, розумінням і застосуванням нових знань;

  • предметна компетенція - сукупність знань, умінь та характерних рис у межах змісту конкретного предмета, необхідних для виконання учнями певних дій з метою розв’язання навчальних проблем, задач, ситуацій;



До ключових компетентностей належить:

  • уміння вчитися,

  • спілкуватися державною, рідною та іноземними мовами,

  • математична і базові компетентності в галузі природознавства і техніки,

  • інформаційно-комунікаційна,

  • соціальна,

  • громадянська,

  • загальнокультурна,

  • підприємницька

  • здоров’язбережувальна



Предметні (галузеві) компетентності:

  • комунікативна,

  • літературна,

  • мистецька,

  • міжпредметна естетична,

  • природничо-наукова і математична,

  • проектно-технологічна

  • інформаційно-комунікаційна,

  • суспільствознавча,

  • історична

  • здоров’язбережувальна


















База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка