Закони України: "Про освіту" "Про загальну середню освіту"



Дата конвертації03.06.2016
Розмір445 b.



  • Закони України:

  • "Про  освіту"

  • "Про загальну середню освіту"

  • "Про реабілітацію інвалідів в Україні"

  • "Конвенція  про права  інвалідів "

  • "Про основи соціальної захищеності інвалідів в  Україні"



  • Акти Кабінету Міністрів України:

  • від  20 липня 1996 р. N767 "Про реалізацію Конвенції  ООН  про  права  дитини, Всесвітньої декларації про забезпечення виживання, захисту і розвитку  дітей,  Національної  програми "Діти України" та  підготовку  щорічної  державної доповіді про становище дітей в Україні "

  • від 25 серпня 2004 р. N619-р  "Про затвердження Концепції соціальної адаптації осіб з розумовою відсталістю "

  • від 5 липня 2004 р. N848 "Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку "

  • від 29 липня 2009 р. N784 "Про затвердження плану заходів щодо створення безперешкодного життєвого середовища для осіб з обмеженими фізичними можливостями та інших маломобільних груп населення на 2009-2015 роки "Безбар’єрна Україна"

  • від 15 серпня 2011 р. N872 "Про затвердження Порядку  організації інклюзивного навчання  у загальноосвітніх навчальних закладах "



Накази Міністерства:

  • Накази Міністерства:

  • від 21.12.2009 р. №1153 "Про заходи МОН  на виконання завдань, визначених розпорядженням Кабінету Міністрів України від  3 грудня 2009 року №1482-р  "Про затвердження плану заходів щодо запровадження інклюзивного та інтегрованого навчання у загальноосвітніх навчальних закладах на період до 2012 року"

  • від 09.12.2010 р. №1224 "Про затвердження Положення про спеціальні класи для навчання дітей з особливими освітніми потребами  у загальноосвітніх навчальних закладах"

  • від 10.06.2011 р. №568 "Про заходи щодо розв’язання актуальних проблем осіб з обмеженим фізичними можливостями"

  • від 23.06.2011 р. №623/61 "Про внесення змін до Положення про центральну та республіканську (Автономна Республіка Крим), обласні, Київську та Севастопольську міські, районні (міські) психолого-медико-педагогічні консультації"

  • від 15.05.2013 №512 "Про створення робочої групи з питань дошкільної освіти дітей з особливими потребами в Україні"

  • від 28.05.2013 №621 "Про створення експертно-консультативної ради з питань аутизму"

  • від 04.06.2013 №680 "Про організацію діяльності психолого-медико-педагогічних консультацій"

  • від 14.06.2013 №768 "Про затвердження плану заходів, щодо забезпечення права на освіту дітей з особливими освітніми потребами, у тому числі дітей-інвалідів"



Листи Міністерства:

  • Листи Міністерства:

  • від 16.07.2009 р. №1/9-482 "Про недопущення безпідставного скорочення мережі логопедичних пунктів"

  •  від 02.04.2012 р. № 1/9-245 "Щодо одержання документа про освіту учнями з особливими потребами загальноосвітніх навчальних закладах"

  • від 18.05.2012 р. № 1/9-384 "Про організацію інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах"

  • від 18.06.2012 №456 "Про запровадження навчальної дисципліни «Основи інклюзивної освіти»"

  • від 26.07.2012 №529 "Про організацію психологічного і соціального супроводу в умовах інклюзивного навчання"



Накази Департаменту науки і освіти Харківської обласної державної адміністрації:

  • Накази Департаменту науки і освіти Харківської обласної державної адміністрації:

  • від 10.07.2013 №452 "Про затвердження плану заходів щодо забезпечення права на освіту дітей з особливими освітніми потребами, у тому числі дітей з інвалідністю"



Накази

  • Накази

  • відділу освіти Куп’янської РДА:

  • від 20.08.2013 №250 "Про затвердження плану заходів щодо забезпечення права на освіту дітей з особливими освітніми потребами, у тому числі дітей з інвалідністю"















створення цілісної системи психологічного-логопедичного супроводу;

  • створення цілісної системи психологічного-логопедичного супроводу;

  • забезпечення належних умов для надання психологічних та логопедичних послуг;

  • реалізація допрофільної підготовки та профільного навчання;



розвиток творчих здібностей, нахилів, обдарувань дітей;

  • розвиток творчих здібностей, нахилів, обдарувань дітей;

  • впровадження сучасних психологічних та педагогічних технологій;

  • формування психологічної готовності учасників навчально-виховного процесу (учнів, батьків, вчителів, представників адміністрації) до взаємодії з дітьми з особливими освітніми потребами













Завдання для реалізації роботи з педпрацівниками:

  • Завдання для реалізації роботи з педпрацівниками:

  • підготовка педагогів до роботи з дітьми в умовах інклюзивної освіти;

  • розвиток їх самопізнання, емпатію;

  • сприяння згуртуванню колективу;

  • відреагування власних почуттів;

  • вміння прислуховуватися і усвідомлювати власні почуття, почуття дітей, батьків;

  • сприяння розвитку толерантності;

  • сприяння розвитку рольової гнучкості;

  • прийняття ролі педагога і його почуттів;

  • збагачення професійного досвіду педагогів.











Тренінгове заняття для учнів

  • Тренінгове заняття для учнів

  • “ Ми рівні, але ми різні!”



проведення психодіагностичної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами;

  • проведення психодіагностичної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами;

  • надання консультативної допомоги, забезпечення психологічної підтримки дітям та їх батькам;

  • проведення корекційно-відновлювальної та розвивальної роботи щодо підвищення рівня самооцінки, впевненості в собі, позитивного соціального статусу та ін.



проведення просвітницько-профілактичної роботи з оточенням дитини;

  • проведення просвітницько-профілактичної роботи з оточенням дитини;

  • забезпечення відповідної психологічної готовності педагогів до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами;

  • сприяння доступу до якісної освіти дітей з особливими освітніми потребами;

  • сприяння соціальній інтеграції дитини у суспільство, залучення до позакласної і позашкільної діяльності.



виявлення та обстеження учнів, які мають вади мовлення;



використання ефективних форм і засобів активізації мовлення, фонематичного сприймання, попередження порушень письма та читання;

  • використання ефективних форм і засобів активізації мовлення, фонематичного сприймання, попередження порушень письма та читання;

  • співпраця з вчителями, батьками дітей, які відвідують логопедичний пункт, надання консультативної допомоги;

  • виявлення учнів та оформлення документів на обстеження до обласної Харківської ПМПК.





Практична робота вчителя-логопеда

  • Практична робота вчителя-логопеда










База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка